2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين

ملکه واقعی در سریال ملکه گدایان کیست

بازیگران سریال ملکه گدایان در این فیلم حدس خود را درباره فردی که پشت پرده همه این ماجراها است گفته اند.

دوات آنلاین -ملکه واقعی کیست؟ این سوالی است که همه بینندگان سریال ملکه گدایان در انتظار پاسخ آن هستند. تاکنون این طور گفته شده که خورشید ملکه است در حالی که به نظر نمی رسد این طور باشد. برخی احتمال خواهر خورشید یعنی لعیا در پس پرده باشد اما احتمال ملکه بودن او نیز تاکنون ضعیف است چون فعلا نشانه ای از این موضوع ندیده ایم. یک احتمال دیگر این است که مهناز یعنی مدیر گالری ملکه باشد. این احتمال قوی است و او در واقع با پوششی که برای خود درست کرده می تواند زیردستانش را به دقت کنترل کند. اما هنوز برای این که نام یک نفر را با قاطعیت به زبان بیاوریم زود است. باران کوثری بازیگر نقش افرا می گوید شاید ملکه اصلا زن نباشد. فیلم بالا را تماشا کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/05/28
من دوست داشتم یا باران کوثری باشه 😉😉😉
سارا 1400/03/18
اگه ویکی پدیا رو نگاه کرده باشید کنار اسم البرز شمس نوشته ارش درخشان از اونور اسم فامیلی اریا پسر لعیا هم درخشانه اگه تشابه فامیلی نباشه پس اریا و ارش در واقع برادرن و اگر اریا پسر لعیاست پس البرزم پسر لعیاست دیگه. حالا فرض کنید لعیا واقعا ملکه باشه اخه کدوم مادری همچین بلاهایی سر پسر خودش میاره؟ حتی خورشیدم قسمت 8 نشون میده از ترسش البرز رو انکار کرده و معلومه ملکه همه رو تهدید کرده باید البرز رو انکار کنن شاید تاوان انکار نکردن البرز کشتن البرز باشه کدوم مادری قصد جون بچه خودشو میکنه؟ با اینکه همه علائم تو سریال یه جورایی نشون میدن احتمال ملکه بودن لعیا بالاست اما فرض اینکه البرز پسر خود لعیاست نمیزاره باور کنم ملکه واقعی لعیاست از اونطرف فکر میکنم شاید لعیا نمیدونه البرز پسر خودشه شاید البرز رو از بیمارستان دزدیدن شاید به لعیا گفتن مرده برای همین نادانسته داره این کارا رو با البرز میکنه اونم سر کینه ای که از خسرو داره من تا الان 8 قسمت رو دیدم نمیدونم تو قسمتای بعدی چه سورپرایزی برام هست
رستا 1400/03/06
به نظر من خواهر خورشید
ناشناس 1400/03/03
ب نظرم شاید خورشید یا افرا یا رویا نونهالی
حمیدرضا 1400/02/23
ملکه... سه نفر ممکنه باشند یکی از این سه نفر ۱_پیرمرد بچه دزد شبیر ۲_سارا ۳_علی اوجی
ناشناس 1400/02/10
به نظر من مهناز مدیر گالری باشه
ناشناس 1400/01/29
نظری ندارم😐
آرنا 1400/01/23
سلام ببخشيد كسى ميدونه كه ملكه واقعى كى هستش؟
تیام 1400/01/13
اینطور که بوش میاد ملکه رویا نونهالی باشه
ناشناس 1400/01/09
ملکه لعیا مامان اریا ابجی خورشید یا میشه گفت رویا نو نهالی است😉😉

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.