2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ویژگی های شخصیتی و خصوصیات  اخلاقی زنان و مردان بر اساس ماه  تولد

ویژگی های شخصیتی و خصوصیات اخلاقی زنان و مردان بر اساس ماه تولد

متولدین ههر ماه چه خصوصیاتی دارند و نکات برجسته در شخصیت آنها چیست؟ چگونه می توان این افراد را شناخت؟

دوات آنلاین -تاثیر ماه تولد بر شخصیت افراد موضوعی است که عده ای با اصرار بر آن تاکید دارند و گروهی نیز معتقد به آن نیستند. به هر حال این موضوع از بحث هایی است که از دیرباز مطرح بوده و هنوز هم در جریان است. هر ماه تولد نمادی دارد و ویژگی های شخصیتی و اخلاقی برای افراد متولد آن برشمرده شده است که در ادامه می توانید بخوانید:

 

باشگاه خبرنگاران نوشت: از زمان‌های قدیم، بسیاری از افراد اعتقاد داشتند نشان زودیاک یا همان برج فلکی ماه تولد یک فرد، می‌تواند اطلاعات زیادی راجع به شخصیت او فراهم کند. در متن زیر، با توجه به برج فلکی ماه تولد خود، می‌توانید بفهمید چه چیز‌هایی شما را خوش حال می‌کند.

 

ویژگی های متولدین ماه فروردین؛ برج حمل

هیجان، چیزی است که به برج حملی‌ها قدرت می‌دهد؛ بنابراین سعی کنید هر چند وقت یک بار به آن‌ها چالش‌های کوچکی بدهید و گوش به زنگ نگه شان دارید. کسانی که در برج حمل به دنیا آمده اند، از آتش، فرزند خدای آرس (مریخ) و سیاره جنگ و نبرد متولد شده اند.

 

آن‌ها نیاز دارند همیشه پیروز باشند. اما بیشتر از همه زمانی خوش حال می‌شوند که بتوانند بر ترس‌های خود غالب شوند. ترس بزرگ‌ترین دشمن آن هاست. چیزی که آن‌ها را به اسارت گرفته و نمی‌گذارد هنگام دوچرخه سواری در طبیعت، بوی آزادی به مشامشان برسد.

 

اگر شما متولد برج حمل هستید، می‌خواهید خوش حال‌تر باشید و در فعالیت‌هایی که به شما هیجان می‌دهد، شرکت کنید. علاوه بر آن، دنبال راه‌هایی هستید که بر ترس‌های خود یکی یکی غلبه کنید. اما مراقب باشید بی پروایی را در پیش نگیرید. کنترل ترس باید همیشه صحیح و بی خطر باشد.

متودین ماه های مختلف چه ویژگی هایی دارند

ویژگی های متولدین ماه اردیبهشت؛ برج ثور

کلمه‌ای که ارزش دنیا را برای آن‌ها دارد. اما پایداری واقعی چیست؟ بیشتر آن‌ها نمی‌دانند. اما یک چیز قطعی است. آن‌ها از تغییر دوری می‌کنند و از آن متنفرند. حتی اگر قلبشان از شدت خواستن تغییر، در حال سوختن باشد.

 

متولدین برج ثور دوست دارند به عنوان انسان پایدار شناخته شوند. عجیب است، نه؟ در واقع چیزی که آن‌ها می‌خواهند، اطمینان خاطر است. به احتمال زیاد، خوش حال می‌شوند زمانی که شریکی پیدا می‌کنند که می‌توانند به او اعتماد و خودشان را وقف او کنند. اعتماد برای آن‌ها خیلی مهم است. با این که بسیار قوی اند، وقتی محبوبشان را می‌بینند، هم زمان آسیب پذیر و غیر قابل شکست می‌شوند. آسیب پذیر در برابر شریکشان، و شکست ناپذیر در برابر تهدید‌های خارجی. برای خوش حال شدن، تنها چیزی که نیاز دارند، عشق است. اما آیا این چیزی نیست که همه ما دنبال آن هستیم؟

 

متولدین خرداد ماه چه ویژگی هایی دارند؛ برج جوزا

متولدین برج جوزا از بچگی احساس آزادی را طلب می‌کنند. ما آن‌ها را می‌بینیم در حالی که تلاش می‌کنند از همه چیز و همه کس مستقل باشند. اما چیزی که بعدا در زندگی می‌فهمند، آن است که تمام چیزی که می‌خواهند، تنفس هوای آزادی در نبود ترس هایشان است. این چیزی است که می‌خواهند با آن خوش حال باشند.

