2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی کامل و فیلم های لی جون کی بازیگر کره ای سریال گل های اهریمنی

بیوگرافی کامل و فیلم های لی جون کی بازیگر کره ای سریال گل های اهریمنی

لی جون کی با وجود همه سختی هایی که تحمل کرد، چگونه بازیگر شد؟ او در چه فیلم ها سریال هایی بازی کرده است؟

دوات آنلاین -اگر از علاقه مندان به سریال های کره ای هستید حتما تا به حال بازی های لی جون کی را دیده اید. سریال های ایلجیما که از شبکه 5 پخش شد، محقق شبگرد، عاشقان ماه، دختر من و گل اهریمنی که فیلیمو ان را برای تماشا گذاشته از جمله کارهای این بازیگر است. با بیوگرافی او بیشتر آشنا شوید.

 

علاقه های کودکی لی جون کی

لی جون کی  روز 17 آوریل سال 1982 در کره جنوبی به دنیا آمد. خانواده او از نظر طبقه اجتماعی و اوضاع مالی متوسط بودند. لی جون از بچگی عاشق ورزش بود البته به کامپیوتر هم علاقه زیادی داشت و خیلی وقت ها سر خود را با رایانه گرم می کرد.

 

تکواندو ورزش مورد علاقه او بود و با تشویق های پدرش و ثبت نام او در مدرسه هنرهای رزمی توانست کمربند مشکی را به دست بیاورد.

 

لی جون به خوراکی هم علاقه داشت. غذاهای مورد علاقه او استیک و پیتزا بودند که هنوز هم آنها را دوست دارد.

لی جون کی بازیگر کره ای سریال گل های اهریمنی

شروع عشق به بازیگری

نخستین جرقه هنری در ذهن بی جون وقتی زده شد که او در دبیرستان درس می خواند  و به تماشای نمایش هملت رفت. او که تا قبل از این قصد داشت در دانشگاه وارد رشته کامپیوتر شود بعد از دیدن هملت نظرش را تغییر داد و به این نتیجه رسید که عشق واقعی او بازیگری است اما خانواده اش با این تصمیم مخالف بودند و همین هم سختی هایی را برای پسر نوجوان رقم زد به گونه ای که او مجبور شد با دست خالی و تک و تنها به سئول برود. خانواده اش به او گفتند بودند اگر می خواهد دنبال هنر برود بهتر است آنها را فراموش کند و به هیچ وجه درخواست کمکی از آنان نداشته باشد.

لی جون کی بازیگر کره ای سریال گل های اهریمنی

زندگی سخت لی جون کی

لی جون کی می خواست هر طور شده راهی به دنیای بازیگری پیدا کند اما تلاش هایش در ابتدا ناموفق بود. از سویی او مشکل مالی داشت به همین دلیل چاره ای ندید جز این که سراغ کارهای نیمه وقت برود. او گارسون رستوران شد تا بتواند از این طریق زندگی اش را تامین کند.

 

او زندگی سختی داشت اما به گفته خودش شب ها با این امید و رویا می خوابید که روزی هنرپیشه ای مشهور شود.

 

لی جون کی در نهایت کار هنری خود را از سال 2001 شروع کرد البته نه به عنوان بازیگر بلکه به عنوان مدل. سریالی به نام  City: What should I do Drama  اولین سریالی بود که لی جون کی در ان بازی کرد اما بعد از آن مجبور شد در فیلم های تبلیغاتی و کلیپ های موسیقی بازی کند.

 

او در عرصه بازیگری موفقیتی به دست نیاورده بود تا این که در یک فیلم ژاپنی بازی کرد. این فیلم بسیار پرفروش شد و بعد از آن لی جون در سال 2005 در فیلم کره ای پسران پرواز حضور یافت.

لی جون کی بازیگر کره ای سریال گل های اهریمنی

شروع موفقیت های بازیگر جوان کره ای

شهرت لی جون کی از زمانی شروع شد که او در فیلم شاه و دلقک توانست نقش اصلی را به دست بیاورد. بعد از ان نامش سر زبان ها افتاد. خودش گفته است بدون این فیلم هرگز نمی توانست بازیگر موفقی شود.

 

سریال دختر من ، فیلم پرواز پدر پرواز و فیلم برف بکر از کارهای بعدی این هنرپیشه بود.

 

سریال زمان بین سگ و گرگ کار بعدی لی جون کی بود که بسیار دیده شد. او دیگر تبدیل به بازیگری حرفه ای شده بود و فیلم و سریال های موفقی را پشت سر هم بازی کرد تا این که در سال 2008 در سریال پرطرفدار ایلجیما به ایفای نقش پرداخت و جوایز زیادی را به خاطر آن به دست آورد.

 

او سپس در سال 2009 در سریال قهرمان ظاهر شد اما بعد از آن در کارش وقفه افتاد چون مجبور شد به سربازی برود.

 

او در حین سربازی در در سریال عاشقان ماه بازی کرد و بعد از این که دوران سربازی اش تمام شد به کار خود به عنوان بازیگر ادامه داد.

لی جون کی بازیگر کره ای سریال گل های اهریمنی

بازی در نقش بک هی سونگ در سریال گل اهریمنی

ذهن جنایتکار، وکیل بی قانون و هتل دل لونا از کارهای دیگر بازیگر معروف کره ای است اما آخرین بازی او به سریال گل اهریمنی مربوط می شود.

 

این سریال که می توانید آن را در فیلیمو تماشا کنید به کارگردانی کیم چول گیو در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال علاوه بر لی جون کی بازیگران مطرحی مانند مون چه وون، جانگ هی جین، سو هیون وو , چوی ده هون حضور دارند.

 

گل اهریمن یک ملودرام پر از تعلیق است که روایت گر داستان زندگی مردی با گذشته ای تاریک است که پس از تغییر هویتش، یک زندگی جدید را تشکیل می دهد اما همسرش که یک کارآگاه پلیس است به دنبال گذشته مخوف و تاریک او می افتد.

 

لی جون کی در این سریال نقش مردی به نام بک هی سونگ را برعهده دارد که در ظاهر پدر مهربان و خوبی است که برای خوشبختی خانواده اش بسیار تلاش می کند اما همسر او  چا جی وون (با بازی مون چه وون) که کارآگاه پلیس است پی می برد همسرش گذشته وحشتناکی دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.