2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی آن واتانابه  بازیگر نقش میکو در سریال نوش جان

بیوگرافی آن واتانابه بازیگر نقش میکو در سریال نوش جان

واتانابه تاکنون در فیلم ها و سریال های زیادی حضور داشته است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -آن واتانابه  که در سریال نوش جان نقش میکو را بازی کرده از جمله زنان هنرمند ژاپنی است که علاوه بر بازیگری در عرصه خوانندگی نیز فعالیت دارد. با بیوگرافی او آشنا شوید.

 

والدین بازیگر نقش میکو

آن واتانابه  متولد 14 آوریل 1986 در توکیو شد. خانواده او خانواده ای هنری بود و پدرش به نام کن واتانابه از جمله بازیگران مطرح سینما در ژاپن است. مادر او نیز یومیکو نام دارد. البته والدین آن واتانابه بعد از مدتی از هم جدا شدند.

آن واتانابه  بازیگر نقش میکو در سریال نوش جان

شروع فعالیت حرفه ای آن واتانابه  

آن واتانابه  به واسطه کار پدرش از همان کودکی با دنیای بازیگری آشنا شد و خودش نیز به این هنر علاقه داشت اما قبل از این که بتواند جایگاه خودش را به عنوان یک بازیگر به دست بیاورد مدتی به عنوان مدل فعالیت کرد و از جمله این که مدل تبلیغاتی یک عطر در ژاپن بود.

 

این بازیگر فعالیت حرفه ای خود را با یک سریال تلویزیونی در سال 2007 شروع کرد. این سریال نتوانست موفقیت زیادی برای بازیگر جوان به ارمغان بیاورد اما مسیر او را در این حرفه باز کرد و دختر جوان یک سال بعد در فیلمی سینمایی حضور یافت.

 

بازی در نقش میکو در سریال نوش جان

سریال نوش جان در ژاپن بینندگان زیادی داشت و آن واتانابه با بازی در نقش اصلی آن یعنی میکو توانست به شهرت و محبوبیت زیادی برسد.

 

او همزمان با این که بازیگری می کرد در عرصه دیگر نیز فعالیت داشت از جمله این که تاکنون 2 آلبوم موسیقی از او منتشر شده و وی یک برنامه رادیویی ساخته و در یک فیلم مستند نیز حضور داشته است.

آن واتانابه  بازیگر نقش میکو در سریال نوش جان

ازدواج ناموفق

آن واتانابه  در اول ژانویه سال 2015 با یک بازیگر مطرح به نام ماساهیرو هیگاشیده ازدواج کرد. این زوج در سریال نوش جان نقش زن و شوهر را بازی کردند.

 

هیگاشیده تا کنون در فیلم های «نامه خودکشی»، «مساله کیریشیما»، «آساکو» و فردای من، دیروز تو بازی کرده است.

 

این زوج در 16 مه 2016 صاحب 2 دختر دوقلو شدند و بازیگر نقش میکو تنها پسرش را نیز در روز 7 نوامبر سال 2017 به دنیا آورد.

 

در حالی که به نظر می رسید همه چیز به خوبی و خوشی پیش می رود ناگهان فاش شد مرد جوان به همسرش خیانت کرده است. همین موضوع روابط این زوج را تیره و تار کرد و در نهایت خانم بازیگر در روز اول آگوست 2020 از شوهرش طلاق گرفت اما هر دو وعده داند برای مراقبت از کودکان با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

 

حتی شکست در زندگی شخصی نیز خانم بازیگر را از دنیای سینما و تلویزیون دور نکرد. او تاکنون در11 فیلم سینمایی و 16 سریال حضور داشته که آخرین آنها به نام مردم امید همچنان در دست تولید است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ل 1400/09/02
سریال خوبیه ولی اگه فضاهای باز و طبیعت رو بیشتر نشون می داد بهتر بود
ناشناس 1400/02/21
😔من که خیلی ناراحت شدم ☹🥺ولی تو فیلم عاشق هم بودن
ناشناس 1400/02/21
سلام واقعا این دونفر به هم میان کاش زیاد پیش همبودن تا فیلم های عاشقانه میساختن
ناشناس 1400/02/09
خیلی سریال قشنگی بود میکو در این سریال با ارامش خاصی ایفای نقش کرد و همین عامل باعث جذابیت این سریال بود و واقعا کاش زندگی واقعیش اینجوری بهم نمیخورد
ناشناس 1400/02/09
خیلی سریال قشنگی بود میکو در این سریال با ارامش خاصی ایفای نقش کرد و همین عامل باعث جذابیت این سریان بود و واقعا کاش زندگی واقعیش اینجوری بهم نمیخورد
Ccc 1399/12/15
توی سریال نوش جان خیلی بهم میان ای کاش طلاق نمیگرفتن اما حقشم بود چون خیانت کرد
زارع 1399/12/03
این فیلم خیلی عالی هست من واقا خوشحال شدم هم زن و شوهرند و هم تو نقش زن و شوهر بازی میکند اما دلیل خیانتش چی چرا به زنش خیات کرد 😢اما خوشحال شدم به خاطر بچه هاشون باهم همکاری کردند خدارو شکر من کلی عاشق فیلم ها ی ژابنی و کره ای و اسیای شرقی و غربی و چین و.. هستم همه فیلم های این کشور ها رو دیدم خیلی زیبا هستند 💜
ر 1399/12/03
واقعا ناراحت شدم ولی قسمت هشت که ان واتابه برای اینکه به ماساهیرو بگه دوست دارم افتاد تو اب رو خیلی دوست داشتم ای کاش دوباره به زندگیشون برگردن
گلفام 1399/12/01
منم عاشق این فیلم هستم ولی از جدایی شون ناراحت شدم کاش دوباره به خاطر بچه هاشون با هم ازدواج کنن
fatemeh.sahbaza 1399/12/01
خیلی بده ک جدا شدن کاش جدا نمیشدن کاش دوباره اشتی کنن من ک خیلییی ناراحت شدم ک طلاق گرفتن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.