 

شما نمی‌توانید هوا را رام کنید و هم چنین نمی‌تواند یک متولد برج جوزا را رام کنید. تنها ترس‌ها و افکار تاریکشان است که می‌تواند آن‌ها را اسیر کند. این چیزی است که یک خردادی واقعا می‌خواهد از آن رهایی پیدا کند. بنابراین، اگر واقعا یک متولد برج جوزا را دوست داریم، باید نشان دهیم به او اعتماد داریم.

 

اگر متولد برج جوزا راهی برای حل کردن مشکلاتی که او را از لحاظ احساسی اسیر کرده است، پیدا کند، دوست و شریک فوق العاده‌ای می‌شود. تنها چیزی که نیاز دارند، پیدا کردن راهی برای کنترل افکار تیره شان است.

 

تیر ماهی ها چگونه هستند؛ برج سرطان

متولدین تیر، نشانه‌های فرهنگ و تمدن و امنیت احساسی هستند. متولد برج سرطان بودن، مانند گشت و گذار در باد بر روی یک اقیانوس وسیع است. پستی و بلندی‌های خود را دارد. مهم‌تر از همه، عمق دارد؛ دقیقا مانند احساساتشان. یک تیرماهی واقعی نیاز دارد از لحاظ عاطفی، احساس امنیت کند. چطور ممکن است این اتفاق رخ دهد؟

 

اول از همه، خیلی مهم است که برای یک تیرماهی مکانی امن برای تمام اتفاقات ممکن در زندگیشان داشته باشیم. این اتفاق ممکن است کار، دارایی و یا روابط شخصی شان باشد. متولدین تیر زمانی خوش حال هستند که ضمانت استمرار داشته باشند. از شکست متنفرند. زمانی که حس کنند آینده‌ای پربار دارند، تمام تلاششان را به کار می‌گیرند.

 

آیا می‌خواهید متولد برج سرطان سازنده و خوش حال‌تر باشد؟ مطمئن شوید پتانسیل آن را دارد که بیشتر رشد کند. اگر متولد تیر هستید، کاری که باید بکنید آن است که با تصمیم گیری‌های مطمئن و امن، روی آینده خود سرمایه گذاری کنید. با اینکه شانس همیشه در خانه شما را می‌زند، اما شانسی است که در کنار پیشرفت شما رشد می‌کند. متمرکز بمانید.

 

خصوصیات مرداد ماهی ها؛ برج اسد

هیچ چیز جذاب‌تر از نگاه کردن به یک مردادی که در پاساژ با اعتماد به نفس در حال راه رفتن است، نیست. دلیل خوبی هم برای این وجود دارد. آن‌ها وقتی حس اعتماد به نفس دارند؛ از خود خوشحالی و نوری متشعشع می‌کنند که به تعالی بقیه نیز کمک می‌کند.

 

آن‌ها فرزندان خورشید و نورند. فقط آن‌ها هستند که ضعیف‌ترین بخش‌های وجود خود را می‌پذیرند و بنابراین واقعا شکست ناپذیرند. چطور می‌توانند به این مرحله برسند؟ اول از همه باید این را قبول کنند که نمی‌توانند فوق العاده‌ترین و عالی‌ترین انسان دنیا باشند. سپس باید همان طور که هستند، خود را قبول کنند و احساس منحصر به فرد بودن بکنند.

 

همه ما با هم تفاوت داریم و این چیز خوبی است. احساس یگانه بودن، حس هیجانی آزادانه می‌دهد. به عنوان یک متولد برج اسد، باید متوجه باشید که تمام خوبی‌ها و بدی هایتان شخصیت شما را کامل می‌کنند. انسانی که هستید را بپذیرید و دوباره سرافرازانه قدم بردارید. حالا که در جنگ علیه شک هایتان برنده شده اید، می‌توانید کم کم روی عیب هایتان کار کنید.

