2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
بیوگرافی و فیلم های گوتام گولاتی، بازیگر فیلم های کمدی هندی

بیوگرافی و فیلم های گوتام گولاتی، بازیگر فیلم های کمدی هندی

اگر می خواهید درباره گوتام گولاتی بیشتر بدانید می توانید این مطلب را بخوانید.

دوات آنلاین -گوتام گولاتی از بازیگران مشهور هندی است که در فیلم های کمدی ایفای نقش می کند. او از مشهور ترین بازیگران بالیوود در دهه اخیر است که طرفداران زیادی دارد. در ادامه قصد داریم به بیوگرافی گوتام گولاتی پرداخته و سوابق کاری و هنری او را مورد بررسی قرار دهیم.

گوتام گولاتی، بازیگر فیلم های کمدی هندی

زندگینامه گوتام گولاتی

گوتام گولاتی یک بازیگر مشهور هندی است که در هر دو زمینه سینما و تلویزیون فعالیت دارد. او به خاطر بازی در فیلم های کمدی شناخته شده است و اولین فیلم او تولید سال ۲۰۱۴است.

 

گوتام گولاتی در تاریخ ۲۷ نوامبر ۱۹۸۷ متولد شد. وی علاوه بر شغل بازیگری به مجری گری تلویزیون نیز مشغول بوده و علاوه بر آن در سال های ۲۰۰۸ مدل معروفی بوده است.

 

او اخیرا در فیلم کوتاه راپش مهتا ایفای نقش کرده است. این فیلم در شصت و هفتمین جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد. همچنین بهتر است بدانید که گوتام گولاتی در فیلم سیذارتا نقش دوادوتا را بازی کرده است. آخرین پروژه او نیز behen hogi teri  بوده است. او نقش راهول را در این فیلم بازی کرده است. گوتام گولاتی هم چنین در سال ۲۰۱۹ نقش یک عامل را در عملیات کبرا به تصویر کشید. گوتام گولاتی در دهلی متولد شده و اهل آنجاست.

 

گوتام گولاتی شغل خود را که همان بازیگری است در تلویزیون و با سریال کاهانی در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد. به وی نقش دوریود هانا پیشنهاد شد و در نهایت این نقش را برعهده گرفت و بازی کرد. در همان سال یعنی ۲۰۰۸ او در یک نمایش که نام آن نمایش ستاره پلاس بود بازی کرد.

 

همچنین بهتر است بدانید که گوتام گولاتی از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ در طولانی ترین نمایش عمرش بازی کرد. او در سپتامبر ۲۰۱۴ در یک مسابقه بسیار مشهور شرکت کرد و در نهایت به عنوان یک فرد برنده شناخته شد. در سال ۲۰۱۵ گوتام گولاتی در برنامه‌ای به نام ام تی وی بیگ به عنوان مجری برنامه شناخته شد که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. همچنین این بازیگر مشهور در سال ۲۰۱۶ با ایفای نقش در یک فیلم مشهور بالاخره وارد بالیوود شد.

گوتام گولاتی، بازیگر فیلم های کمدی هندی

فیلم های گوتام گولاتی

گوتام گولاتی در فیلم‌های زیادی ایفای نقش کرده است. در این قسمت از مقاله قصد داریم فیلم های معروف و مشهور این بازیگر محبوب را نام برده و سال تولید آن ها را بگوییم.

 

کارهای تلویزیونی گوتام گولاتی

1. :Kahaani Hamaaray Mahaabhaarat Ki این فیلم یکی از برترین فیلم های بوتام گولاتی می باشد که در این فیلم نقش دوریو دانا را بازی می کند. این فیلم معروف در سال 2008 ساخته و عرضه شده است.

 

2.کسامه سه: این فیلم یکی از برترین فیلم های گوتام گولاتی می باشد که وی در این فیلم نقش وارون سهیل بالی را ایفا می کند. این فیلم در سال 2009 ساخته و عرضه شده است.

 

3. Tujh Sang Preet Lagayi Sajna : این فیلم نیز یکی از فیلم های خوب گوتام گولاتی است که در سال 2010  ساخته شده است. گولاتا در این فیلم نقش تاجی را بازی می کند.

 

4. پیار کی یک یک کهانی:  این فیلم هم یکی از فیلم های گوتام گولاتی محسوب می شود که در سال 2010 ساخته شده و در همان سال نیز عرضه شده است. گوتام گولاتی در این فیلم نقش شوریا خانا را بازی می کند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل هرتیک روشن؛ بازیگر سرشناس هندی

 

5.مجموعه تلویزیونی هند: این مجموعه تلویزیونی نیز یکی از کار های گوتام گولاتی می باشد که در سال 2010 ساخته شده است. گولاتی در این فیلم نقش مظنون را بازی کرده است.

 

6.  دیا اور بااتی هوم: این فیلم نیز یکی از فیلم های وی شناخته شده است که  در سال 2011 ساخته شده و در همان سال نیز عرضه شده است. نقش گوتام گولاتی در این فیلم تلویزیونی ویکرام ارون راثی است.

 

7.رییس بزرگ: این کار تلویزیونی که گوتام گولاتی در آن شرکت کرد در سال 2014 ساخته شده است که گوتام در آن یک شرکت کننده بود که در نهایت برنده این برنامه اعلام شد.

 

8.فرح کی دوات: این برنامه نیز در تلویزیون بوده و گوتام گولاتی  به عنوان یک مهمان در آن حضور داشته است. این برنامه در سال 2015 ساخته شده است.

 

9.MTV Big: گوتام گولاتی بر خلاف برنامه قبلی خود این بار میزبان این برنامه تلویزیونی بوده که در سال  2015 ساخته و پخش شده است.

 

10.رئیس بیگ: نام کار تلویزیونی دیگر گوتام گولاتی می باشد که در سال 2020 تولید شده است. وی در این فیلم نقش بسیار خاصی را ایفا کرده است.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل و فیلم های رانیر کاپور

 

11. Muxhse Shaadi Karoge: در این برنامه نیز گوتام گولاتی حضور داشته و در آن میزبان بوده است. این کار تلویزیونی در سال 2020 تولید و پخش شده است.

 

سریال های وب

تنها سریال وبی که گوتام گولاتی در آن ایفای نقش کرده عملیات کبری می باشد که در سال 2019 ساخته شده است. وی در این مجموعه نقش کاران سینگ را ایفا کرده است.

گوتام گولاتی، بازیگر فیلم های کمدی هندی

افتخارات گوتام گولاتی

گوتام گولاتی در جشنواره هایی نامزد شده با برنده جوایزی شده است که در این قسمت قصد داریم به آن ها بپردازیم:

 

1.او در سال 2014 نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل در یک فیلم کمدی شده است که مربوط به سیزدهمین جوایز هند تلی بوده است.

 

2. در سال 2015 نیز این بازیگر نامزده جایزه متناسب ترین بازیگر مرد شد که متاسفانه به آن دست نیافت.

 

3. بالاخره گوتام گولاتی در سال 2015 به یک جایزه دست یافت. آن جایزه، جایزه آکادمی تلویزیون هند برای شیک ترین مرد در سریال ها بود. این جایزه نخستین جایزه ای بود که گوتام گولاتی توانست به آن دست پیدا کند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.