2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
مرگ  کودک ۶ ماهه به‌دلیل آزارهای پدر

مرگ کودک ۶ ماهه به‌دلیل آزارهای پدر

این کودک که به بیمارستان کودکان تبریز منتقل شده بود پس از آزار دیده شده فوت کرده است و پرونده از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری است

دوات آنلاین-هنوز داغ قتل «آتنا» و «بنیتا» فراموش نشده که خبر مرگ کودکی ۶ماهه در یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی توسط پدر آن را تازه کرد.کودکی که این بار توسط بی‌مهری پدر قربانی شده است.

شوک و اثر روانی بزرگی که از قتل دو کودک معصوم  «آتنا» و «بنیتا» به جامعه وارد شد به هیچ وجه قابل تصور نیست! کودکانی که قربانی مجرمان سابقه داری شدند که بطور آزادانه در جامعه رها شده بودند!

حالا خبر تلخ و تکان دهنده ای از بستان آباد یکی از شهرستانهای استان آذربایجان شرقی شنیده می شود، خبری که حتی بیان کردن و تصور ذهنی آن برای هر خواننده و مخاطب غیر قابل درک و باور است.

شنیده شده این کودک که به بیمارستان کودکان تبریز منتقل شده بود پس از آزار دیده شده فوت کرده است و پرونده از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری است.

محسن ارشدزاده مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی درباره فوت کودک 6 ماهه در بیمارستان کودکان تبریز گفت: ظاهرا این کودک به بیمارستان کودکان تبریز منتقل شده و در آنجا فوت کرده است و دستگاه قضایی در این خصوص ورود پیدا کرده و پیگیر است.

ارشدزاده گفت: پزشکی قانونی و دستگاه قضایی و پلیس جنایی باید پس از بررسی این موضوع نظر نهایی خود را اعلام کنند.

وی افزود: به این دلیل که گزارشی در این خصوص به اورژانس اجتماعی ارائه نشده در نتیجه هنوز بهزیستی ورود پیدا نکرده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.