2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی آئویی میازاکی بازیگر ژاپنی نقش هاتسو در سریال آسا

بیوگرافی آئویی میازاکی بازیگر ژاپنی نقش هاتسو در سریال آسا

آئویی میازاکی قبل از بازی در نقش هاتسو به شهرت جهانی دست یافته بود. با این هنرپیشه بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -آئویی میازاکی از بازیگران سرشناس و مطرح ژاپنی است که در سریال آسا در نقش هاتسو بازی کرده است. او تاکنون در بیش از 30 فیلم و سریال نقش آفرینی کرده. با بیوگرافی این هنرپیشه آشنا شوید.

 

شروع کار آئویی میازاکی از کودکی

آئویی میازاکی  روز ۳۰ نوامبر ۱۹۸۵ ‏در توکیو به دنیا آمد. او یک برادر به نام ماسارو دارد که او نیز بازیگر است. آئویی وقتی خیلی کم سن بود جلوی دوربین رفت. اولین بار زمانی که فقط ۴ سال داشت در یک آگهی تبلیغاتی بازی کرد و بعد از آن در چند نقش کوچک تلویزیونی ظاهر شد.

آئویی میازاکی بازیگر ژاپنی نقش هاتسو در سریال آسا

روزگار شهرت آئویی میازاکی

آئویی میازاکی در سن 14 سالگی برای اولین بار در یک فیلم بلند سینمایی بازی کرد و پس از آن توانست جایگاه خود را در این حرفه محکم و محکم تر کند. به گونه ای که با بازی در فیلم‌های نانا (۲۰۰۵) و برف تازه (۲۰۰۷) بسیار مشهور شد.

 

او علاوه بر ژاپن در کشورهای دیگر هم شناخته شده و شهرت جهانی اش را به خاطر بازی در فیلم یوریکا به دست آورده است. او به خاطر نقش آفرینی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فیلم حرفه ‌ای ژاپن را به دست آورد و دو سال بعد برای بازی در فیلم حشره موذیرنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره بین‌المللی فیلم سینمانیلا شد

آئویی میازاکی بازیگر ژاپنی نقش هاتسو در سریال آسا

بازی در نقش هاتسو در سریال آسا

میازاکی در سریال های متعدد تلویزیونی بازی کرده و جوایزی نیز به دست آورده است. از جمله آنها سریال تسوهیمه محصول سال 2008 است که او به خاطر بازی در آن برنده جایزه ویژه کهکشان شد.

 

این بازیگر در سریال آسا که مجموعه ای پرطرفدار است نقش هاتسو خواهر آسا با بازی هارو را ایفا کرد و به شدت مورد توجه قرار گرفت.

 

میازاکی در تمام این سال ها در کلیپ های تبلغاتی نیز بازی کرده است.

آئویی میازاکی بازیگر ژاپنی نقش هاتسو در سریال آسا

زندگی شخصی آئویی میازاکی

این بازیگر  در ۱۵ ژوئن ۲۰۰۷ با سوسوکه تاکائوکا ازدواج کرد. این زوج سال ها بود به یکدیگر علاقه داشتند تا این که بالاخره زندگی مشترک خود را آغاز کردند و صاحب یک فرزند شدند اما مشکلات خانوادگی به تدریج شروع شد به گونه ای که در سال 2011 از هم جدا شدند.

 

میازاکی سپس در سال 2017 با جون‌ایچی اوکادا ازدواج کرد. شوهرش علاوه بر بازیگری موسیقیدان  خواننده نیز هست.

 

میازاکی همچنین چند سالی است در امور خیریه فعالیت می کند. به عنوان مثال همراه برادرش برای مبارزه با فقر به هند سفر کرد. کمک به کودکان سرطانی از دیگر کارهای انساندوستانه این بازیگر است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.