2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
عشق هاشم و نغمه سریال از سرنوشت از زبان فاطیما بهارمست

عشق هاشم و نغمه سریال از سرنوشت از زبان فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست درباره عشق نغمه و هاشم، حسادت های نغمه به سهراب و ... صحبت کرده است.

دوات آنلاین -فاطیما بهارمست که در کودکی با اجرا در تلویزیون بسیار مشهور بود بعد از مدتی دوری با نقش نغمه در سریال از سرنوشت به دنیای تصویر بازگشت و این نقش را به خوبی بازی کرد. نغمه ویژگی های جالبی دارد که فاطیما بهارمست درباره آنها در گفت و گو با خبرگزاری فارس صحبت کرده است. بخشی از این گفت و گو را بخوانید:

هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت

حسادت نغمه به رابطه هاشم و سهراب

** در رابطه بین نغمه و هاشم موضوعی وجود دارد و آن هم این است که نغمه به ارتباط هاشم با سهراب حسادت می کند و این اتفاق می تواند برای این نوع افراد طبیعی باشد. این جریان برای شما چطور شکل گرفت؟

-همانطور که گفتید خیلی طبیعی است. خانم ها وقتی در رابطه عاشقانه ای قرار می گیرند دلشان می خواهد تمام حواس طرف مقابل برای آنها باشد.

 

در خانواده ای که پدر و مادر و همه فامیل سر جای خودشان قرار دارند همه این عشق ها بین افراد خانواده تقسیم می شود اما وقتی همه چیز در یک آدم خلاصه می شود طبیعی است وقتی خانمی در یک رابطه عاشقانه با او قرار می گیرد دلش می خواهد نفر اول باشد در صورتی که فردی مثل هاشم نفر اولی مثل سهراب در زندگیش دارد و اتفاقا نویسنده های ما به موضوع جذابی ورود کردند.

 

** و این نگاه در برخی مواقع نغمه را دچار تردید می کند.

-بله و طبیعی است و هیچ رابطه نرمالی به این شکل نیست.

عکسی از سریال از سرنوشت

صحبت کردن درباره عشق

** یکی از موارد دیگر سازندگان این سریال در سکانس های عاشقانه بین هاشم و نغمه است که در کمتر سریال های تلویزیونی به چنین موضوعی ورود شده است.

-در زندگی طبیعی همه آدم ها قطعا چنین عشق هایی وجود داشته است اما نمی دانم چرا ما از این عشق ها حرفی نمی زنیم و اگر هم بخواهیم حرفی بزنیم در وهله اول با یک خودسانسوری مواجهیم. در صورتیکه مخاطب به قصه عاشقانه نیاز دارد و اگر در این بخش ورود نکنیم خودمان قافیه را باختیم.

 

بیشتر بخوانید: مونا کرمی درباره عشق آرزو به سهراب چه گفت

 

در از سرنوشت هم ما سعی کردیم سکانس های عاشقانه را به خوبی ایفا کنیم چرا که این حق مخاطب است تا بتواند شخصیت ها را به خوبی درک کند و اگر باور نکند همه چیز برایش تصنعی است و عشق میان آن دو را باور نمی کند.

فاطیما بهارمست بازیگر نقش نغمه در سریال از سرنوشت

درونگرایی نغمه در سریال از سرنوشت

** نقش نغمه را درونگرا ایفا کردید.

-بله چون که ایجاب می کرد. یکی از کارهای سختی که من و آقای بذرافشان داشتیم این بود که نغمه در 18 سالگی باید بسیار پخته رفتار می کرد و این خیلی عجیب بود.

 

نغمه در 18 سالگی هم شخصیت پخته ای داشت و حالا در 25 سالگی هم این رفتارهای منطقی اش ادامه داشت و باید در مقابل هاشم یک دانای کل را ایفا می کردم و همین کار را سخت تر می کرد و ایجاب می کرد که بازی درونی داشته باشم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فاطیما 1400/05/04
عالییییییییییییی مخصوصا آقای حیایی و خانم بهارمست
رستا 1400/04/19
من که بازی هر چهارتاشونو دوست داشتم امیدوارم فصل چهار هم مثل فصل های قبلی جذاب باشع
ناشناس 1399/12/12
من بازی فاطیما رو خیلی دوست دارم در کنار آقای حیایی خیلی خوب بازی میکنه من که هاشم و نغمه رو خیلی دوست دارم مخصوصا عاشقانه ها شونو
Dk 1399/09/22
فاطیما بهارمست عالیه❤️ و همینطور دارا و کیسان و مونا کرمی❤️ موفق باشید هر جا که هستین❤️
ناشناس 1399/09/09
این سریال واقعا عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه مخصوصا بازی عالیه آقای دارا حیایی
زهرا 1399/09/06
من عاشق سریال از سرنوشتم و به نظر من این عاشقانه ها تنها دلیل جذابیت این فیلم هستن و بازیگراشون بخوبی ایفای نقش کردند
ناشناس 1399/08/29
من که اصلا از بازیش خوشم نمیاد جالب بازی ننی کنه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.