2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

ببینید: خوانندگی علی انصاریان در فیلم جگر زلیخا

بخشی از بازی مرحوم علی انصاریان در فیلم سینمایی جگر زلیخا را تماشا کنید و خلاصه داستان و اسامی بازیگران این فیلم را بخوانید.

دوات آنلاین -فیلم جگر زلیخا با بازی مرحوم علی انصاریان در سالروز تولد این بازیگر اکران می شود. این فیلم تابستان سال 99 در ایران و ترکیه جلوی دوربین رفت . انصاریان در این فیلم نقش یک خواننده غیرمجاز را دارد که با وجود مسلط نبودن به زبان انگلیسی سعی دارد ترانه های انگلیسی بخواند و همین امر باعث ایجاد موقعیت های کمدی می شود.

 

بازیگران فیلم جگر زلیخا

پوریا پورسرخ، محمد رضا هدایتی، علی انصاریان، مریم امیر جلالی، بهراد خرازی و محمد فیلی و افشین سنگ چاپ، مجید شهریاری، شراره رخام ، شیوا خسرو مهر، شیوا طاهری، مهدی امینی، علی کوچولو، مهدی حسینی، مریم نقیب ، شیما جوهری و مسعود حقی بازیگران اصلی این فیلم هستند و ویلما الس بازیگر آلمانی الاصل معروف ترکیه و هولیا دیکن بازیگر شناخته شده ترکیه در این فیلم بازی داشته اند.

 

در خلاصه داستان فیلم جگر زلیخا که مرتضی آتش زمزم آن را کارگردانی کرده، آمده است: «در ایران پدر و مادرها به بچه هاشون اجازه هرکاری را نمی دهند، ولی همیشه نوه داستانش فرق داره!»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.