2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آدم‌ربایی هالیوودی برای جلب توجه شوهر

آدم‌ربایی هالیوودی برای جلب توجه شوهر

از مردی خواستم به شیوه فیلم‌های هالیوودی مرا برباید تا چند روزی از شوهرم دور باشم و او بیشتر قدر مرا بداند.

دوات آنلاین -زن جوان که از بی‌توجهی شوهرش به ستوه آمده بود تحت تأثیر فیلم هالیوودی سناریوی ساختگی ربودن خودش را با همدستی سه مرد جوان طراحی و اجرا کرد، اما خیلی زود دستش رو شد.

 

به نوشته روزنامه جوان شامگاه چند شب قبل زن میانسالی در تهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و از ربودن عروسش توسط سه مرد تیبا سوار خبر داد.

 

شاکی گفت: «لحظاتی قبل همراه عروسم که پروانه نام دارد در خیابان در حال رفتن به خانه‌مان بودیم که سه مرد ناشناس با خودروی سواری تیبایی راه ما را سد و عروسم را به زور سوار خودرو کردند و از محل دور شدند.»

 

آغاز تحقیقات پلیسی

با طرح این شکایت تیمی ازمأموران پلیس به دستور بازپرس جنایی تحقیقات خود را برای شناسایی آدم‌ربایان آغاز کردند. بررسی‌ها نشان داد آدم‌ربایان با خودروی سرقتی اقدام به ربودن زن جوان کرده‌اند. آن‌ها ابتدا ساعتی قبل خودروی مرد مسافرکشی را با تهدید اسلحه سرقت کرده و بعد با خودروی سرقتی زن جوان را ربوده‌اند.

 

صاحب خودرو گفت: «ساعتی قبل سه مرد جوان را در یکی از خیابان‌های غربی تهران به مقصد شهریار سوار خودرو کردم که در میانه راه یکی از آن‌ها اسلحه کلتی روی شقیقه من گذاشت و خودروام را سرقت کردند.»

 

آدم ربایی ساختگی

پس از این مأموران تحقیقات خود را در شاخه دیگری ادامه دادند که دریافتند پروانه از مدتی قبل با مرد مغازه داری به نام شاپور ارتباط تلفنی و پیامکی دارد. بدین ترتیب مأموران شاپور را به عنوان مظنون بازداشت کردند. وی ابتدا منکر آدم‌ربایی شد، اما در بازجویی‌های فنی به آدم‌ربایی ساختگی با همدستی دونفر از دوستانش اعتراف کرد.

 

وی گفت: «من مغازه خوار و بار فروشی در یکی از خیابان‌های غربی تهران دارم. مدتی است که پروانه به مغازه من رفت و آمد دارد تا اینکه چند روز قبل گفت قصد دارد شوهرش را تنبیه کند. او گفت که شوهرش معتاد و بد اخلاق است و او را همیشه کتک می‌زند به همین خاطر از من خواست با طراحی آدم‌ربایی ساختگی او را بربایم تا شوهرش بیشتر به او توجه کند و قدر او را بیشتر بداند که من هم قبول کردم و همراه دو نفر از دوستانم ابتدا خودروی مرد مسافرکشی را سرقت و بعد نقشه آدم‌ربایی ساختگی را اجرا کردیم و پروانه را به خانه یکی از دوستانش بردیم.»

 

سپس مأموران راهی خانه دوست پروانه شدند و زن جوان را در آنجا پیدا کردند. پروانه به مأموران گفت: «چند سال قبل با شوهرم در حالی که یک فرزند از زن اولش داشت، ازدواج کردم. من مدتی بعد بچه دار شدم، اما شوهرم معتاد شد و از آن روز به بعد رفتارش با من بد شد. او به هربهانه‌ای مرا کتک می‌زد و حتی خرجی هم به من نمی‌داد تا اینکه با شاپور آشنا شدم و از او خواستم به شیوه فیلم‌های هالیوودی مرا برباید تا چند روزی از شوهرم دور باشم و او بیشتر قدر مرا بداند.»

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران دو همدست متهم را تحت تعقیب قرار دادند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.