2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آیا راضیه در سریال آقازاده زنده است یا مرده

آیا راضیه در سریال آقازاده زنده است یا مرده

آیا راضیه واقعا کشته شده است؟ آیا شهنام در سریال آقازاده مامور پلیس است؟

دوات آنلاین -سریال آقازاده بسیار حساس و هیجانی شده است. این سریال علاوه بر موضوع مهمی که دارد توانسته در روایت داستانی جذاب نیز موفق باشد و گره ها و معماهای خوبی را مطرح کند. یکی از سوالاتی که این روزها در ذهن بینندگان وجود دارد این است که آیا راضیه زنده است یا مرده؟

حامد در محل دفن راضیه در سریال آقازاده

اگر راضیه در سریال آقازاده مرده باشد

همه ما شاهد بودیم نیما به روش های مختلف سعی کرد راضیه را وادار به همکاری دوباره با خودش بکند اما موفق نشد به همین دلیل شروع به انتقام گیری کرد. به زندان انداختن راضیه، انتشار عکس و فیلم های او در نهایت قتل از کارهایی است که نشان داده شده نیما علیه مانلی انجام داده است.

 

پردیس پورعابدینی درباره صحنه کشته شدن راضیه گفته است: سکانس مرگ راضیه، سخت‌ترین سکانسی بود که تجربه کردم. شاید به خاطر اینکه صحنه را به صورت کروماکی می‌گرفتند و همه چیز به حس و حال من بستگی داشت تا خوب از کار دربیاید. در حالی که در هوا معلق بودم باید حس وحشت و هراس راضیه را به صورت واقعی بازی می‌کردم. سکانسی بود که خیلی سعی کردم تا خوب از کار دربیاد و تاثیرگذار باشد.

 

آن طور که پورعادینی گفته پرونده زندگی راضیه بسته شده است اما اگر این طور باشد سوالات جدیدی مطرح می شود. از جمله این که نیما تصمیم گرفته تغییر رفتار بدهد اما اگر او دستوردهنده قتل همسر حامد باشد دوباره همه چیز به هم می ریزد.

 

در این صورت رابطه نیما و حامد دوباره خصمانه خواهد شد و از سویی حاج رضا نیز دیگر نمی تواند به فرزند دوستش کمک کند و در واقع تحولاتی که در یکی دو قسمت اخیر دیده ایم بی نتیجه می ماند.

عکسی از سکانس مرگ راضیه در سریال آقازاده

فرض زنده بودن راضیه

حال باید دید اگر راضیه زنده باشد چه اتفاقی می افتد. همه ما شاهد بودیم راضیه سوار بر خودروی مرگ شد و شهنام ماشین را له کرد. ما ترس و وحشت راضیه را دیدیم و بعد از آن شاهد جاری شدن خون بودیم اما هرگز متوجه نشدیم آیا واقعا این راضیه بود که در لحظه آخر کشته شد؟

 

شاید شهنام از قتل منصرف شده و صحنه سازی کرده باشد. ضمن این که جسد راضیه به طور کامل شناسایی نشده است. حتی این امکان وجود دارد که شهنام مامور پلیس باشد. در این صورت این سوال پیش می آید که راضیه اکنون کجا است. شاید او را در محلی امن پنهان کرده باشند. اما اگر این طور است چرا موضوع را به شوهر او اطلاع نداده اند؟ آیا این کار به خاطر محافظت از راضیه و حامد انجام شده است؟

 

فرضیه دیگر این است که تینا مانلی را در لحظات آخرنجات داده و او را در جایی پنهان کرده باشد تا بتواند کارهایش را علیه نیما پیش ببرد.

حامد و راضیه در سریال آقازاده

شباهت راضیه سریال آقازاده به حامد سریال پدر

در سریال پدر که نویسنده فیلمنامه آن نیز حامد عنقا بود ما شاهد بودیم حادثه ای مرگبار برای شخصیت اصلی سریال یعنی حامد رخ داد. بعد از شاهد دفن جسدی غیرقابل شناسایی و عزاداری برای حامد بودیم در حالی که تا لحظه آخر معلوم نشد آیا حامد واقعا مرده و اگر زنده است چه اتفاقی برای او رخ داده است.

 

حادثه مرگبار برای راضیه و دفن جسدی که چندان قابل شناسایی نبود در سریال آقازاده نیز تکرار شده و حالا باز هم ما با همان معما مواجه هستیم و شاید تا آخر سریال نیز جواب این سوال روشن نشود و این درست همان اتفاقی است که در سریال پدر رخ داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ادیسا 1402/11/27
خدا کنه زنده باشه جذابیت فیلم بیشتر میشه
ناشناس 1402/02/04
فکر نکنم بمیره؛چون فیلم هم اینجور تمومه و اگه هم تموم نشه جذابیتی نداره.
خ 1401/01/24
من چند قسمت مونده بود به تموم شدنش دیگه نگاه نکردم کسانی که نگاه کردن بگن قسمت آخرشو که نشون داده مشخص نشده راضیه زندست یا نه؟
ناشناس 1400/07/09
من سریال آقازاده رو بسیار دوست‌داشتن مخصوصا بازی سینا مهراد وپردیس پورعابدینی آیاراصیه مرده
مهدیسا 1400/04/12
اگه راضیه نمرده باشه پس اون خون کی بود ؟ شاید تینا نجاتش داده و تینا مرده شایدم ....
Fatemeh 1400/03/11
انشاالله که راضیه زنده می مونه
ناشناس 1400/02/13
کاش راضیه زنده باشه
مبینا 1400/02/04
به‌نظر‌من‌راضیه‌زنده‌است‌‌و‌او‌را‌تینا‌پنهان‌کر‌ده‌است💖💖
ناشناس 1399/12/13
نمیشه مرده باشه چون فیلم تموم میشه و فیلم دیگه جذابیتی نداره
ناشناس 1399/11/18
فکر کنم زندس

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.