2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
ماکارونی رژیمی را چه طور درست کنیم

ماکارونی رژیمی را چه طور درست کنیم

این نوع ماکارونی با این که رژیمی است اما بسیار خوشمزه است.

دوات آنلاین -بسیاری از غذاها این قابلیت را دارد که با تغییر جزئی در روش پخت و مقدار مواد لازم تبدیل به یک وعده رژیمی و کم کالری شود و این جاست که انتخاب‌های هوشمندانه مواد غذایی می تواند کارساز باشد و طعم آن غذا را لذت‌بخش تر کند. ماکارونی یکی از این غذاهای پر طرفدار است که در این جا با دستور پخت آن به نقل از روزنامه خراسان آشنا می شویم.

با طرز تهیه ماکارونی رژیمی آشنا شوید

دستور پخت ماکارونی رژیمی

داخل ماهی تابه به میزان لازم روغن بریزید تا برای دقایقی روغن گرم شود. سپس پیاز و سیر خرد شده را تفت دهید تا سبک شود و کمی بعد گوشت چرخ کرده را به آن اضافه کنید تا با حرارت کم، مغزپخت شود.

 

بیشتر بخوانید: ناگت سبزیجات؛ طرز تهیه یک غذای رژیمی خوشمزه

 

بعد از تغییر رنگ گوشت،  رب گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای، هویج و  قارچ خرد شده، پودر فلفل سیاه و نمک را اضافه کرده و مواد را تفت دهید تا مزه خامی رب گوجه گرفته و فلفل دلمه ای نرم شود.

 

در همین حین در قابلمه ای دیگر، آب را جوش بیاورید.

 

سپس ماکارونی را اضافه کنید و بگذارید تا زمانی که ماکارونی ها نرم شود، در آب جوش بماند.

 

در ادامه ماکارونی را بردارید و با آب سرد آبکش کنید پس از آن، ماکارونی را داخل ماهی تابه بریزید و به آرامی  تکان دهید تا مواد با هم ترکیب شوند و برای مدت کوتاهی بپزند.

 

در نهایت محتویات تابه را در بشقابی بکشید و روی آن پنیر پارمیسان بپاشید. ماکارونی شما آماده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.