2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
انتخاب سخت در عصر جدید؛ علی فریادی یا گروه مجاز کدام به فینال می رود

انتخاب سخت در عصر جدید؛ علی فریادی یا گروه مجاز کدام به فینال می رود

واقعا انتخاب میان این فریادی و بچه های گروه مجاز انتخاب دشواری است. حذف هر کدام از آنها ناراحت کننده است.

دوات آنلاین -کار در عصر جدید کمی سخت و پیچیده شده است. باید میان علی فریادی و گروه مجاز به یک اجرا رای بدهیم و یکی را برای حضور روی صحنه فینال انتخاب کنیم اما این یک انتخاب عادی نیست بلکه تصمیمی دشوار است و شاید نتوان با قاطعیت درباره اش تصمیم گرفت.

علی فریادی در عصر جدید

آیا علی فریادی به فینال می رود

علی فریادی دانشجوی پزشکی از تبریز با چهره آرام و لحن ملایم خودش بسیار شیرین و دوست داشتنی است. او تنها فردی است که در رشته استندآپ کمدی توانسته تا این مرحله صعود کند؛ اتفاقی که حتی در فصل اول هم سابقه نداشت.

 

همه ما با آدم های معمولی علی فریادی خندیده این. شاد شده ایم و البته به فکر فرو رفته ایم. طنزهای فریادی از آن دست کمدی ها نیست که فقط بخنداند بلکه به موضوعاتی اشاره می کند که تامل برانگیز است.

 

شوخی های او ساده و دم دستی نیست بلکه کاملا واضح و مشخص است که روی تک تک آنها فکر کرده و از بیان شان هدفی داشته است. او وقتی در مرحله قبل در نظرسنجی مردمی از مجید معظمی عقب ماند اتفاقی غیرمنتظره افتاد. رویا نونهالی که اصلا علاقه ای به استندآپ کمدی ندارد رای نجاتش را به او داد تا نه تنها فریادی بلکه همه را غافلگیر کند.

 

فریادی فرصت این را یافت تا در مرحله نیمه نهایی بار دیگر روی صحنه برود اما این بار اجرای او به قوت دو مرحله قبل نوبد. امین حیایی انتقاد کرد که موضوعی را که انتخاب کرده تکراری است اما نباید حرف های احسان علیخانی را هم نادیده گرفت. اجرای استندآپ کمدی بدون حضور تماشاگر واقعا کاری بسیار دشوار است.

 

از سویی فریادی گفته بخشی از اجرایش حذف شده است. این به معنای آن است که ما همه استندآپ او را ندیده ایم و همین امر تصمیم گیری را دشوار می کند. واقعا به او رای بدهیم یا نه؟ فرصت برای انتخاب زیاد نیست.

گروه مجاز در عصر جدید

گروه مجاز در یک قدمی فینال

گروه مجاز گروهی نابغه است. پانومیم های موزیکال این گروه چشم ها را به صفحه تلویزیون و صحنه عصر جدید خیره می کند. نمایش های این گروه با نمایش ه ای دیگر چند تفاوت بزرگ دارد. اول این که اصولا کار پانتومیم بسیار دشوار است. دوم آن که این تیم حرکات موزون و هماهنگ زیادی دارند و سوم آن که باید همین حرکات را با موسیقی همگام کنند.

 

علاوه بر این گروه مجاز در هر اجرای خود حرف مهمی برای گفتن داشته است. پرداختن به موضوع کرونا در مرحله نیمه نهایی کار بسیار جالبی بود و توجهات را جلب کرد.

 

کارهای این گروه به حدی زیبا و دیدنی است که حتی بشیر حسینی نیز به آنها رای مثبت داده است. اگر یادتان باشد دکتر حسینی در فصل قبل عصر جدید نشان داده بود چندان علاقه ای به پانتومیم ندارد و حتی گفته این گونه نمایش در فرهگ ایران نیست.

 

گروه مجاز در مرحله قبل در نظرسنجی مردمی رای بالایی آورد اما آیا این اتفاق دوباره تکرار خواهد شد؟ قطعا آنها این دفعه نیز افراد زیادی را ترغیب به حمایت می کنند ولی به قول خودشان در راقبت با یکی از محبوب ترین چهره های عصر جدید هستند.

 

اگر گروه مجاز رای بیاورد جای علی فریادی در فینال خالی است و اگر اتفاق عکس این رخ بدهد جای بچه های بااستعداد مجاز.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/12/06
نتایج رو خیلی وقته که اعلام کردن گروه مجاز رفته بالا
من 1399/11/25
کی‌نتیجه‌رواعلام‌می‌کنن‌کدوم‌به‌‌فینال‌رفت
ناشناس 1399/11/24
علی فریادی عالیه گل کاشت با رای دادن بهش انگیزه بدین یاشاسین آذربایجان
ایلیا 1399/11/24
اجرای علی فریادی خیلی قشنگ بود ازتون خواهش میکنم اینقدر توی فضای مجازی ازش بد نگید گناه داره به خدا من قول میدم اگه بره بالا اجرای بعدیش خیلی قشنگ تر است
فاطمه 1399/11/24
به نظر من اجرای علی فریادی نسبت به اجراهای قبلیش پیشرفت نکرده بود شاید هم قسمت های خنده دار استند آپش رو سانسور کردن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.