2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
شکنجه  بی‌رحمانه دختر توسط پدر

شکنجه بی‌رحمانه دختر توسط پدر

زنی به پلیس مراجعه کرد و گفت:دخترم که حالا بزرگ است از کودکی از سوی شوهرم آزار می‌دیده و شکنجه می‌شده‌ است اما من تازه فهمیدم.

دوات آنلاین-دادگاه مردی را که متهم است دخترش را از کودکی شکنجه می‌کرده‌ است برای بازجویی فراخواند.

 

به گزارش دوات آنلاین زنی مدتی قبل به پلیس مراجعه کرد و گفت:دخترم که حالا بزرگ است از کودکی از سوی شوهرم آزار می‌دیده و شکنجه می‌شده‌است اما من تازه فهمیدم.

 

او در توضیح اینکه چطور متوجه ماجرا شد گفت: ما تازه اثاثیه به خانه جدید برده‌ بودیم و شب هم مهمان داشتیم. یک شب بعد از اینکه مهمان‌ها رفتند من زود خوابیدم. نیمه شب با صدای پسرم که داشت به دستشویی می‌رفت بیدار شدم. دیدم شوهرم نیست. پرسیدم پدرت کجاست گفت به اتاق خواهرم رفته وارد اتاق دخترم شدم و دیدم دخترم در حال شکنجه‌شدن است. او را نجات دادم و بعد از آن بود که دیگر نتوانستم تحمل کنم. وسایل را جمع کردم و به خانه مادرم رفتم. با اتفاقی که افتاده تصمیم گرفتم از شوهرم جدا شوم.

 

با توجه به این شکایت دختر جوان هم مورد بازجویی قرار گرفت. او حرف‌های مادرش را تایید کرد و گفت: پدرم از 8 سالگی من را اذیت می‌کرد و هر بار می‌گفت اگر حرفی بزنی مادرت طلاق می گیرد. به همین خاطر سکوت می‌کردم. زمانی که مادرم موضوع را متوجه شد من هم سکوتم را شکستم.

 

پرونده  به شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. دخترجوان یکبار دیگر شکایتش را مطرح کرد و مدعی شد به شدت آسیب دیده‌ است. وقتی پرونده به پزشکی قانونی رفت متخصصان اعلام کردند این دختر به لحاظ جسمانی دچار آسیبی نشده‌ است اما به لحاظ روانی دارای اضطراب شدید است.

 

به این ترتیب پرونده یکبار دیگر به شعبه 12 بازگشت. این بار مادر دخترجوان  پیامک‌هایی از شوهرش نشان داد که در آن به شکنجه دخترش کرده و درخواست بخشش کرده‌ بود.این مرد نوشته‌ بود: خواهش می‌کنم شکایت نکن. من از سارا عذرخواهی می‌کنم. من دخترم را دوست دارم.

 

زن جوان گفت: دخترم وضعیت روحی مناسبی نداشت و من فکر می‌کردم به خاطر محیطی است که در آن زندگی می‌کنیم. به همین دلیل خانه را عوض کردیم و به شمال تهران رفتیم و بعد فهمیدم ضربه روحی که دخترم خورده به خاطر شکنجه‌های پدرش است.

 

با توجه به مدارک به دست امده دادگاه پدر دختر را  برای بازجویی احضار کرد تا درباره اتهام وارده از او بازجویی شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.