2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
دیاباته: ازخودم راضی نیستم

دیاباته: ازخودم راضی نیستم

مربیان استقلال امیدوارند شیخ بعد از هفته‌ها آسیب‌دیدگی و دوری از میدان دوباره در ترکیب تیم‌شان حاضر شود و در خط آتش بدرخشد.

دوات آنلاین -اثرگذاری شیخ دیاباته در ترکیب استقلال بر هیچ کس پوشیده نیست و آمارها نشان می‌دهد هرگاه این بازیکن در ترکیب تیمش حضور داشته استقلال در خط حمله عملکرد بهتری را خلق کرده است. مؤید این ادعا گل‌هایی بود که شیخ بعد از هفته‌ها مصدومیت وارد دروازه تراکتور کرد تا پایه‌گذار یکی از بردهای مهم نیم فصل باشد و استقلال نیز بتواند به صدرنشینی خود ادامه دهد.

 

ایران ورزشی نوشت: شاید اگر شیخ در نیم فصل نخست بازی‌های بیشتری در ترکیب تیمش انجام می‌داد استقلال با اختلاف امتیازی بیشتری در صدر جدول قرار می‌گرفت و اکنون خطر افتادن از صدر جدول را احساس نمی‌کرد اما مصدومیت‌های مکرر، این بازیکن را از ترکیب استقلال دور کرده است.

 

با این حال مربیان استقلال امیدوارند شیخ بعد از هفته‌ها آسیب‌دیدگی و دوری از میدان دوباره در ترکیب تیم‌شان حاضر شود و در خط آتش بدرخشد. گذشته از مسأله مصدومیت اما دیاباته به لحاظ روحی و روانی هم شرایط مناسبی نداشت چون مطالباتش مانده بود و باشگاه از برنامه پرداخت به این بازیکن عقب بود. به همین دلیل او نشستی با احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال انجام داد تا این مشکل برطرف شود که باشگاه‌نشین‌ها نیز در این راستا قدم مثبتی برداشتند و بخشی از مطالبات این بازیکن را پرداخت کردند تا دیاباته از این حیث نیز دیگر مشکلی نداشته باشد.

 

انتظارها از دیابانه

با توجه به اینکه دیاباته از لحاظ آمادگی به شرایط مناسبی رسیده و می‌تواند مقابل سپاهان به میدان برود و مسأله پرداختی‌هایش هم حل شده، می‌توان چنین انتظار داشت که او در بازی با سپاهان با روحیه در ترکیب تیمش قرار بگیرد. شیخ خود نیز در نشستی که با احمد مددی داشته به این موضوع اشاره و ابراز امیدواری کرده در نیم فصل دوم برای استقلال بازی‌های بهتری را به نمایش بگذارد.

 

شیخ که از وضعیت خودش در نیم فصل اول لیگ بیستم راضی نیست به این موضوع اشاره کرده و به مددی گفته: «من در نیم فصل اول نتوانستم آنطور که می‌خواهم به استقلال کمک کنم. از خودم راضی نیستم و می‌خواهم این روزها را جبران کنم. می‌خواهم در نیم فصل دوم گل‌های بیشتری برای استقلال به ثمر برسانم.» البته شیخ چندان هم ناامید نیست که دوباره در صف بهترین گلزنان استقلال قرار بگیرد.

 

او علاوه بر بازی با سپاهان 15 بازی دیگر از نیم فصل دوم فاصله دارد و علاوه بر آن می‌تواند در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز برای استقلال گل بزند. شیخ آنقدر ظرفیت دارد که با همین تعداد بازی حتی مدعی به دست آوردن کفش طلا هم باشد. وضعیتی که او فصل پیش به خوبی آن را به اثبات رساند و با اینکه در بازی‌های کمی در ترکیب تیمش بود اما موفق شد در لیگ 15 بار برای استقلال گل بزند.

 

شیخ در ترکیب اصلی بازی با سپاهان؟

استقلال شنبه هفته آینده رخ در رخ سپاهان قرار می‌گیرد. دیداری مهم که از نظر امتیازی برای استقلال بسیار تأثیرگذار خواهد بود. چنانچه استقلال در این بازی به پیروزی برسد نه تنها در صدرجدول جایگاه امن‌تری را احساس خواهد کرد، بلکه سپاهان را هم از خود دور خواهد کرد.

 

هیچ بعید نیست فکری برای رسیدن به اهداف مهم خود در این بازی دیاباته را هم در ترکیب اصلی قرار دهد. سرمربی استقلال می‌داند که پیروزی در اصفهان تا چه اندازه حواشی را از استقلال دور خواهد کرد و حاشیه امنیت مطلوبی برای او خواهد ساخت.

 

حضور دیاباته از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال می‌تواند فکری را در راه رسیدن به امتیاز کامل این بازی یاری رساند. بنابراین باید انتظار داشت که شیخ از ابتدا در بازی با سپاهان به میدان برود و احتمالاً آن مثلثی که انتظارش می‌رفت در این بازی شکل بگیرد. هیچ بعید نیست شیخ تک مهاجم باشد و مطهری و قایدی پشت سر او بازی کنند. ترکیبی که دروازه سپاهان را به شدت تهدید خواهد کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.