2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران فیلم ناگهان درخت

خلاصه داستان و بازیگران فیلم ناگهان درخت

اطلاعات اولیه ای که درباره فیلم ناگهان درخت باید بدانید در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -فیلم ناگهان درخت ساخته صفی یزدانیان است که خودش آن را نوشته و پیمان معادی تهیه کنندگی فیلم را برعهده داشته است. این فیلم محصول سال 97 است که آذر سال 99 به صورت اینترنتی اکران می شود.

 

صفی یزدانیان پیش از این در سال 93 فیلم در دنیای تو ساعت چند است را نوشته و کارگردانی کرده بود. او قبل از این‌که اولین فیلم خود را بسازد نوشتن فیلمنامه سیمای زنی در دور دست را برعهده داشت که علی مصفا آن را در سال 82 ساخت.

پوستر فیلم ناگهان درخت

خلاصه داستان فیلم ناگهان درخت

به نوشته ایرنا در فیلم شاهد روایت خاطرات تلخ و شیرین نقش اول فیلم هستیم که لزوما جذابیت خاصی هم ندارد، اما به طرز هنرمندانه‌ای روایت می‌شود و این روایت‌گری متفاوت و پر ریسک، مهم ترین شاخصه فیلم صفی یزدانیان است.

 

فیلم دوره های مختلف زندگی نقش اول (فرهاد) با بازی پیمان معادی را از کودکی تا پس از ازدواج و بچه‌دارشدن به تصویر می‌کشد و لحظات سخت و رنج‌آور زندگی او را که مربوط به جدایی از همسرش است با تصویربرداری زیبا و موسیقی فراموش نشدنی به نمایش می‌گذارد

 

بازیگران فیلم ناگهان درخت

پیمان معادی، مهناز افشار، مهراب قاسم خانی، شقایق دهقان، سیامک صفری، پانته آ پناهی ها، لیلی فرهادپور، شهروز آقایی پور، ایران نبی زاده، آرمان مرادی، سانیا رمضانی، ترنم کاظمی، آرمیتا باقری، زهره عباسی و ترنم کرمانیان در این فیلم بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.