2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
مرحله نیمه نهایی عصر جدید به کجا رسید

مرحله نیمه نهایی عصر جدید به کجا رسید

در حالی که قرار بود پخش نیمه نهایی عصر جدید از آبان شروع شود فعلا خبری از این برنامه نیست.

دوات آنلاین -فصل دوم عصر جدید از همان ابتدا با مشکلاتی همراه بود، مشکلاتی که هیچ ربطی به سازندگان این برنامه نداشت. کرونا ضبط این برنامه را بارها متوقف کرد.  در حالی که قرار بود مرحله نیمه نهایی از آبان ماه پخش شود باز هم کرونا جلوی ضبط آن را گرفته و نگرانی از سلامتی عوامل و شرکت کنندگان باعث شده احسان علیخانی ترجیح بدهد فعلا کار را متوقف کند. این در حالی است که چندی قبل فراخوان فصل سوم این برنامه نیز اعلام شده بود.

 

زمان ساخت ادامه عصر جدید معلوم نیست

هفت صبح نوشت: آبان رو به پایان است و برخلاف وعده قبلی، عصر جدید روی آنتن نرفت. قرار بود مرحله نیمه‌نهایی این برنامه ابتدای آبان پخش شود، اما این اتفاق رخ نداد.زمان ازسرگیری تولید برنامه نامشخص است.

 

دلیل اصلی توقف عصر جدید، نگرانی احسان علیخانی برای سلامتی گروه برنامه‌ساز و شرکت‌کننده‌هاست. شرایط «عصر جدید» مثل برنامه‌های دیگر نیست که بتوان شرکت‌کننده‌ها را صرفا از میان تهرانی‌ها انتخاب کرد. ۹۰ درصد شرکت‌کننده‌هایی که به مرحله نیمه‌نهایی مسابقه «عصر جدید» رسیده‌اند، شهرستانی هستند.

 

ارتباط 600 نفر با عصر جدید

تازه در میان آنها گروه‌هایی با اعضای زیاد دیده می‌شود. از آن‌سو خود برنامه هم دارای عوامل زیادی است. بیش از ۶۰۰ نفر به شکل مستقیم و غیرمستقیم با «عصر جدید» همکاری دارند و همین نگرانی دیگر علیخانی و همکاران است

 

عدم ضبط «عصر جدید» نه‌تنها ضرر مالی برای سازندگان به همراه داشته که هزینه اجاره دکور،‌ ال‌ای‌دی و دیگر امکانات لوکیشن، خرجی مضاعف روی دست آنها گذاشته است. بااین‌حال، انتظار برای بهبود شرایط مهم‌ترین تصمیم احسان علیخانی تا این لحظه بوده است. نکته دیگر اینکه نظر احسان علیخانی این بوده که مرحله نیمه‌نهایی و فینال با حضور تماشاچی ضبط شود. شرایط اما به حالت عادی بازنگشته و این عامل دیگری است که ضبط برنامه عقب افتاده.

 

یکی از عوامل «عصر جدید» درباره سرنوشت این برنامه می‌گوید: «تصمیم این است که ادامه برنامه تا پایان سال ۹۹ ضبط شود.»

 

او اما تاکید می‌کند وقتی «عصر جدید» از سرگرفته می‌شود که تیم برنامه‌ساز خیالشان راحت باشد که سلامتی حتی یک نفر به خطر نمی‌افتد. پیرو همین تصمیم است که هنوز دکور برنامه پابرجاست و اجاره آن پرداخت می‌شود. در چنین شرایطی مهم‌ترین پرسش این است که تکلیف فصل سوم «عصر جدید» چه می‌شود. مدتی پیش فراخوان سری جدید منتشر شد، اما فعلا در تلویزیون خبری از فراخوان نیست و چه‌بسا با تداوم کرونا، احسان علیخانی به سراغ فصل سوم عصر جدید نرود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
سپیده 1399/09/06
آقای علیخانی عزیز،انشالله به حق چهارده نورمقدس هرچه زودتر این ویروس منحوس کرونا ازتمام دنیا ریشه کن بشه الهی آمین.که بتونیم دوباره شاهد کارهای محشرشما توتلویزیون باشیم،من بیش ازاندازه به کارهای شما علاقه مندم.انشالله همیشه سرتون سلامت باشه هزاران سال عمرباعزت داشته باشید درکنارخانواده گرامیتون.☺☺

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.