2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ماجرای عجیب یک آدم‌ربایی عاشقانه

ماجرای عجیب یک آدم‌ربایی عاشقانه

دختر و پسر عاشق نقشه دروغین ربوده‌شدن دختر را کشیدند تا پدر دختر را وادار کنند به این ازدواج رضایت بدهد.

دوات آنلاین-مدرس زبان انگلیسی وقتی دید پدرش مخالف ازدواج او با یکی از شاگردانش است، نقشه آدم ربایی یک میلیارد تومانی ساختگی را طراحی و اجرا کرد.

 

به گزارش جوان، اوایل آبان ماه بود که مرد میانسالی سراسیمه به اداره پلیس رفت و از گم شدن ناگهانی دختر جوانش به نام نادیا شکایت کرد.

 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: نادیا ۲۱سال سن دارد و مربی زبان انگلیسی است و در آموزشگاه معتبری به عنوان مربی تدریس می کند. دخترم علاوه بر تدریس در یکی از دانشگاههای تهران درس می خواند و امروز صبح ابتدا برای تدریس به آموزشگاه زبان رفت و بعد قرار بود به دانشگاه برود.

 

چند ساعت قبل برای انجام کاری با او تماس گرفتم، اما نادیا تلفن همراهش را جواب نداد که فکر کردم سر کلاس است به همین خاطر ساعتی بعد دوباره با تلفن همراهش تماس گرفتم، اما باز هم جواب نداد و در حالی که نگرانش بودم تلفن همراهش خاموش شد.

 

پس از این به آموزشگاه و دانشگاه محل تحصیلش رفتم، اما به گفته دوستانش نادیا به آموزشگاه و دانشگاه نرفته بود. من و مادرش به خانه بستگان و دوستان و حتی به بیمارستان هم سر زدیم و هیچ ردی از دخترمان نیافتیم تا اینکه تصمیم گرفتیم به اداره پلیس بیاییم و برای پیدا کردن دخترم درخواست کمک کنیم. به خواستگار دخترم مشکوکم.

 

پس از این شکایت پرونده به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان مبارزه با آدم ربایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

در حالی که مأموران تحقیقات را برای یافتن دختر گمشده آغاز کره بودند، پدر نادیا دوباره به اداره پلیس رفت و گفت دقایقی قبل دخترم با من تماس گرفت و گفت از سوی چند مرد ناشناس ربوده شده است. دخترم در حالی که گریه می کرد گفت که آدم ربایان او را شکنجه می کنند و از من خواست به خواسته آدم ربایان عمل کنم و او را نجات دهم.

 

پس از این فرد ناشناسی گوشی را گرفت و گفت باید برای نجات دخترم یک میلیارد تومان به آنها بدهم و گرنه اتفاق بدی برای دخترم رخ می دهد.

 

پدر نادیا در ادامه گفت: من به خواستگار دخترم که پسر جوانی به نام بهشاد است، مشکوک هستم و احتمال می دهم او دخترم را ربوده است. چون مدتی قبل او به خواستگاری نادیا آمد، اما من مخالفت کردم و امروز صدای مرد آدم ربا خیلی شبیه صدای بهشاد بود |و به همین سبب احتمال می دهم بهشاد به خاطر گرفتن انتقام، نادیارا ربوده است و از او شکایت دارم.

 

پیداشدن دختر گمشده در خانه خواستگار

در چنین شرایطی مأموران بهشاد را به عنوان مظنون حادثه تحت تعقیب قرار دادند و در نهایت چند روز قبل پس از شناسایی خانه او، نادیا را در آنجا پیدا کردند.

 

بررسی های مأموران نشان داد نادیا و بهشاد این آدم ربایی ساختگی را برای رسیدن به هم طراحی و اجرا کرده اند.

 

بنابراین ماموران دو متهم را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند بهشاد در بازجویی ها با اعتراف به آدم ربایی ساختگی گفت: من فوق لیسانس و ۳۵ سال سن دارم و مدیر شرکت بزرگ تجاری هستم، از آنجایی که قصد داشتم در مقطع دکتری در دانشگاهی تحصیل کنم برای یادگیری و گرفتن مدرک زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان انگلیسی که نادیا یکی از مدرسان آن است ثبت نام کردم. در مدتی که نادیا به عنوان مربی به من زبان یاد می داد به او علاقه پیدا کردم و کم کم این علاقه دو طرفه شد که بعد از مدتی تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم.

 

بعد از آن بود که نادیا به صورت خصوصی به من درس می داد و به خانه ما رفت و آمد داشت و با خانواده من هم آشنا شد.

 

وی ادامه داد: چند ماه قبل همراه خانواده ام به خواستگاری نادیا رفتم، اما پدر و مادر نادیا مخالفت کردند و گفتند تفاوت سنی ما زیاد است و صلاح نیست ما با هم ازدواج کنیم. از طرفی پدر نادیا مدعی بود که اختلاف طبقاتی هم داریم، بهر حال هر چقدر ما اصرار کردیم فایده ای نداشت و نتوانستیم رضایت خانواده دختر مورد علاقه ام را بگیریم، پس از این ارتباط ما ادامه داشت تا اینکه دو نفری با هم آدم ربایی ساختگی را طراحی کردیم، قرار بود نادیا چند روزی مهمان خانه ما باشد و در این چند روز من به عنوان آدم ربا با پدر نادیا تماس بگیرم و برای آزادی او درخواست یک میلیارد تومان پول کنم.

 

از آنجایی که پدر نادیا توان پرداخت این مبلغ را نداشت قرار بود من به پدرش پیشنهاد بدهم که یک میلیارد را من پرداخت می کنم تا آدم ربایان نادیا را آزاد کنند و با این صحنه سازی دل پدر نادیا را بدست آورم و رضایت او را برای ازدواج بگیرم.

 

وی در پایان گفت: ما نقشه را مو به مو اجرا کردیم اما خیلی زود دستمان پیش پلیس رو شد.

 

نادیا هم در تحقیقات پلیسی حرف‌های پسر مورد علاقه‌اش را تأیید کرد.

 

وی گفت: من و بهشاد عاشق هم بودیم و برای اینکه رضایت پدرم را برای ازدواج بگیریم این نقشه کودکانه را طراحی و اجرا کردیم.

 

تحقیقات از متهم به دستور قاضی پرونده ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.