2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
کمیسیون امنیت ملی امروز طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا را بررسی می‌کند

کمیسیون امنیت ملی امروز طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا را بررسی می‌کند

پیش از این نیز سه جلسه با حضور روسا و نمایندگان فراکسیون‌های مجلس برای تهیه پیش نویس این طرح برگزار شد که در نهایت بعد از تایید رئیس مجلس به صحن علنی ارجاع شد

دوات آنلاین-یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در جلسه فوق العاده امروز این کمیسیون خبر داد.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی امروز در جلسه‌ای فوق العاده طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه را براساس ارجاع رئیس مجلس به این کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد داد. طرحی که به دلیل تقویت بیشتر به کمیسیون امنیت ملی ارجاع شده است.

وی یادآور شد: پیش از این نیز سه جلسه با حضور روسا و نمایندگان فراکسیون‌های مجلس برای تهیه پیش نویس این طرح برگزار شد که در نهایت بعد از تایید رئیس مجلس به صحن علنی ارجاع شد و نمایندگان با رای قاطع،‌ یک فوریت آن را به تصویب رساندند.

رحیمی ادامه داد: با توجه به فضا سازی آمریکایی‌ها با هدف بازگرداندن جو ایران هراسی در جهان و تلاش برای ایجاد موانع در بهره برداری ایران از برجام این طرح می‌تواند پیام روشنی در اراده ایران جهت استمرار برجام و استیفای حقوق ناشی از آن در پی داشته باشد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.