2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند

فیلم کامل اجرای گروه دختران ستاره هشتم در نیمه نهایی عصر جدید

گروه ستاره هشتم در نیمه نهایی عصر جدید همه را شگفت زده کرد. فیلم اجرای آنها را ببینید.

دوات آنلاین -گروه دختران ستاره هشتم همان گروهی هستند که در مرحله اول از فصل دوم عصر جدید همه را غافلگیر کردند به گونه ای که رویا نونهالی برای آنها زنگ طلایی را به صدا درآورد و این گروه بدون حضور در مرحله دوم به صورت مستقیم به نیمه نهایی آمدند و این بار هم همان طور که در فیلم بالا می بینید اجرای فوق العاده ای داشتند.

 

این گروه از دختران جوان و رزمی کاری تشکیل شده است که همگی اهل مشهد هستند. غیر از گروه ستاره هشتم یک گروه دیگر از دختران ورزشکار نیز در نیمه نهایی حضور دارند و اتفاقا آنها نیز زنگ طلایی دریافت کرده بودند البته از بشیر حسینی. آن گروه فرشتگان نینجا نام دارد و متشکل از چند دختر کم سن و سال است.

 

ببینید: اجرای اول دختران گروه ستاره هشتم با زنگ طلایی

 

حالا باید منتظر ماند و دید گروه ستاره هشتم با این اجرای جذاب و دیدنی که همه را به وجد آورد آیا به فینال نیز صعود خواهد کرد. اگر این اتفاق بیفتد مانند فصل پیش باز هم شاهد حضور گروهی دخترانه روی صحنه نهایی عصر جدید خواهیم بود. سال گذشته گروه دختران نینجا مقام پنجم این مسابقه استعدادیابی را به دست آورده بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.