با خصوصیات اخلاقی متولدین ماه های مختلف آشنا شوید

شهریوری ها چگونه هستند؛ برج سنبله

متولدین برج سنبله کیمیاگران بین تمام برج‌های فلکی هستند. آن‌ها فرستاده شده اند تا برای بهتر شدن دنیا، سخت تلاش کنند. تمام چیزی که یک شهریوری به شنیدنش نیاز دارد، یک "متشکرم" یا "کاری را که می‌کنی، تحسین می‌کنم. " است. این واقعا باعث خوش حالیشان می‌شود. چرا؟

 

برای این که یک شهریوری همیشه تمام دنیا را نقد می‌کند و مهم‌تر از همه، خودش را بیشتر از همه قضاوت می‌کند. این برای این است که آن‌ها اعتقاد دارند همیشه جا برای رشد و ترقی وجود دارد. آن‌ها نمی‌توانند به راحتی استراحت کنند؛ چرا که حس می‌کنند همیشه کاری برای انجام دادن هست.

 

با این که این درست است، اما هر چند وقت یک بار با شنیدن "ممنونم" از کسانی که به آن ها کمک کرده اند، به خود استراحت می‌دهند. آن‌ها می‌توانند سخت کار کنند و تنها چیزی که می‌خواهند، حمایت روحی از جانب اطرفیانشان است. این چیزی است که به متولدین برج سنبله اعتماد به نفس می‌دهد. آن‌ها باید به قضاوت کردن خود پایان دهند و سعی کنند در همه جوانب بهتر شوند.

 

آشنایی با ویژگی های متولدین ماه مهر؛ برج میزان

فرزندان واقعی الهه عشق و زیبایی – ونوس یونانی، تنها چیزی که می‌خواهند، زیبایی است. آن‌ها برای زیبایی، عشق و محبت زندگی می‌کنند و عطش این‌ها را دارند. البته این زیبایی تماما درباره هارمونی و تعادل است. یک مهر ماهی واقعی، تمام این‌ها را می‌طلبد.

 

چیزی که متولدین برج میزان وقعا می‌خواهند آن است که با مردم و طبیعت اطرافشان در توازن باشند. یاد گرفتن این که زیبایی شان را از طریق انواع هنر یا صنایع دستی ابراز کنند، برایشان حیاتی است. این افراد از بچگی نیاز دارند محیطی آرام بخش برای ابراز و تصریح عقاید و خصوصیات خود داشته باشند.

 

مهرماهی هستید؟ هنری پیدا کنید که با آن احساس خوش حالی می‌کنید و تمرین را شروع کنید. نقاشی بکشید، نویسندگی کنید، آواز بخوانید ... خود را ابراز کنید. این چیزی است که شما را خوش حال می‌کند؛ پیدا کردن راهی برای خلق زیبایی!

 

خصوصیات متولدین آبان؛ برج عقرب

از آن جا که متولدین آبان تحت سلطه آرس – مریخ (سیاره جنگ و نبر) همراه با پلوتون (خدای عالم اسفل) – هادس (سیاره قدرت و تغییر) هستند، درگیری مادام العمری با قدرت دارند. بگذارید توضیح بدهم.

 

متولدین برج عقرب بازماندگان واقعی اند. تقریبا می‌توانند از پس همه چیز برآیند. از کودکی، دنبال چیزی اند که به آن‌ها قدرت کافی دهد. نیروی خود را از طریق فعالیت‌هایی مانند کسب پول به دست می‌آورند.

 

در حین رشد و تکامل، متوجه می‌شوند که قدرت واقعی درون یک فرد است. برای همین است که داناترین بین متولدین برج‌های فلکی، آبانی‌ها هستند. در نهایت به این می‌رسند که تنها باید به خودشان تکیه کنند؛ چرا که منبع قدرت واقعی، خودشان هستند. زمانی که راجع به خودشان به اطمینان برسند، حس خوشحالی واقعی به آن‌ها دست می‌دهد.

 

آذر ماهی ها چه ویژگی های شخصیتی دارند؛ برج قوس

قدرت واقعی آن‌ها از سیاره مشتری می‌آید؛ سیاره فرصت ها، رشد و توسعه. جایی که در آن، کوته فکری و نگرانی‌های کوچک و بی فایده وجود ندارد. یک آذرماهی واقعی، همیشه هدفش را بالا و بالاتر می‌برد و راهنمای او در این هدف گذاری، امیدش است.

