2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اعترافات هولناک عامل کشتار خانوادگی در تویسرکان

اعترافات هولناک عامل کشتار خانوادگی در تویسرکان

این مرد که کارگر مقتولان بود ادعا می کند به خاطر طلب مالی دست به جنایت زده است.

دوات آنلاین -مرد مهاجر که متهم است با همدستی یکی از دوستانش، پنج‌عضو یک خانواده را در شهرستان تویسرکان استان همدان به قتل رسانده است در پایتخت بازداشت شد. در حالی که تحقیقات برای بازداشت همدست وی در جریان است متهم اعتراف کرده که در جریان اختلاف مالی دست به جنایت زده‌اند.

 

به نوشته روزنامه جوان شامگاه چهارشنبه ۲۶‌آذرماه بود که مردی به مأموران پلیس تویسرکان خبر داد که اعضای خانواده عمویش در روستای مراد‌آباد ناپدید شده‌اند. وقتی مرد جوان آثار خون را در گاوداری عمویش پیدا کرد تحقیقات در این باره جریان پیدا کرد و کارآگاهان ساعتی بعد جسد دختر خانواده را در یکی از باغ‌های اطراف کشف کردند.

 

در شاخه دیگری از تحقیقات جسد پدر خانواده هم در همان نزدیکی کشف شد. در بررسی‌های بعد اجساد مادر و دو پسر خانواده در حالی که به قتل رسیده بودند از قعر چاه ۷۰‌متری بیرون کشیده و به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

در شاخه دیگری از بررسی‌ها دو کارگر گاوداری که از اتباع غیرمجاز مهاجر بودند به عنوان مظنون اصلی تحت تعقیب قرار گرفتند. تحقیقات کارآگاهان پلیس نشان داد که یکی از متهمان راهی کشورش افغانستان شده و دیگری به پایتخت گریخته است که کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت مخفیگاه وی را شناسایی و صبح دیروز وی را به همراه دو مرد افغان که به وی پناه داده بودند، بازداشت کردند.

 

ادعای طلب مالی

متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب جنایت با همدستی دوستش اعتراف کرد. او گفت: از چند ماه قبل همراه هموطن دیگرم در گاوداری کار می‌کردیم و از صاحب گاوداری طلب داشتیم. از مدتی قبل، اما باصاحب گاوداری اختلاف پیدا کردیم. روز حادثه متوجه شدیم که او ۹۰‌میلیون تومان پول وصول کرده ‌است که از وی خواستیم طلبمان را بدهد که با هم مشاجره کردیم. وقتی مشاجره ما بالا گرفت با هم درگیر شدیم که در جریان درگیری او رابا ضربات چاقو به قتل رساندیم. قصد انتقال جسد را داشتیم که ناگهان دخترش از راه رسید و از ماجرا با خبر شد برای همین تصمیم به قتل او گرفتیم. پس از قتل، جسد پدر و دختر را از محل خارج کرده و در باغی همان نزدیکی رها کردیم و به گاوداری برگشتیم که مادر و دو پسرش از راه رسیدند. آن‌ها با دیدن آثار خون متوجه شده بودند که حادثه‌ای رقم خورده است برای همین آن‌ها را به قتل رسانده و اجسادشان را در چاه رها کردیم و از محل فرار کردیم.

 

متهم ادامه داد: من با دو نفر از هموطنانم که در تهران بودند تماس گرفتم و خودم را به پایتخت رساندم که مأموران پلیس ما را بازداشت کردند.

 

با اعتراف متهم به ارتکاب جنایت وی به همراه دو متهم دیگر به دستور بازپرس در اختیار کارآگاهان پلیس تویسرکان قرار گرفتند. تحقیقات برای بازداشت همدست متهم در جریان است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.