2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آیا البرز و افرا در سریال ملکه گدایان خواهر و برادر هستند

آیا البرز و افرا در سریال ملکه گدایان خواهر و برادر هستند

راز البرز در سریال ملکه گدایان چیست؟ آیا معلوم می شود او و افرا خواهران و برادران جداشده از هم هستند؟

دوات آنلاین -سریال ملکه گدایان در هر قسمت پیچیده تر و جذاب تر می شود. هویت البرز با بازی آرمان درویش به معمایی رازآلود و پرابهام تبدیل و این احتمال مطرح شده باشد که او افرا خواهر و برادر باشند. آیا این موضوع می تواند اتفاق بیفتد؟

آرمان درویش در نقش البرز در سریال ملکه گدایان

رازهایی که البرز از آنها خبر ندارد

ظاهرا البرز در سریال ملکه گدایان از رازهای زیادی خبر ندارد. او متوجه شده ملکه مادرش است اما آیا واقعا این طور است یا خورشید نیز فقط بازیچه ملکه است و پشت پرده زنی دیگر نشسته و اوضاع را اداره می کند و این بازی را پیش می برد؟

 

چرا آزمایش دی ان ای نشان می دهد البرز فرزند واقعی خورشید نیست و دو کودکی که در آتش سوزی مهدکودک سوختند کیستند؟ اینها فقط بخشی از ابهامات است. سریال هر چه جلوتر می رود رازهای بیشتری مطرح می شود.

 

البرز گیج و سردرگم شده. او نمی داند واقعا کیست. هویتش چیست. چگونه باید خودش را بشناسد. از چه راهی باید اقدام کند و چرا چنین بازی با او راه انداخته اند؟ آیا موضوع ارثیه است یا هدفی دیگر در پشت پرده وجود دارد؟

 

البرز حتی نمی دانسته خواهری دارد و حالا از وجود او مطلع شه پس باید دنبالش بگردد اما کجا و چگونه؟ اصلا چرا او و خواهرش را جدا کرده اند؟

باران کوثری در نقش افرا در سریال ملکه گدایان

افرا در سریال ملکه گدایان گیست

افرا از زمانی که یادش می آید بی خانواده و بی هویت بوده. بزرگ ترین آرزوی او این است که رییس مفت آباد شود. اما خانواده واقعی اش چه کسانی هستند؟ آیا تا به حال دنبال آنها رفته است؟

 

افرا نیز مانند البرز در سریال ملکه گدایان از هویت خودش بی اطلاع است با این تفاوت که شرایطش را پذیرفته و وارد دردسرهای پیچیده نشده است. با این حال ممکن است برای او هم در ادامه سریال سوالات و ابهاماتی مطرح شود.

 

هیچ بعید نیست افرا همان چشمه و در واقع خواهر البرز باشد اما در این صورت دو کودکی که در مهدکودک سوختند چه کسانی هستند.

 

آنچه مشخص است رابطه افرا و البرز فقط به آشنایی در مفت آباد ختم نمی شود و این دو در ادامه باید پیوندهای دیگری نیز میان خود پیدا کنند. شاید هر دو علیه ملکه همدست شوند. افرا گفته است آرزویش انتقام گرفتن از ملکه است این همان خواسته ای که البرز نیز دنبالش است. پس هدف مشترک آن دو را به هم نزدیک تر خواهد کرد اما این تمام ماجرا نیست و چه بسی با جلوتر رفتن ماجرا رابطه خواهر و برادری آنها نیز فاش شود.

