2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
درخشش آرمان درویش با نقش البرز در سریال ملکه گدایان

درخشش آرمان درویش با نقش البرز در سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان پرمخاطب شده و همین هم فرصت خوبی برای بازیگر نقش البرز ایجاد کرده که به ستاره سینما تبدیل شود.

دوات آنلاین -بعد از آن‌ که امیرحسین آرمان با نقش کاوه در سریال مانکن درخشید حالا نوبت به تولد ستاره ای دیگر رسیده است: آرمان درویش در نقش البرز در سریال ملکه گدایان. بازیگری که قبلا نیز تجارب زیادی داشته اما این مجموعه شبکه نمایش خانگی فرصتی تازه را برایش رقم زده است.

 

ورود آرمان درویش به دنیای بازیگری

ایرنا نوشت: آرمان درویش با بازی در فیلم «چهارشنبه» و همراه شهاب حسینی به عرصه سینما ورود کرد و با بازی در آن فیلم توانست به عنوان بازیگر نقش مکمل مورد توجه قرار بگیرد. او متولد سال ۱۳۶۶ و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی کارگردانی از دانشگاه سوره است. چهارشنبه فیلمی به کارگردانی سروش محمدزاده و درباره ماجرایی است که در مراسم عروسی یک اتفاق ناگهانی باعث کشته شدن پدر خانواده می‌شود. یکی از اعضای خانواده مقتول به دنبال این است که بر هر شکل قصاص انجام شود و بخش دیگری از اعضای خانواده در برابر این خواسته مقاومت می‌کنند. کشمکش میان این دو گروه باعث شکل گیری شرایطی می‌شود که همه را درگیر می‌کند.

 

درویش در فیلم چهارشنبه خوش درخشید و توانست ورود قوی و خوبی به سینما داشته باشد. در حالی که تنها دو روز به آغاز فیلم‌برداری فیلم چهارشنبه باقی مانده بود، شهاب حسینی با وجود شناختی که از آرمان درویش داشت به کارگردان پیشنهادش کرد و آرمان درویش توانست نقش را از آن خود کند. او در این فیلم نقش برادر شهاب حسینی را بازی می‌کند.

آرمان درویش با نقش البرز در سریال ملکه گدایان

کارنامه آرمان درویش

درویش در فیلم های سینمایی چهارشنبه، کمدی انسانی، خورشید نیمه شب، پشت دیوار سکوت، لابی، مقیمان ناکجا و بازیچه بازی کرده است.

 

او با بازی در فیلم «کمدی انسانی» ساخته‌ی محمدهادی کریمی برنده‌  جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد از جشنواره‌ی تامیل نروژ شد. فیلم «پشت دیوار سکوت» ساخته‌ی مسعود جعفری‌جوزانی از دیگر کارهای سینمایی کارنامه‌ی آرمان درویش است. که خود او درباره بازی در این فیلم گفته است تنها فیلم‌نامه و نقش برایم مهم نبود و صرفا کنار جعفری جوزانی بودن برایم مهم بود و شیرین‌ترین کاری بود که انجام دادم.

آرمان درویش با نقش البرز در سریال ملکه گدایان

بازیگری؛ فقط وسیله نه هدف

آرمان درویش پیشتر در مصاحبه‌ای گفته بود که نگاه من فیلم‌ سازی است. کسانی که از بیرون می‌بینند فکر می‌کنند که من صرفا آمده‌ام تا بازیگری کنم. درحالی‌که این‌گونه نیست بازیگری برای من راهی است برای ورود به سینمای حرفه‌ای و اینکه بتوانم درنهایت به‌عنوان فیلم‌ساز فعالیت داشته باشم. او مشغول به ساختن فیلم کوتاه خود است که هنوز نام برای آن ندارد.

 

حالا آرمان درویش با بازی در سریال ملکه گدایان برای تماشاگران چهره و نام آشناتر شده است. او در این سریال کنار بازیگران مشهوری هم چون باران کوثری، رویا نونهالی، سولماز غنی، پانته‌آ بهرام، الهام کردا بازی می‌کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
fahl sad 1399/11/14
خیلی خوبه این البرز

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.