2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
فاطمیا بهارمست، بازیگر نقش نغمه: همه گره های سریال از سرنوشت در این فصل باز می شود

فاطمیا بهارمست، بازیگر نقش نغمه: همه گره های سریال از سرنوشت در این فصل باز می شود

فاطمیا بهارمست درباره دلایلی موفقیت سریال از سرنوشت و به سرانجام رسیدن قصه شخصیت های آن صحبت کرده است.

دوات آنلاین -نقش نغمه در سریال از سرنوشت با بازی خوب نقشی کلیدی است که بسیاری از مخاطبان را با خود همراه کرده است. مخصوصا به هم خوردن عروسی او و هاشم اتفاقی غم انگیز در این سریال بود. حرف های فاطیما بهارمست درباره این سریال را که در گفت و گو با وطن امروز مطرح کرده است بخوانید. او خبر داده گره های فصل های اول و دوم سریال در این این فصل باز می شود. زندانی شدن هاشم، عشق سهراب و آرزو، خانواده سهراب و پدر واقعی اش، مشکلات و گرفتاری های شغلی دو رفیق و ... از جمله گره های این سریال پرمخاطب است.

 

دلیل موفقیت سریال از سرنوشت

فاطیما بهارمست درباره دلایل موفقیت سریال از سرنوشت گفت: نکته‌ای که خیلی مهم به نظر می‌رسد این است که سریال از سرنوشت از همان ابتدا قرار بود در چندین فصل به تولید برسد و اینطور نبود که مانند برخی سریال‌ها سازندگانش با مشاهده اقبال مخاطبان تصمیم به ساخت فصل‌های بعدی بگیرند.

 

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های ممتاز از سرنوشت به قصه این سریال بازمی‌گردد، این مجموعه از داستانی برخوردار است که مخاطبان به طور ناخودآگاه مشتاق تماشای سرنوشت شخصیت‌های اصلی سریال می‌شوند که این موضوع نشان‌دهنده توان بالای نویسندگان از سرنوشت است.

هاشم و نغمه در سریال از سرنوشت

ویژگی فصل سوم

این بازیگر درباره فصل سوم «از سرنوشت» گفت: به نظرم فصل سوم حیاتی‌ترین فصل «از سرنوشت» است، زیرا همه گره‌های قصه فصل‌های یک و 2 در این فصل باز می‌شود و فصل سوم به نوعی فصل نتیجه‌گیری سریال از سرنوشت است.

 

از فصل چهارم سریال از سرنوشت چه خبر

 بهارمست درباره تولید فصل چهارم سریال از سرنوشت گفت: تا این لحظه صحبت‌های ابتدایی با بازیگران شده است که به احتمال فراوان فصل چهارم کلید بخورد. اما در فصل چهارم قرار است یک قصه جدید روایت شود و قصه‌اش ادامه فصل‌های قبلی نیست و فقط قصه‌های جدید برای کاراکترهای فصل سوم نوشته می‌شود.

فاطیما بهارمست بازیگر نقش نغمه در سریال از سرنوشت

ویژگی های نقش نغمه

این بازیگر درباره نقش نغمه که در این سریال به ایفای نقش او می‌پردازد، گفت: از آنجا که ویژگی‌هایی چون منطقی بودن بیش از حد و جدی بودن نقش «نغمه» خیلی به شخصیت خودم نزدیک نبود، برای باورپذیر بودن نقش باید بیشتر از همیشه تلاش می‌کردم اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که کاراکتر نغمه در فصل سوم به لحاظ سنی نسبت به فصل دوم چندین سال بزرگ‌تر شده است و این موضوع از سختی‌های کار بود که باید تلاش می‌کردم نغمه نوجوان فصل دوم با نغمه جوان فصل سوم به لحاظ رفتاری و شخصیتی تفاوت‌هایی داشته باشند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.