2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مسابقه تیر و کمان برای حمایت از کودکان کار

مسابقه تیر و کمان برای حمایت از کودکان کار

گرچه حضور و فعالیت انجمن‌های خیریه به کودکان کار و خیابان کمک می‌کند و برخی از آنها با کمک همین خیریه‌ها به چرخه تحصیل برگشته‌اند، اما آنها و خانواده‌هایشان جدا از کمک خیران و انمن‌ها، نیاز به حمایت دولت و خدمات تامین اجتماعی دارند که مجبور نباشند برای زندگی، از هشت سالگی روزی بیش از 10 ساعت در خیابان‌های شهر و یا کارگاه‌های غیرقانونی، کار کنند.

دوات آنلاینبرگزاری مسابقه تیر و کمان با حضور ورزشکاران این رشته و تعدادی از هنرمندان برای حمایت از کودکان کار و خیابان، گرچه تغییر چشمگیری در وضعیت این کودکان ایجاد نمی‌کند، اما مهمترین اثرش شاید حساس شدن برخی افراد به موضوع کودکان کار باشد.

انجمن حامیان کودکان کار و خیابان، در غیاب نهادهای دولتی و سازمان‌های تامین اجتماعی، می‌خواهند برای جذب کمک‌های مالی، مسابقه تیر و کمان برگزار کند و عواید آن را به این کودکان اختصاص دهد.

اسپانسرها و خیران در این مسابقه حضور دارند و این حضور، می‌تواند حداقل وضع تعدادی اندکی از کودکان کار را اندکی تغییر دهد.

این مسابقه جمعه هفته بعد در باشگاه تیراندازی دانا برگزار می‌شود.

گرچه حضور و فعالیت انجمن‌های خیریه به کودکان کار و خیابان کمک می‌کند و برخی از آنها با کمک همین خیریه‌ها به چرخه تحصیل برگشته‌اند، اما آنها و خانواده‌هایشان جدا از کمک خیران و انجمن‌ها، نیاز به حمایت دولت و خدمات تامین اجتماعی دارند که مجبور نباشند برای زندگی، از هشت سالگی روزی بیش از 10 ساعت در خیابان‌های شهر و یا کارگاه‌های غیرقانونی، کار کنند. 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.