2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
اعدام عاملان قتل عام خانوادگی در کوچصفهان رشت

اعدام عاملان قتل عام خانوادگی در کوچصفهان رشت

عاملان این جنایت با طراحی نقشه‌ای 5 عضو یک خانواده را در شهر رشت کشته بودند.

دوات آنلاین -عاملان قتل عام خانوادگی در کوچصفهان رشت که برای رسیدن به ارثیه و پول، هولناک‌ترین جنایت سال‌های اخیر در این منطقه را رقم زده بودند به دار مجازات آویخته شدند.

 

به گزارش همشهری، عامل اصلی این جنایت که آبان سال 98رخ داد، جوان 22ساله‌ای به نام محمد بود. او از مدت‌ها قبل نقشه کشیده بود برای رسیدن به ارثیه خانوادگی، پدر، مادر، خواهر و پدربزرگش را به قتل برساند. محمد برای اجرای نقشه‌اش به یکی از دوستانش به نام حمیدرضا که کارگر نجاری بود، وعده پول داد و او هم قبول کرد که در این جنایت به محمد کمک کند. روزی که این دو قاتل بی‌رحم قصد اجرای نقشه‌شان را داشتند، دختری به نام سارا هم مهمان خانه آنها بود. سارا دوست و هم‌دانشگاهی حدیثه، خواهر محمد بود که برای گذراندن تعطیلات چند روزه و به دعوت حدیثه به خانه آنها آمده بود، غافل از اینکه حادثه‌ای هولناک در کمینش است.

 

وقوع جنایت

روز حادثه، تمامی اعضای خانواده محمد به همراه دوست خواهرش در خانه بودند. خانه آنها در یک زمین بزرگ و از دو بخش تشکیل می‌شد. بخش اول، ساختمانی قدیمی در گوشه حیاط بود که پدر، مادر و پدربزرگ محمد در آنجا بودند و بخش دوم ساختمانی نوساز در گوشه دیگر حیاط که حدیثه و دوستش سارا در آنجا مشغول استراحت بودند. محمد و حمیدرضا ابتدا به سراغ حدیثه و سارا رفتند و به طرز بی‌رحمانه‌ای با ضربات چاقو آنها را به قتل رساندند. آنها سپس مادر محمد را هنگام ورود به ساختمان نوساز غافلگیر کرده و وی را به قتل رساندند. قاتلان سپس سراغ پدر و پدربزرگ محمد رفتند و آنها را در ساختمان قدیمی بی‌رحمانه به قتل رساندند.

 

آنها تصور می‌کردند که با این جنایت به خواسته‌شان که رسیدن به ارثیه و ثروت خانوادگی و پول کلان بود می‌رسند اما تنها چند ساعت بعد هر دو قاتل دستگیر شدند. محمد و همدستش در دادگاه به ۴بار قصاص و ۱۵سال حبس محکوم شدند که این حکم مدتی قبل از سوی دیوان‌عالی کشور تأیید شد. صبح پنجشنبه گذشته قاتلان بی‌رحم برای اجرای مجازات پای چوبه دار رفتند.

 

یکی از بستگان سارا به همشهری می‌گوید: زمان اجرای حکم، هر دو قاتل ساکت و خونسرد بودند. حتی التماس هم نکردند. ظاهرا محمد زمانی که در زندان بوده چندبار خودکشی کرده که ناکام مانده و شاید خودش هم لحظه شماری می‌کرده که حکمش هر چه زودتر اجرا شود.

 

وی ادامه می‌دهد: دایی محمد کسی بود که حکم قصاص محمد را اجرا کرد و حکم حمیدرضا را هم پدرسارا و عمه محمد با هم اجرا کردند و به این ترتیب پرونده آنها مختومه شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.