2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
پایان مرگبار رابطه پنهانی با دخترخاله

پایان مرگبار رابطه پنهانی با دخترخاله

مقتول مرد بداخلاقی بود و همسر و دخترانش را اذیت می‌کرد. آخرین بار وقتی فهمیدم او دختر ۱۲ ساله‌اش را به شدت کتک زده‌ است، عصبانی شدم و تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم.

دوات آنلاین -مرد محکوم به قصاص که در جریان رابطه پنهانی با دخترخاله‌اش، شوهر وی را به قتل رسانده است، بار دیگر محاکمه می‌شود.

 

به نوشته روزنامه جوان ۱۶‌تیر‌سال‌۹۵، زنی مأموران پلیس ورامین را از ناپدید شدن ناگهانی شوهرش باخبر کرد و گفت: «شب گذشته شوهرم بعد از خوردن افطاری خانه را ترک کرد و به منزل مادرش رفت، اما دیگر بازنگشت. تلفن همراهش را نیز پاسخ نمی‌دهد. نگرانم اتفاق بدی افتاده‌ باشد.»

 

کشف جسد

با اعلام مفقودی، تلاش برای یافتن بهروز ۴۲‌ساله آغاز شد تا اینکه مأموران جسد سوخته وی را حوالی شهر در یک خودروی سواری سمند کشف کردند. به این ترتیب پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شد و در روند تحقیقات مأموران دریافتند مقتول با همسرش زهره اختلاف شدیدی داشت. همچنین مشخص شد شب حادثه مقتول همراه پسرخاله زهره از خانه خارج شده است.

 

با بدست آمدن این سرنخ عطار ۲۴‌ساله به عنوان مظنون بازداشت شد. او در روند بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و در شرح ماجرا گفت: «بهروز مرد بداخلاقی بود و همسر و دخترانش را اذیت می‌کرد. آخرین بار وقتی فهمیدم او دختر ۱۲ ساله‌اش را به شدت کتک زده ‌است، عصبانی شدم و تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم.»

 

او در خصوص قتل گفت: «شب حادثه بعد از خوردن مشروب به خانه مقتول رفتم. بعد از خوردن شام ماشینم را در حیاط خانه بهروز پارک کردم و سپس از او خواستم با ماشین خودش مرا تا نزدکی خانه‌مان برساند. او قبول کرد و با هم از خانه خارج شدیم. ساعت یک نیمه شب بود که حوالی اتوبان امام علی با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه به بهروز زدم. چند ساعت با جنازه در خیابان‌ها چرخ می‌زدم تا اینکه او را حوالی ورامین بردم. می‌خواستم اثر انگشتانم را از روی فرمان ماشین پاک کنم، اما نشد. به همین خاطر شیلنگ بنزین را بریدم و سپس مقداری بنزین روی جنازه و داخل ماشین ریختم و آنرا آتش زدم.»

 

با اقرار‌های مرد جوان، همسر مقتول نیز بازداشت شد. او با اقرار به جرمش گفت: «قبل از حادثه عطار به من ابراز علاقه کرده بود. او می‌گفت اگر چند سال زودتر به دنیا آمده بود، اجازه نمی‌داد با بهروز ازدواج کنم. این شد که پیشنهاد قتل را مطرح کرد و او را به قتل رساند.»

 

متهمان پای میز محاکمه

با اقرار‌های دو متهم، عطار به اتهام مباشرت در قتل، شرب خمر و جنایت بر میت و همسر مقتول نیز به اتهام معاونت در قتل راهی زندان شدند و پرونده در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شد.

 

در آن جلسه اولیای‌دم درخواست قصاص کردند. سپس عطار خلاف اظهاراتش جرمش را انکار کرد. همسر مقتول نیز جرمش را انکار کرد و مدعی شد با پسرخاله‌اش رابطه‌ای نداشته است.

 

در پایان هیئت قضایی با توجه به مدارک موجود در پرونده، مرد جوان را به قصاص و شلاق و زن جوان نیز به حبس و شلاق محکوم کرد. با تأیید این حکم در دیوانعالی کشور، اما قضات دیوان پرونده را برای رسیدگی به اتهام جنایت بر میت به شعبه همعرض فرستادند تا متهمان در شعبه یازدهم دادگاه بار دیگر از خودشان دفاع کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.