2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
دختر 15 ساله برای ازدواج با کارگر افغان خودش را ربود

دختر 15 ساله برای ازدواج با کارگر افغان خودش را ربود

دختر نوجوان: من و بشیر نقشه آدم ربایی ساختگی را طراحی کردیم تا با گرفتن پول از پدرم زندگی مشترکمان را آغاز کنیم.

دوات آنلاین-دختر نوجوان وقتی فهمید خانواده اش اجازه ازدواجش با پسر افغان را نمی دهند، برای رسیدن به خواسته اش نقشه آدم ربایی ساختگی را طراحی و اجرا کرد.

 

به گزارش روزنامه جوان، چندی قبل مردی سراسیمه به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از گم شدن ناگهانی دختر 15 ساله اش تیتا خبر داد.

 

دخترم گم شده است

شاکی در توضیح ماجرا گفت: عصر روز قبل دخترم از من و مادرش اجازه خواست به دیدن یکی از دوستانش به نام طوبی برود. دخترم گفت که طوبی بیمار شده است و می خواهد او را ملاقات کند اما من و مادرش به خاطر ویروس کرونا که این روزها فراگیر شده به او اجازه ندادیم. به هر حال شب خوابیدیم تا اینکه صبح وقتی بیدار شدیم، دیدیم خبری از تینا نیست که متوجه شدیم او نیمه شب از خانه بیرون رفته است. بنابراین به اولین مکانی که سر زدیم خانه طوبی بود که در کمال ناباوری فهمیدم طوبی نه بیمار است و نه با دخترمان قرار ملاقات داشته است. به همین دلیل الان نگرانیم که اتفاق بدی برای دخترمان رخ داده باشد.

 

باج‌خواهی تلفنی

با طرح شکایت پرونده به دستور بازپرس جنایی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. در حالی که مأموران پلیس تحقیقات خود را در باره این حادثه آغاز کرده بودند، شاکی به اداره پلیس رفت و گفت که مردی با گوشی او تماس گرفته و برای آزادی دخترش مبلغ یک میلیارد تومان درخواست کرده است.

 

وی گفت: دقایقی قبل مردی با گوشی همراهم تماس گرفت و در حالی که صدای فریادهای کمک خواهی دخترم را از پشت گوشی می شنیدم به من گفت ۲۴ ساعت وقت دارم مبلغ یک میلیارد تومان آماده و به حسابی که او مشخص می کند واریز کنم و گرنه دخترم را می کشد و جسدش را آتش می زند.

 

ردپای کارگر اخراجی

وی گفت: من در کار ساخت و ساز ساختمان هستم و چند سال قبل پسر افغانی به نام بشیر را استخدام کردم. او ابتدا برای من کارگر می کرد چون پسر زرنگی بود به او اعتماد کردم به طوریکه راننده خودم قرار دادم و گاهی هم کارها و خریدهای خانه را به او واگذار می کردم، اما وقتی متوجه شدم او از اعتماد من سوءاستفاده کرده و قصد فریب دخترم را دارد اخراجش کردم و الان مرد آدم ربا که با من تماس گرفت صدایش شبیه صدای بشیر بود و به همین دلیل احتمال می دهم بشیر کارگر اخراجی ام دخترم را به خاطر اخاذی یک میلیارد تومان ربوده است.

 

دستگیری متهم

بدین ترتیب مأموران بشیر را به عنوان مظنون آدم ربایی شناسایی و دستگیر کردند. متهم ابتدا مدعی شد که از سرنوشت دختر ۱۵ ساله بی خبر است اما وقتی مورد بازجویی فنی قرار گرفت ادعا کرد تینا خودش نقشه آدم ربایی ساختگی را طراحی و اجرا کرده است و الان هم در خانه خواهرش مخفی شده است.

 

می خواستم به پسر مورد علاقه ام برسم

پس از این مأموران راهی خانه خواهر بشیر شدند و دختر گمشده را در آنجا پیدا کردند. تینا پس از انتقال به دادسرای امور جنایی با اعتراف به آدم ربایی ساختگی با همدستی بشیر گفت: مادرم و پدرم خیلی سخت‌گیر هستند و اجازه نمی دادند با دوستانم رفت و آمد کنم به طوری که دوستانم یکی یکی با من قطع رابطه کردند. وقتی به آنها اعتراض می کردم، همیشه برای توجیه کارشان یک دلیلی داشتند. مدتی قبل با راننده پدرم که بشیر نام دارد، آشنا شده و گاهی با او درد دل می کردم. او همیشه به حرف های من گوش می داد و مرا دلداری می داد تا اینکه به او علاقه پیدا کردم. او هم به من ابراز علاقه کرد و بعد تصمیم گرفتم با بشیر ازدواج کنم. وقتی موضوع را با مادرم در میان گذاشتم گوشی تلفن همراهم را از من گرفت تا ارتباطم با او قطع شود و از طرفی هم پدرم، بشیر را اخراج کرد. پس از این من و بشیر نقشه آدم ربایی ساختگی را طراحی کردیم تا با گرفتن پول از پدرم زندگی مشترکمان را آغاز کنیم. من ابتدا برای پدرم نقش بازی کردم و گفتم که بشیر برای ازدواج با من مناسب نیست و او را فراموش کرده ام و آنها هم به من اعتماد کردند. بنابراین چند روز قبل نیمه شب از خانه فرار کردم و طبق نقشه به خانه خواهر بشیر رفتم و بشیر هم چند ساعت بعد به عنوان فرد ناشناسی با پدرم تماس گرفت و برای آزادی من درخواست پول کرد که دست مان رو شد.

 

تحقیقات تا روشن شدن زوایای پنهان این حادثه از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.