2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مونا کرمی درباره عشق آرزو به سهراب در سریال از سرنوشت چه گفت

مونا کرمی درباره عشق آرزو به سهراب در سریال از سرنوشت چه گفت

مونا کرمی می گوید آرزو فهمیده کسی که عمیقا می‌توانسته او را دوست داشته باشد و با او همراه شود، کسی جز سهراب نیست.

دوات آنلاین -رابطه آرزو و سهراب در سریال از سرنوشت یکی از موضوعات مهم این مجموعه است که از سوی مخاطبان با دقت پیگیری می‌شود و این سوال پیش آمده است که آیا این دو نفر به هم می رسند یا نه؟ مونا کرمی بازیگری است که در فصل سوم نقش آرزو را بازی می کند. او در گفت و گو با خبر آنلاین درباره این نقش صبت کرده است.

مونا کرمی و کیسان دیباج در نقش آرزو و سهراب در سریال از سرنوشت

چرا آرزو سهراب را اذیت می کند

مونا کرمی آرزو درباره این که چرا اینقدر سهراب را اذیت می‌کند، جواب داد: چون سهراب از بچگی آرزو را اذیت می‌کرد و حالا نوبت به آرزو رسیده است. اما من سعی کردم خیلی او را اذیت نکنم.

 

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید اگر آرزو در آن زمان طرز تفکر ۲۴سالگی‌اش را داشت، سهراب را رها می‌کرد و به خارج از کشور مهاجرت می‌کرد، جواب داده است:: اصولا آدم‌ها باید تجربه کنند. با تجربه می‌توان زندگی کرد و آدم‌ها تا یک چیزی را تجربه نکنند و متوجه اشتباهشان نشوند، همچنان در مسیر اشتباهشان حرکت می‌کنند. در مورد شخصیت آرزو هم همین موضوع صدق می‌کند. چون من در فصل سوم و به دعوت آقای خردمندان به پروژه پیوستم و با توجه به تحلیلی که از بازی خانم موسوی و شخصیت آرزو در فصل دوم داشتم، نمی‌توانستم خیلی فضا را بشکانم و نوع بازی را تغییر دهم و به سبک خودم و بازی خودم، با آرزو جلو بروم. اما سعی کردم به این فکر کنم که این آدم یک چیزی را تجربه کرده، پخته شده و سختی‌هایی را پشت سر گذاشته است و الان متوجه شده است که کسی که عمیقا می‌توانسته او را دوست داشته باشد و با او همراه شود، کسی جز سهراب نبوده است و پرداختن به شخصیت آرزو هم به گونه‌ای بوده است که هم در رفاه مالی کامل بوده، هم مقداری خودخواه و بازیگوش بود. به همین دلیل یک تحلیلی که خودم پشت آن گذاشتم و فکر می‌کنم از دید عام هم درست باشد، این است که آدم‌ها تجربه می‌کنند و زمانی که سرشان به سنگ می‌خورد پشیمان می‌شوند.

 

آسیب های مهاجرت در سریال از سرنوشت

بازیگر نقش آرزو در جواب این سوال که می‌توانیم به این نتیجه هم برسیم که هدف نویسنده و کارگردان پرداختن به موضوع مهاجرت و آسیب‌های آن است؟ گفت: بله، می‌تواند این موضوع هم باشد، چون یک جایی در دیالوگ‌ها به این موضوع اشاره می‌شود و آرزو می‌گوید منی که اینجا بسیار مرفه بودم، آنجا در رستوران کار می‌کردم. به هرحال ما برای تلویزیون ایران سریال ساختیم و تلویزیون نیز یک‌سری قوانین و چهارچوب دارد که ما موظفیم براساس آنها جلو برویم و سعی داریم یک‌سری موضوعات را نیز از زبان رسانه به مردم بگوییم. اینکه همیشه رفتن خوب نیست.

 

هدف های مونا کرمی

مونا کرمی درباره اهدافش گفت: من یک مقدار زودتر از بچه‌ها کارم را با تئاتر آغاز کردم و باور دارم سریال از سرنوشت به واسطه چالش‌هایی که برایم داشته، اتفاق ویژه‌تری است. ولی پاسخ اینکه در راستای بازیگری چه هدفی دارم این است که هر کسی برای خودش یک آرمانی دارد و سقفی را مشخص می‌کند، همیشه تلاش کردم که کمیت کارها خیلی برایم اهمیت نداشته باشد و بیشتر به مسئله کیفیت توجه کنم و واقعا هر نقشی را ایفا نمی‌کنم مگر اینکه یک‌سری اتفاقات ویژه برای من داشته باشد. مانند تمام آدم‌ها تلاش می‌کنم که به درستترین شکل ممکن آن وظیفه‌ای که به عنوان بازیگر روی دوش من می‌گذارند را انجام دهم و به شعور مخاطب احترام بگذارم و به گونه‌ای باشد که مرا به عنوان آن کاراکتر بپذیرد و باورم کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
یدونه 1400/10/14
نقش این خانم خیلی جالب بود من دوست داشتم
رستا 1400/03/16
من خانم مونا کرمی رو خیلی دوست دارم من 22سالمه
مليكا 1400/03/06
واى من عاشق بازى مونا كرمى در سريال ازسرنوشت هستم😘🌹
ملیکا 1400/02/28
عالی
معصومه 1399/09/23
بسیاربا عالی هستین خیلی دوستون دارم
ناشناس 1399/09/06
خیلی خوب
ناشناس 1399/09/06
بسیاربسیار بازیگر عااااااااالی
ناشناس 1399/08/30
عالی
فاطمه کمیاب 1399/08/21
من خیلی خیلی خیلی ازبازیگرمهبوبم خانم مونا کرمی تشکرفراوان میکنم ویک تشکر دیگه همی ازخانم کرمی میکنم درسریال ازسرنوشت فصل سوم میکنم من واقعن شمارخیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوستانه دوست دارم من یک دختر 11هستم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.