2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
جزییات قتل ۵ عضو یک خانواده در تویسرکان

جزییات قتل ۵ عضو یک خانواده در تویسرکان

در این جنایت زن و مردی میانسال و یک دختر و دو پسرشان کشته شدند.

دوات آنلاین -تحقیقات پلیس شهرستان تویسرکان برای بازداشت عامل یا عاملان قتل پنج عضو یک خانواده در این شهر جریان دارد.

 

به نوشته روزنامه جوان عصر روز سه‌شنبه ۲۵ آذرماه بود که مردی مأموران پلیس تویسرکان را از گم شدن ناگهانی خانواده عمویش باخبر کرد. او گفت: هر چه با گوشی تلفن همراه عمو و پسرعموهایم تماس می‌گیرم کسی جواب نمی‌دهد. چند ساعت بعد مرد جوان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و این بار سرنخی از خانواده عمویش به دست پلیس داد.

 

لحظاتی بعد که تیمی از مأموران پلیس در محل که یک گاوداری حوالی روستای مراد‌آباد بود، حاضر شدند، شاکی گفت این گاوداری متعلق به پسرعمویم است. لحظاتی قبل به اینجا آمدم و بعد از بررسی متوجه آثار خون شدم و به پلیس خبر دادم.

 

کشف جسد

بعد از آن بود که مأموران پلیس در این باره تحقیق کردند و در جست‌وجوی میدانی در یکی از باغ‌های نزدیک گاوداری جسد دختر ۳۰ ساله خانواده را در حالی که با اصابت جسم سخت به سرش به کام مرگ رفته بود، کشف کردند.

 

همزمان با کشف جسد و حضور بازپرس ویژه قتل تحقیقات در این باره ادامه پیدا کرد. در اولین گام جسد به پزشکی قانونی منتقل و بررسی‌ها برای اطلاع از سرنوشت اعضای دیگر خانواده با حضور تیم‌های امداد و سگ‌های هلال‌احمر ادامه پیدا کرد. بررسی‌های پلیس برای پیدا کردن اعضای گمشده خانواده یک روز بعد ادامه پیدا کرد. تیم‌های پلیس در جست‌وجوی بیشتر ابتدا جسد پدر خانواده را در محلی حوالی گاوداری کشف کردند.

 

مأموران همچنین در بررسی‌های بیشتر اجساد مادر و دو پسر دیگر خانواده را که در یک چاه ۷۰ متری رها شده بودند کشف و با حضور غواصان از چاه خارج و به پزشکی قانونی منتقل کردند.

 

بررسی‌های اولیه بعد از معاینه اجساد نشان داد که مادر و دو پسرش بعد از قتل در چاه عمیق رها شده‌اند. علی بهادری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان گفت: تحقیقات برای یافتن آخرین پسر خانواده در جریان است.

 

وی ادامه داد چند مظنون پرونده تحت تعقیب قرار دارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.