2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
آخر فصل 3 سریال از سرنوشت چه می شود

آخر فصل 3 سریال از سرنوشت چه می شود

آیا سهراب و آرزو با هم ازدواج می کنند؟ چه اتفاقی برای هاشم رخ می دهد؟ آیا سهراب پدر واقعی خودش را پیدا می کند؟

دوات آنلاین -سریال از سرنوشت 3 نسبت به دو فصل قبلی آن حساس تر است چون در دو فصل گذشته گره هایی در داستان زندگی سهراب و هاشم با بازی های خوب دارا حیایی و کیسان دیباج به وجود آمد که در این فصل باید باز شود و ما به جواب سوالاتی که در تمام این مدت در ذهن مان شکل گرفته خواهیم رسید. پس همه ما هیجان داریم بدانیم آخر این سریال چه می شود؟

سهراب و آرزو در سریال از سرنوشت

آیا سهراب و آرزو ازدواج می کنند

به احتمال زیاد در آخر سریال از سرنوشت 3 شاهد ازدواج سهراب و آرزو خواهیم بود. زیرا فریبا نادری که نقش الهام را در این سریال بازی می کند و به نوعی مادرخوانده سهراب محسوب می شود در مصاحبه ای گفته بهترین سکانس این سریال از نظر او مربوط به ازدواج فرزندش و به سرانجام رسیدن زندگی او است.

 

بنابراین باید از این نظر منتظر اتفاقات خوب باشیم و بنشینیم تا پدر آرزو از مخالفت هایش دست بردارد.

کیسان دیباج در نقش سهراب در سریال از سرنوشت

آیا سهراب پدرش را پیدا می کند

یکی از معماهای این سریال خانواده واقعی سهراب است. همه ما می دانیم منصور افشار با بازی مجید واشقانی پدر سهراب است البته در این میان دو نفر اصلی یعنی خود منصور و سهراب از این موضوع بی اطلاع هستند و اطرافیان آنها برای پنهان ماندن این راز دسیسه های زیادی چیده اند اما این دو نفر  با هم آشنا خواهند شد و به احتمال زیاد با رو شدن دست ماجدی سهراب با پدرش آشتی خواهد کرد.

 

فاطیما بهارمست بازیگر نقش نغمه در مصاحبه ای گفته گره های فصل اول و دوم از سرنوشت در فصل سوم باز می شود. بنابراین باید منتظر واکنش افشار و سهراب بعد از افشای این راز باشیم.

هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت

سرنوشت هاشم چه می شود

هاشم از زندان آزاد شده اما معلوم شده چندان هم بی خطا نبوده است البته شاید همه اینها یک برداشت غلط باشد و در نهایت معلوم شود هاشم آن طور هم که ما تصور می کنیم خطاکار نیست اما در هر صورت به نظر می رسد او و سهراب با هم دوباره آشتی کنند چون سریال بر پایه رفاقت این دو نفر بنا شده و نمی تواند با قهر آنها به پایان برسد. ضمن این که سهراب قرار است ازدواج کند و هاشم حتما باید در مراسم عروسی باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
هدیه 1401/03/19
من سریال از سرنوشت را خیلی دوست دارم یکی از بهترین سریال هایی که دیم هستش و امید وارم فصل های جدید این سریال ساخته بشه و برای تمام بازیگر های این سریال ارزوی موفقیت دارم ممنون از کارگردان این سریال خوب و جذاب 😘💖💖
Marzie 1401/01/30
من فقط از اول فصل ٤ رو ديدم اما تا اينجا كه واقعان قشنگ بود اميدوارم كه در قسمت هاى بعدى هم مثل همين قسمت ها ويا بهتر از اينها باشه. واقعا كه عالى بود😍😍❤️❤️🌹
آرزو ریایی 1401/01/20
😂🌹این سریال خیـــلی باحال بود ممنونم😊🖖🙏
💔H💔 1400/03/03
عالی بود ❤این سریال خیلی خوبه ایشالا همه بازیگرای سریال از سرنوشت هرجاکه😊 هستن سلامت باشن همیشه💖💖💖💕💕💕
مهسا 1400/02/29
خیلی ازسرنوشت خوبه عالیه بازیگرا هم آقای دارا حیایی و کیسان دیباج و خانم فاطیما بهارمست خیلی بازیشون خوبه
یسنا 1400/02/28
سلام .زیادی کش میدن فیلم رو.خوب هست ولی کش دارش میکنن .آدم زده میشه
فاطمه 1400/02/27
کاش فصل جدید این سریال با بازی اقای دارا حیایی دوباره ساخته شه چون اگه ایشون بازی نکنن من نمیبینم برنامه رو😊😊😊
فاطمه 1400/02/27
سلام بنظر من سریال از سرنوشت بهترین سریالیست که تا الان دیدم البته این سریال با بازی اقای دارا حیایی جذاب شد مرسی از بازی خوبشون دوستون دارم مشخصه ایشو بازیگری در خونشون هست دمشون گرم کاش یه روز اقای دارا حیایی ❤رواز نزدیک ببینم
A 1400/02/27
منتظر فصل بعدی هستیم. ولی ای کاش سهراب به زندان نمی رفت و حدقل یه سال با نغمه زندگی میکرد
Zahra 1400/02/26
سریال از سرنوشت بسیار سریال زیبا دلنشینی هستش❤

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.