2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
میلاد صویلاوی بازیگر نقش یدو در فیلم یدو کیست

میلاد صویلاوی بازیگر نقش یدو در فیلم یدو کیست

با بازیگر نقش یدو در فیلم یدو در این مطلب بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -میلاد صویلاوی که در فیلم یدو نقش شخصیت اصلی را به خوبی بازی کرده تا قبل از این فیلم تجربه بازیگری نداشت. این نوجوان که آبادانی است 15 سال بیشتر ندارد با این حال به زیبایی توانست نقش خودش را ایفا کند.

 

یادگیری فن بازیگری

میلاد صویلاوی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر بیان کرد: من تا قبل از فیلم یدو اصلاً سابقه بازیگری نداشتم و از پدر سینمایی خودم مهدی جعفری کارگردان فیلم یدو و مصباح تهیه‌کننده و رضا نوری که بسیار برایم زحمت کشید و همه فن‌های بازیگری را به من یاد داد، تشکر می‌کنم؛ همچنین از ستاره پسیانی و یاسین که لهجه شیرین آبادانی را بیشتر به من آموزش داد، قدردانی می‌کنم.

میلاد صویلاوی بازیگر نقش یدو

بازیگری را ادامه می دهم

وی تصریح کرد: این کار برایم بسیار سختی بود ولی حتماً این مسیر را ادامه می‌دهم زیرا بعد از فیلم «یدو» عاشق سینما شدم چرا که کار خیلی قشنگی بود.

 

بازیگر نوجوان آبادانی اضافه کرد: دوست دارم تمام اساتید سینما و مسئولان بچه‌های آبادان را ببینند زیرا آبادان شهری است که یک «یدو» ندارد بلکه هزاران «یدو» دارد.

 

صویلاوی تأکید کرد: من خودم باورم نمی‌شد کار اینقدر قشنگ شود اما با تلاش جعفری کار بسیار قشنگ شد.

 

وی گفت: با تلاش تیم حرفه‌ای و پرتلاش فیلم «یدو» فیلمی احساساتی و طنز بسیار زیبایی روی پرده سینما اکران شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.