2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
پرویز مظلومی: به حاشیه ‌سازی‌ ها عادت دارم

پرویز مظلومی: به حاشیه ‌سازی‌ ها عادت دارم

عیبی ندارد، اجازه دهید دوستان هر کاری می‌خواهند انجام دهند و هر حرفی خواستند بگویند. من به این حرف‌ها و خبرسازی‌ها عادت کرده‌ام.

دوات آنلاین -بعد از حضور چند تن از افراد نه‌چندان خوشنام در تمرین استقلال قبل از اعزام این تیم به مسجدسلیمان برای برگزاری دیدار هفته سیزدهم مقابل نفت مسجدسلیمان این موضوع حسابی سروصدا کرد و برای استقلالی‌ها حاشیه‌ساز شد تا جایی که برخی رسانه‌ها مدعی شدند از آنجایی که در این خصوص پرویز مظلومی، سرپرست استقلال به وظایف خود عمل نکرده احتمال برکناری او از این سمت وجود داشته و احتمالا تغییراتی در پست سرپرستی استقلال به وجود خواهد آمد. این درحالی است که مظلومی معتقد است این موضوع ارتباطی به وی نداشته و او امور پشتیبانی و سرپرستی را به نحو احسن انجام می‌دهد.

 

به گزارش «فرهیختگان»، نکته دیگر در این خصوص اینکه محمود فکری نیز در دفاع از مظلومی چند روز پیش اعلام کرده بود این افراد در گذشته هم سابقه حضور در تمرینات استقلال و گرفتن عکس یادگاری با سرمربیان و بازیکنان قبلی این تیم را داشته‌اند اما آن زمان از آنها به‌عنوان پوریای ولی و پهلوان شهر نام برده می‌شد و حالا که به ما رسیده اینها اراذل‌واوباش شده‌اند. با این حال بیشترین نقدی که در این مدت و در این خصوص مطرح شد به‌جز بحث فرهنگی و شخصیتی افراد یادشده در تمرین، به موضوع برخورد آنها با بازیکنان و مربیان استقلال بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط می‌شود و این موضوع بیشتر از هر چیز دیگری نگرانی‌ها را به‌همراه داشته و هنوز هم معلوم نیست چه عواقبی درخصوص میهمانان ناخوانده تمرین استقلال در انتظار اردوی آبی‌پوشان باشد. در این خصوص دقایقی با سرپرست استقلال که البته خیلی تمایلی به صحبت کردن نداشت به گفت‌وگو پرداخته و با او درخصوص شایعات اخیر حرف زدیم. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با مظلومی را در ادامه می‌خوانید.

 

*اخباری مبنی‌بر برکناری شما از سرپرستی باشگاه استقلال به گوش می‌رسد، این درحالی است که از همان ابتدای به امر که کارتان را آغاز کردید این صحبت‌ها به‌خاطر مسائل مختلف به گوش می‌رسید.

عیبی ندارد، اجازه دهید دوستان هر کاری می‌خواهند انجام دهند و هر حرفی خواستند بگویند. من به این حرف‌ها و خبرسازی‌ها عادت کرده‌ام. از گذشته چه در زمان بازیگری، چه در زمان مربیگری و چه حالا این حرف‌وحدیث‌ها وجود داشته و من هم اینجا زندگی کرده‌ام و به این حرف‌ها عادت دارم. بازهم می‌گویم عیبی ندارد اجازه دهید هرچه می‌خواهند بگویند.

 

*شما که درحال انجام امور استقلال به نحو احسن هستید.

واقعا همین‌طور است و کارمان را به بهترین شکل انجام می‌دهیم‌. ما هم پیگیری‌های دیگر را در این خصوص می‌کنیم و اجازه دهید هرکسی هرچیزی که می‌خواهد بگوید.

 

*پس این خبر را تکذیب می‌کنید؟

چرا باید تایید شود؟ اینها همه خبرسازی و حاشیه‌سازی است و همه‌اش حاشیه محسوب می‌شود.

 

*با شما دشمنی می‌کنند؟ مگر حضور آن افراد ربطی به شما داشت؟

واقعا خودم هم نمی‌دانم مگر من حراست هستم؟ من سرپرست هستم و وظیفه‌ام امور پشتیبانی و سرپرستی تیم است و بقیه مسائل را دیگران باید کنترل کنند.

 

*شایعه شده بود چه‌بسا دستور از بالا آمده است و با هماهنگی باشگاه اتفاقاتی در پست شما خواهد افتاد. از باشگاه با شما صحبتی نشده است؟

خیر، باشگاه چرا باید چیزی بگوید؟ در این خصوص حرف زیاد دارم و به‌موقع آنها را خواهم زد و درخصوص این شایعه‌پراکنی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها شفاف‌سازی خواهم کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.