2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
دانلود قسمت 5 سریال ملکه گدایان با اینترنت نیم بها

دانلود قسمت 5 سریال ملکه گدایان با اینترنت نیم بها

لینک های دانلود قانونی قسمت پنجم سریال ملکه گدایان در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -سریال ملکه گدایان داستانی پر از معما و ابهام و گره دارد. همه چیز در حالت تعلیق است. البرز کیست؟ چه نسبتی با افرا دارد؟ آیا خورشید واقعا همان ملکه است یا باید منتظر غافلگیری در این رابطه باشیم؟ این سریال به قسمت 5 رسیده است. آن را از طریق لینک های این مطلب با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

عکسی از سریال ملکه گدایان

در قسمت های قبل چه گذشت

در قسمت های قبل دیدیم البرز با بازی آرمان درویش درست سر سفره عقد می فهمد پدرش در ایران سکته کرده و در بیمارستان است. او به صورت غیرقانونی وارد کشور می شود اما تازه پی می برد هویتش را از او دزدیده اند. فرهاد اسم تازه ای است که برایش انتخاب شده است. او مدتی تقلا می کند تا می فهمد همه اینها زیر سر زنی به نام ملکه است. سارا نامزد سابق البرز مدعی است ملکه همان خورشید است اما البرز هنوز باور نکرده مادرش چنین زنی باشد.

 

از سویی آزمایش های دی ان ای نشان می دهد البرز فرزند واقعی خورشید نیست. اگر این طور است پس او کیست؟ اگر البرز واقعی در آتش سوزی مهدکودک جان باخته خورشید و همسرش چرا این همه سال او را بزرگ کرده و این راز را به او نگفته بودند.

 

البرز تازه فهمیده احتمالا خواهری هم دارد، خواهری که می شود حدس زد همان افرا باشد البته تاکنون سرنخی در این رابطه به دست نیامده است و باید منتظر ادامه سریال ماند.

 

حالا پدر البرز بعد از مدت ها به هوش آمده است. او چه خواهد گفت و چه اسراری را هویدا خواهد کرد؟ قسمت 5 سریال ملکه گدایان مانند قسمت های قبلی آن سرشار از هیجان است.

 

البته این فقط هیجان داستان نیست که بینندگان را به تماشای آن ترغیب می کند. بازی بازیگران نیز در این مجموعه خیلی دلنشین است. غیر از آرمان درویش دیگر شخصیت ها به ویژه بارا کوثری نقش های خود را به خوبی ایفا کرده اند.

پوستر قسمت ۵ سریال ملکه گدایان

قسمت 5 سریال ملکه گدایان را دانلود کنید

این سریال را می توانید از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 17 بهمن ماه از طریق لینک های زیر دانلود کنید:

 

دانلود قسمت 5 سریال ملکه گدایان با کیفیت 480

دانلود قسمت 5 سریال ملکه گدایان با کیفیت 720

دانلود قسمت 5 سریال ملکه گدایان با کیفیت 1080

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.