 

بیشتر بخوانید: متولدین کدام‌ ماه‌ها برای ازدواج با یکدیگر مناسب‌تر هستند

 

آذری‌ها در نبود خوش بینی، نمی‌توانند خوش حال باشند. برای همین به کسانی در اطرافشان نیاز دارند که رویاهایشان را پرورش دهند؛ اما هر از چند گاهی هم آن‌ها را سر عقل آورند تا از شکست و ناامیدی جلوگیری شود.

 

در نهایت، ذات دانایشان راهی برای رسیدن به آرزوهایشان در طول زندگی پیدا می‌کند؛ اما آن‌ها همچنان به امید و انرژی مثبت برای رسیدن به خوشحالی نیاز دارند. این گونه است که وارد مرحله‌ای از سعادت دائمی می‌شوند.

شخصیت افراد را بر اساس ماه تولدشان بشناسید

شخصیت شناسی متولدین ماه دی؛ برج جدی

متولدین دی، در طول سال‌ها لایه‌ای ضخیم و مستحکم دور خود ساخته اند تا از آسیب دیدن در امان بمانند. اما چرا؟ چون بیشتر آن‌ها به خودشان و هرکاری که انجام می‌دهند شک دارند.

 

این برای آن‌ها خیلی عادی است؛ چرا که از بچگی همین کار را می‌کردند. آن‌ها باید در همه چیز بهتر شوند. بهتر در درس، شغل، روابط، خانواده ... و همه چیز! آن‌ها به معنای واقعی کمال گرا هستند و نمی‌توانند به کمال نرسیدن خود را ببینند.

 

قابل احترام بودن از نظر اطرافیانشان، چیزی است که متولدین برج جدی به آن نیاز دارند. این جا جایی است که یاد می‌گیرند عزت نفسشان را بیشتر کنند. زمانی که احترامی که برای وجودشان قائل هستند را بپذیرند، خوشحال هستند و قادرند هر کاری را انجام دهد.

 

بهمن ماهی ها چگونه هستند؛ برج دلو

با این که از دوران کودکی یاد می‌گیرند هم رنگ جماعت شوند و با موفقیت با بقیه در هم آمیزند، هویت واقعی و منحصر به فرد بودن خود را حفظ می‌کنند. چرا؟ زیرا این باعث می‌شود از دیگران مستقل بمانند.

 

بیشتر بخوانید: رنگ شانس شما چه رنگی است؟

 

متولدین برج دلو از تفاوت داشتن با دیگران هراس دارند؛ اما در عین حال آن را می‌طلبند. یک بهمن ماهی زمانی خوش حال است که تمام جزئیاتی که باعث خاص بودن آن ها می‌شوند کاملا پذیرفته شوند. هر کسی، بخش‌های تاریکی در وجودش دارد.

 

ما زمانی برنده ایم که تمام بخش‌های وجود خود را بپذیریم و روح خود را آرام کنیم. زمان، بی پایان است. بنابراین، می‌توانیم همیشه برگردیم و نواقص خود را درست کنیم. اما پنهان کردن آن‌ها از خودمان، هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. یگانگی خود را بپذیرید.

 

با اسفندی ها آشنا شوید؛ برج حوت

متولدین اسفند تحت سلطه نپتون – پوزیدون (خدای دریا) و سیاره اقیانوس‌ها هستند. هیچکس نمی‌تواند بگوید چه چیزی در زیر دریا نهفته است. گنج، انسان‌های گمشده یا هیولا‌های مخوف. احساسات اسفند ماهی‌ها نیز دقیقا همین طور است.

 

آن‌ها دائما از احساسات وسیع اقیانوس مانندشان، محرک‌هایی دریافت می‌کنند. از آن جا که نمی‌دانند منبع این محرک‌ها چیست، همیشه در تلاش هستند راهی برای متعادل کردن آن چه در قلبشان اتفاق می‌افتد، پیدا کنند. گاهی راه را گم می‌کنند. وقتی تسلیم می‌شوند، به دنیا‌های دیگری سفر می‌کنند تا آرامش ذهنی خود را پیدا کنند. اما این تنها ساز و کاری برای دفاع از خود است.

 

چیزی که متولدین برج حوت واقعا می‌خواهند، آن است که در اطراف خود کسانی را داشته باشند که به آن‌ها حس امنیت بدهند و عشق بورزند. زمانی که حس کنند گرمی عشق درون قلبشان، در حال آب کردن یخ ترس هایشان است، خوش حال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/04/11
یعنی از بین همه باید یه بهمنی رو نصیحت میکردی دیگه؟!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.