2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل آرش میراحمدی بازیگر نقش نون خالی خور در سریال بچه محل

بیوگرافی کامل آرش میراحمدی بازیگر نقش نون خالی خور در سریال بچه محل

آرش میراحمدی بازیگر باسابقه ای است که علاوه بر موفقیت های حرفه ای زندگی خانوادگی خیلی خوشی هم دارد. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -نقش نون خالی خور در سریال بچه محل از نقش های بامزه و دوست داشتنی است که آرش میراحمدی آن را به زیبایی بازی کرده است. بیوگرافی این بازیگر را بخوانید:

آرش میراحمدی بازیگر نقش نون خالی خور در سریال بچه محل

آرش میراحمدی؛ از کودکی تا شروع به کار

آرش میراحمدی روز اول فروردین ماه سال ۱۳۵۰ در فراشبند فارس، به دنیا آمد. او از نوجوانی به بازیگری علاقه داشت و 15 ساله بود که در فیلم بی بی چلچله به کارگردانی کیومرث پوراحمد بازی کرد.

 

پس از آندر رشته هنرهای نمایشی در دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران درس خواند و در این سال ها او علاوه بر بازیگری، کارگردانی و نویسندگی نیز انجام داده است. او از سال 1372 به صورت حرفه ای وارد کار بازیگری شد.

 

ازدواج آرش میراحمدی

میراحمدی در سال 74 زمانی که 23 ساله بود با همسرش مرجان صفابخش ازدواج کرد. مرجان آن زمان 17 سال بیشتر نداشت. ماجرا از این قرار بود که آرش که تازه بازیگر شده بود برای اجرای یک برنامه نوروزی برای ارتشی ها به کرمان رفت. مرجان که پدرش ارتشی بود او را روی صحنه دید و از این بازیگر خوشش آمد. به پشت صحنه رفت و از او تعریف کرد. این دیدار یک بار دیگر تکرار شد و آرش در همان دفعه دوم موضوع خواستگاری را مطرح کرد و جواب مثبت گرفت.

 

این زوج در تمام این سال ها خوب و خوشبخت در کنار هم زندگی کرده اند و دو فرزند به نام های آرشام و کارمانیا دارند. داشتن دو فرزند باعث شده آرش میراحمدی تجربه خوبی از ارتباط با کودکان داشته باشد و همین هم یکی از دلایل موفقیت او در کارها کودک است.

آرش میراحمدی بازیگر نقش نون خالی خور در سریال بچه محل

بازی در نقش نون خالی خور در سریال بچه محل

آرش میراحمدی قبل از این که در سریال بچه محل نقش نون خالی خور را بازی کند تج=ربه کار کودک داشت. او در سال 95 در سریال محله گل و بلبل بازی کرده و خوش درخشیده بود.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگر نقش آقا نگهدار در سریال بچه محل

 

نقش نون خالی خور نقش صمیمی و باصفایی است که منتقل کنندده احساسات مثبت به بینندگان است و میراحمدی با صفای هر چه تمام تر آن را بازی کرده است.

آرش میراحمدی بازیگر نقش نون خالی خور در سریال بچه محل

فیلم ها و سریال های آرش میراحمدی

میراحمدی در سال 90 در سریال خنده بازار نیز حضور موفقی داشت و بسیار دیده شد. او علاوه بر اینها تاکنون در فیلم ها و سریال های زیر بازی کرده است:

فیلم دهه شصتی ها

فیلم لامبورگینی

فیلم ماه عسل

فیلم صداست که می ماند

سریال قشنگتر از ستاره

فیلم نیمه پنهان

فیلم تارزن و تارزا

فیلم معجزه خنده

سریال ستاره حیات

سریال ساعت خوش

سریال بیمار استاندارد

سریال دفترخانه شماره 13

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.