2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
کیفرخواست قتل عمد برای ربایندگان بنیتا

کیفرخواست قتل عمد برای ربایندگان بنیتا

جعفری دولت‌آبادی با اظهار این که قتل بنیتا نگرانی‌های زیادی برای مردم و خانواده‌ها ایجاد کرده بود، تسریع در رسیدگی را در راستای باز گرداندن احساس امنیت به مردم دانست

دوات آنلاین- کیفرخواست علیه ربایندگان بنیتا با اتهام قتل عمد صادر شد.

دادستان تهران با اعلام این که این پرونده روز یکشنبه  منتهی به صدور کیفرخواست دائر بر قتل عمد شده است، اظهار داشت: فوت در تاریخ 29 تیرماه رخ داد و طی هفده روز، رسیدگی پرونده در مرحله دادسرا که مشتمل بر تشریفات احاله نیز بود، به سرانجام رسید.

جعفری دولت‌آبادی با اظهار این که قتل بنیتا نگرانی‌های زیادی برای مردم و خانواده‌ها ایجاد کرده بود، تسریع در رسیدگی را در راستای باز گرداندن احساس امنیت به مردم دانست و با تاکید بر این که احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است، افزود: مردم نباید در مورد مال و جان خود و خانواده‌شان احساس ناامنی کنند و این که همواره نگران وقوع اتفاقی نامطلوب باشند، احساس امنیت را مختل خواهد کرد. پرونده بنیتا متضمن حادثه تلخی بود که در پاکدشت رخ داد و با احاله پرونده به دادسرای تهران و انجام تحقیقات با رعایت حقوق متهمان و اخذ نظر کارشناسی، منتهی به صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمد شد.

در این بخش از جلسه، محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران که کیفرخواست پرونده قتل بنیتا را صادر نموده بود، با اشاره به برخی اظهارات متهم که نشان از علم وی به حضور کودک در خودروی سرقتی و کشنده بودن رها کردن کودک در داخل خودرو آن هم در هوای گرم داشت، اظهار داشت: دوربین نصب شده در مغازه‌ای که خودروی پراید حامل کودک مقابل آن پارک شده بود، همه وقایع را ثبت نموده بود و با توجه به نظریه کارشناسی و هم‌چنین اظهارات متهم در خصوص وضعیت کودک، موضوع کاملاً منطبق با بند پ ماده 290 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 و تبصره‌ي (2) آن است که از مصادیق قتل عمد است.

 

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.