2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل شین هی سان، بازیگر نقش ملکه کیم سو یونگ در سریال آقای ملکه

بیوگرافی کامل شین هی سان، بازیگر نقش ملکه کیم سو یونگ در سریال آقای ملکه

شین هی سان از جمله بازیگران کره ای است که شهرتی جهانی دارد و سریال آقای ملکه یکی از بهترین کارهای او محسوب می شود. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -شین هی سان که در سریال آقای ملکه نقش ملکه کیم سو یونگ را بازی کرده تاکنون به خاطر فیلم ها و سریال هایش به شهرتی جهانی رسیده است. بیوگرافی او را بخوانید.

 

زندگینامه شین هی سان

شین هی سان روز 31 آگوست سال 1989 در یک خانواده معمولی و از طبقه متوسط در کره جنوبی به دنیا آمد. او از کودکی به بازیگری بسیار علاقه داشت و حتی خیلی از بازی های دوران بچگی اش نیز روی همین موضوع متمرکز بود تا این که بالاخره وقتی به سن دانشگاه رسید رشته هنر را انتخاب کرد و در دانشگاه سی جانگ مشغول تحصیل شد.

 

او دانشجویی نسبتا موفق بود که تمام تمرکزش را روی بازیگری متمرکز کرده بود و شاید به همین دلیل است که تاکنون ازدواج نکرده است. دختر جوان در آن زمان دنبال راهی بود تا بتواند جلوی دوربین برود و هنرش را نشان بدهد تا این که بالاخره این فرصت دست داد.

شین هی سان، بازیگر نقش ملکه کیم سو یونگ در سریال آقای ملکه

اولین تجربه بازیگری شین هی سان

شین هی سان اولین بار در سریالی تلویزیونی به نام مدرسه 2013 بازی کرد. این سریال به مشکلات دانش آموزان در دبیرستان مانند خشونت مدرسه ای، خودکشی، قلدری و روابط بین معلمین و دانش آموزان پرداخته ‌است.

 

یونگ این‌ جا و کانگ سائان چان دو معلم مدرسه ای هستن که جزء بدترین‌ها از نظر نمرات در کره است. این دو سعی میکنن علاوه بر مدیریت کلاس درس، به دانش آموزان هم در حل مشکلاتشون کمک کنند.

 

شین هی سان در این سریال نقش یکی از دختران دانش آموز را بازی می کرد و اگرچه نقش اصلی نبود اما همین مجموعه تلویزیونی راهش را برای ورود به دنیای حرفه ای باز کرد. او برای به دست آورد همین نقش تست داده و از میان چندین دختر که خواستار بازی در این مجموعه بودند انتخاب شده بود.

شین هی سان، بازیگر نقش ملکه کیم سو یونگ در سریال آقای ملکه

فیلم ها و سریال های شین هی سان

شین هی سان در سال 2015 در دو سریال کمدی با نام های اوه شبح من و او زیبا است به ایفای نقش پرداخت و یک سال بعد در فیلم پنج کافی است درخشید.

 

افسانه دریای آبی بازی کرد، فیلم یک روز، فیلم جنایی غریبه، سریال زندگی طلایی من، سریال آخرین ماموریت فرشته: عشق، سریا ل افسانه دریای آبی، سریال چشم فرشته و ... بازی کرد.

 

بازی در نقش کیم سو یونگ در سریال آقای ملکه

سریال آقای ملکه یک سریال رمانتیک تخیلی است که در سال 2020 در کره نمایش داده شد و بعد از آن مردم در بسیاری از کشورها به تماشای آن نشستند و همین هم باعث شهرت جهانی شین هی سان شد.

 

در این سریال هویت سرآشپز کاخ ریاست جمهوری ناگهان تغییر می کند و او به زنی به نام کیم سو یونگ در دوران چوسان تبدیل و ملکه شاه چوسان به نام چئول جونگ می شود و اتفاقات گوناگونی برایش رخ می دهد.

 

این سریال 20 قسمتی طرفداران زیادی دارد و نقش کیم سو یونگ نقش اصلی آن است که خیلی تلاش می کند به زندگی سابق خود برگردد اما بعد از این که کوشش هایش بی نتیجه می ماند درگیر وقایع پیش بینی نشده متعددی می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.