2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل پردیس احمدیه، بازیگر

بیوگرافی کامل پردیس احمدیه، بازیگر

پردیس احمدیه بازیگر توانایی است که تاکنون در فیلم های مطرحی حضور داشته است. با زندگینامه این هنرمند آشنا شوید.

دوات آنلاین -پردیس احمدیه بازیگر جوانی است که حضورش در فیلم های مطرح سینمایی باعث شده بسیار شناخته شده باشد. بیوگرافی این بانوی هنرمند را که متولد هشتم تیر سال 1371 است، بخوانید.

پردیس احمدیه بازیگری مطرح است

شروع بازیگری پردیس احمدیه

پردیس احمدیه به دو هنر علاقه دارد. یکی موسیقی که تحصیلات دانشگاهی اش نیز در همین زمینه است و دیگری بازیگری که آن را از سال 1385 با فیلم مقلد شیطان آغاز کرد. معرف احمدیه برای حضور در این فیلم حمید نعمت الله بود و افشین صادقی نیز از حضور این بازیگر جوان در فیلمش استقبال کرد.

 

احمدیه این شانس را داشت که در نخستین تجربه خود با بازیگران مطرحی همچون کامبیز دیرباز، اصغر همت، شقایق فراهانی ،سیروس ابراهیم‌زاده، ساره بیات، امید زندگانی و شیوا خنیاگر همکار شود. در این فیلم تبهکاری به نام جمشید سیف که با دقت و حوصله از سوژه‌های خود عکس و مدارکی را تهیه می‌کند، با تهدید آنها مبنی بر برملاشدن مدارک مورد نظر همکاری و هم یاریشان را در انجام اعمال پلیدش جلب می‌کند. مدیر بازرگانی یک شرکت آخرین سوژه اوست.

پردیس احمدیه تاکنون در فیلم های شاخصی بازی کرده است

حضور جدی در سینما

احمدیه بعد از مقلد شیطان به مدت 5 سال در هیچ فیلم سینمایی حضور نداشت. او سپس در سال 90 در فیلم کلاس هنرپیشگی به کارگردانی علیرضا داودنژاد بازی کرد. داستان این فیلم درباره خانواده‌ای است که گران شدن سکه و ارث و میراث، تبدیل به مهمترین دغدغه زندگی شان شده‌است و صمیمیت و احترام به یکدیگر را از خاطر برده‌اند. از طرف دیگر «کلاس هنرپیشگی» داستان یک عشق مثلثی را روایت می‌کند که یک ضلع این مثلث پسری عاشق‌پیشه اما بی‌پول و ضلع دیگرش مردی ثروتمند که هر دو خواهان رسیدن به عشق مشترکشان هستند.

 

او در سال 92 در فیلم دلم می خواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا حضور یافت و از این به بعد به عنوان بازیگری مطرح نامش سر زبان ها افتاد به گونه ای که در سال 93 در دو فیلم تگرگ و آفتاب ساخته رضا کریمی و خانه دختر به کارگردانی شهرام شاه حسینی بازی کرد.

 

سایر فیلم های احمدیه عبارتند از:

1394 لاک قرمز به کارگردانی جمال سیدحاتمی

۱۳۹۵خفه‌گی به کارگردانی فریدون جیرانی

۱۳۹۷سرکوب به کارگردانی رضا گوران

۱۳۹٨تومان به کارگردانی مرتضی فرشباف

1398مجبوریم به کارگردانی رضا درمیشیان

1398لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی

 

بازی در تئاتر

پردیس احمدیه تاکنون در دو نمایش روی صحنه رفته است. اولین آن به نام ناتمام مربوط به سال 1392 است که سیما تیرانداز آن را کارگردانی کرد.

 

دومین نمایش کشتن کفتر چاهی نام دارد که در سال 1394 به کارگردانی رضا حداد روی صحنه رفت.

 

بازی پردیس احمدیه در سریال یادآوری

سریال یادآوری اولین سریالی است که شبکه آی فیلم آن را به صورت مستقل تولید کرد. این سریال در سال 1392 به کارگردانی حجت قاسمزاده در 40 قسمت ساخته شد.

 

یادآوری داستان افرادی را روایت می‌کند که پس از مرگ، فرصتی دوباره برای زندگی می‌یابند. کسانی که سرنوشت، آنان را بعد از رویاروی با مرگ و بازگشت به حیات، به هم پیوند می‌زند.

 

احمدیه در این سریال نقش دختری به نام فرشته را بازی می کرد.

پردیس احمدیه در برنامه دورهمی حضور یافت

حضور در برنامه دورهمی

پردیس احمدیه مهمان برنامه دورهمی هم بوده که این قسمت روز چهارشنبه 17 دی سال 1399 پخش شد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.