 

در سریال ملکه گدایان باید منتظر هر اتفاق و پیشامدی ماند و همین هم این مجموعه را جذاب و دوست داشتنی می کند به گونه ای که نمی توان حتی یک قسمت آن را نادیده گرفت و از کنارش رد شد. پس باید ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی رخ می دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
💖الناز💖 1400/08/12
واقعا هیپچ چیزی قابل احتمال دادن نیست
؟ 1400/04/26
البرز یعنی ارش با اریا داداش ناتنی ان ....
.. 1400/02/31
میشه یه نفر که فیلمو دیده بگه پارسا چیکار میشه اخر؟
سارا 1400/02/13
اریا و افرا باهم خواهر برادرن . وقتی بچه ی خسرو میمیره تو آتش سوزی خسرو بچه ی لعیا رو میگیره تو زندان پس البرز بچه ی لعیا هست و خود شبیر از قصد اینکارو کرده و آریا و افرا و بچه ی خسرو خورشیدی خواهر برادرن . من مطمئنم این درستههه
۰۰۰۰ 1400/02/05
باسلام نظرمن درفیلم ملکه گدایان ؛آریاوافراخواهروبرادرهستندهمان چشمه والبرزکه دراتش سوزی ملکه به طورصوری راه انداخت.وانها را به فردی معتاد دادکه شبیر انها راجداکردوملکه البرزراکه همان آریا است بزرگ کردوفرزندخودش را به شبیرداد تابه خانواده خورشیدوخسرو بدهند.
درسا علیزاده 1400/01/25
آره منم نظر الینا جان رو تایید میکنم
(ملکه ) 1400/01/06
داریوش ادرس البرز داد پارسا تا به سارا برسه دلم برای البرز خورشید خسرو می سوزه برای تنهایی البرز برای خورشید که دلتنگ تنها فرزندش هست برای خسرو که حتی نمی تونه پسرش نجات دهد با این که هر دوشون خسرو و خورشید با این که عاشق البرز هستن اما از پسر شون خبر ندارن ترس خورشید وقتی به پسرش زنگ زد اما پارسا جواب داد چقدر گریه کرد لعیا هم تو دلش عروسی گرفته بود سارا عاشق البرز بوده و هست فکر کنم دلیل این که با ملکه همکاری کنه این بود که البرز مال اون باشه یعنی به خاطر به دست اوردن البرز وارد این بازی شوده حالا که البرز عاشق افرا شوده سارا می خواد البرز مال خودش کنه از اول هم داریوش براش مهم نه بود داریوش ماند با عذاب وجدان به خاطر یک تصمیم نادرست حالا البرز مانده تنها تو یک ازمایشگاه با یک دختر متعاد که عاشقش شوده با پارسا که بویی از شرافت نه برده با خاله ای که دشمن خانواده اش هست اگر افرا بیاد پیش البرز شاید شرایط برای البرز بهتر بشه من فقط اون صحنه بیهوش کردن البرز خیلی درد ناک بود وقتی به هوش امد طفلک فکر می کرد حتما الان یک اسم دیگه داره دوباره می خوان باهاش بازی کنن وقتی به سارا گفت دوست ندارم نداشتم دلم خنک شود خوب حرفی بهش زد البرز فقط عاشق افرا و افرا فقط عاشق البرز
الینا 1400/01/05
همون قسمت تو تیزر که افرا میگه چرا کشتینش مربوط به همین هست که بهش میگن البرز مرده
ستاره احمدوند 1399/12/24
سلام بنظر من این سریال بهترینه مخصوصا خانم کوثری خانم نونهالی و خانم بهرام خب فعلا تو قسمت ۱۰ معلوم شد که البرز پسر شبیر هست ولی من فکر نمیکنم ملکه هم که لعیا بود من فکر میکنم که توی اتش سوزی نه البرز مرده و نه چشمه اصلا هم نمیخوام احتمال بدم اونها خواهر و برادر باشن در این صورت نمیتونن باهم ازدواج کنن ولی فکر کنم همینطور باشه (منظورم اینه که اونها همون البرز و چشمه واقعی باشن) خب هنوز خانم شعبانی (دراگ تستر)داخل فیلم نیومده و داخل تیزر هم دیدیم که پارسا پشت دراگ تستر وایستاده سریال خیلی قشنگیه عالیه اینش قشنگه که هیچ چیزی از فیلم رو نمیشه احتمال داد
نسا 1399/12/23
به نظر من افرا و البرز خواهر و برادرن و فرزندان خورشید و خسرو هستند.و ملکه اینو میدونه و پارسا جواب آزمایش را عوض کرده اگه البرز فرزند شبیر باشه چرا شبیر حاضر نشد که آزمایش بده.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.