2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
موز لاغر می کند یا چاق + میزان کالری

موز لاغر می کند یا چاق + میزان کالری

برخی می گویند موز باعث چاقی می شود و عده ای نظر برعکس دارند. حرف کدام یک درست است؟

دوات آنلاین -آیا موز آدم را چاق می کند یا باعث لاغری می شود؟ این سوالی است که برای خیلی ها مطرح می شود. جواب آن را در ادامه بخوانید:

 

موز برای افزایش وزن اصولی

باشگاه خبرنگاران نوشت: در حقیقت، موز حاوی عناصری که موجب چاقی می‌شود نیست، اما خوردن بیش از حد هر ماده غذایی می‌تواند باعث افزایش وزن شود و این افزایش وزن به دلیل افزایش کالری مصرف شده است؛ بنابراین اگر از طرفداران موز هستید، می‌توانید آن را به عنوان یک عنصر کمک کننده به افزایش وزن اصولی در رژیم غذایی خود بگنجانید.

 

بیشتر بخوانید: آیا قهوه باعث لاغری می‌شود

 

موز در رژیم لاغری

عکس آنچه گفته شد، همچنین می‌توان با خوردن به اعتدال موز نیز آن را ​​به رژیم‌های کاهش وزن اضافه کرد. این تعداد کالری مصرفی شماست که میزان افزایش یا کاهش وزن شما را تعیین می‌کند و هدف شماست که مشخص می‌کند موز یا سایر مواد غذایی باعث کاهش یا افزایش وزن شما می شود.

موز چه تاثیری در چاقی یا لاغری دارد

موز چقدر کالری دارد

یک موز کوچک حاوی ۹۰ کالری است، در حالی که یک موز بزرگ حاوی ۱۲۱ کالری است، بنابراین اگر می‌خواهید وزن خود را افزایش دهید، می‌توانید هر روز علاوه بر رژیم منظم، دو عدد موز بزرگ نیز بخورید، این مقدار حدود ۲۴۲ کالری به کالری دریافتی روزانه شما می‌افزاید که این مقدار برای افزایش وزن شما کافی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.