2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
استقلال حق تساوی هم ندارد

استقلال حق تساوی هم ندارد

آنچه طی روزهای گذشته رقم خورده همگی حس امیدواری به پیروزی استقلال است و اگر فکری هر نتیجه دیگری را در این بازی رقم بزند بدون شک در ادامه مسیر با مشکل مواجه خواهد شد.

دوات آنلاین -رصد فضای مجازی نشان می‌دهد هواداران استقلال منتظر رقم خوردن بردی بزرگ در دربی 94 هستند. غالب حامیان استقلال اعتقاد دارند بهترین و پرستاره‌ترین تیم سال‌های اخیر در دستان محمود فکری قرار دارد و او باید با این مجموعه بی‌نقص که بازیکنان شایسته‌ای را در ترکیب خود دارد پیروز دربی باشد.

 

ایران ورزشی نوشت: این انتظارها زمانی بیشتر پیرامون سرمربی استقلال را فرامی‌گیرد که هواداران استقلال می‌بینند رقیب سنتی‌شان به‌لحاظ فنی افتی محسوس را تجربه می‌کند و شرایط آنچنان باثباتی ندارد. پرسپولیس در هفته‌های اخیر پی‌درپی امتیاز از دست داده و کاملاً مهیای شکست خوردن در دربی است.

 

این استدلال بیش از هر زمان دیگری نگاه‌های هواداران استقلال را به سمت پیروزی در این بازی سوق داده تا از سرمربی‌شان انتظار داشته باشند فاتح این بازی بزرگ شود.

 

بعید است خود فکری هم فضای موجود را به ضرر تیمش بداند. آنچه طی روزهای گذشته رقم خورده همگی حس امیدواری به پیروزی استقلال است و اگر فکری هر نتیجه دیگری را در این بازی رقم بزند بدون شک در ادامه مسیر با مشکل مواجه خواهد شد. در حقیقت این یک فشار کاذب است بر افکار سرمربی استقلال که جریانش چند روزی است در فضای مجازی به راه افتاده تا استقلال برنده بازی مهم خود باشد.

 

به هر حال اگر وضعیت پرسپولیس را هم نادیده بگیریم استقلال با انبوهی از بازیکنان شاخص که هر یک برای خود وزنه‌ای سنگین به‌شمار می‌روند باید توانایی پیروزی در میدان دربی را داشته باشد و 3 امتیاز این بازی مهم را به چنگ آورد.

 

استقلال از چارچوب دروازه تا خط حمله برخوردار از بازیکنانی است که اکنون به نظر می‌رسد در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارند.  بی‌شک اگر فکری ایده‌های درستی را به‌کار بگیرد و از یک تاکتیک منسجم و فکرشده سود ببرد، پیروزی استقلال در این بازی هرگز دور از ذهن نیست و او می‌تواند به‌سادگی از خان دربی بگذرد و برای خودش اعتباری تازه دست‌و‌پا کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.