2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

فیلمی از مراسم خاکسپاری علی انصاریان

علی انصاریان صبح پنج شنبه در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

دوات آنلاین -مرگ علی انصاریان خبری تلخ و شوکه کننده بود که هنوز همه ما در بهت آن هستیم. مراسم خاکسپاری این چهره محبوب و دوست داشتنی صبح پنج شنبه در بهشت زهرا برگزار شد.

 

خراسان نوشت: علی انصاریان یکی از ستاره‌های دوست‌داشتنی دنیای فوتبال و  بعدش سینما و تلویزیون، 14 تیر 1356 به دنیا آمد و 19 ساله بود که ورودش به دنیای حرفه‌ای مستطیل سبز را با تیم فجرشهید سپاسی شیراز جشن گرفت. خیلی زود و در 21 سالگی به پرسپولیس پیوست و هشت سال در این تیم توپ زد. او همچنین سابقه بازی در استقلال به مدت یک فصل، شهرداری تبریز، سایپا، استقلال‌اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین و گسترش فولاد را هم دارد. اما انصاریان در کنار فوتبال، به بازیگری هم علاقه‌مند بود.

 

او برای اولین بار در یکی از قسمت‌های سریال خاطره‌انگیز «زیر آسمان شهر» بازی کرد. بعد از آن و به خصوص از سال 85 به بعد، در بیش از 10 فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی بازی کرد . در این بین، خاطره‌گویی‌ها و جملات شنیدنی و تامل‌برانگیز او به خصوص در چند سال اخیر به دلیل حضور در برنامه‌های مهمان‌محور و پربیننده تلویزیونی مثل خندوانه، دورهمی و ... در یاد خیلی‌ها حتی افرادی که آشنایی کمتری با فوتبال دارند، ماندگار شده است.

 

چند وقتی بود که مدافع اسبق قرمزها، راوی قصه‌‌های شیرین فوتبال شده بود. خاطراتش همیشه مشتری داشت و با آن لبخند دلنشین، همه را میخکوب خود می‌کرد. اما او حالا دیگر در بین ما نیست.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
مطهری هستم 1399/11/17
خیلی متاسف ومتاثر شدم هنوز باورم نمیشه که علی عزیز بین ما نیست .هیچ کاری نمیشه کرد.فقط باید بگیم خداوند به خانواده ایشون .خصوصا به مادر محترمشون صبر بده واز صمیم قلب به همه مردم ایران درگذشت این دو پیشکسوت فوتبال را تسلیت میگم 🖤🖤
طبری نیا 1399/11/16
روحت شاد اقای انصاریان این خبر واقعا تلخ بود
طبری نیا 1399/11/16
روحت شاد اقای انصاریان این خبر واقعا تلخ بود
ارمين 1399/11/16
روحش شاد
ناشناس 1399/11/16
روانش شاد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.