2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جزییات کامل بازسازی صحنه ربوده‌شدن بنیتا

جزییات کامل بازسازی صحنه ربوده‌شدن بنیتا

پدربزرگ بنیتا خطاب به متهم : تو همه زندگی ما را نابود کردی مال دنیا ارزشی ندارد می توانستی بچه را جلوی یک آژانس بگذاری و ماشین را ببری

دوات آنلاین-بازسازی صحنه ربودن بنیتا به پایان رسید و متهمان به بازداشتگاه منتقل شدند تا تحقیقات از آنها تکمیل شود.

سردار محمدیان رییس پلیس آگاهی تهران در این جلسه گفت: یکی از متهمان ادعا کردده در تماس با پلیس محل رهاکردن خودرو را اعلام کرده بود که این موضوع صحت ندارد تنها تماس جدی ما فقط یک روز قبل از کشف جسد بود که فردی ناشناس با معرفی خودش به اسم کوچک مطالبی را مطرح کرد.

او افزود: پلیس آگاهی به محض اطلاع از ربوده شدن بنیتا تحقیقات خود را از داخل کلانتری و زودتر از روال معمول آغاز کرد حتی معاون جنایی آگاهی که آن زمان مرخصی بود داوطلبانه مرخصی‌اش را لغو کرد و به پیگیری موضوع پرداخت.

او افزود:ما در این مدت در ۷ استان کشور عملیات انجام دادیم تماس‌های زیادی از مردم در این استان‌ها داشتیم که موارد مشکوک را گزارش می‌دادند در تمام موارد عملیات انجام و از مظنونان تحقیق شد.

محمدیان درباره اینکه چرا دوربین‌ها در این پرونده کمکی نکردند، گفت: متهمان یک ساعت و نیم بعد از سرقت خودرو را رها کردند و مسیری که طی کردند بسیار کوتاه بود به همین دلیل با وجود رصد دوربین‌ها سرنخی از این طریق پیدا نشد.

محمدیان در مورد نحوه شناسایی عاملان اصلی این حادثه گفت: در حالی که اقدامات پیچیده پلیس ادامه داشت فرد ناشناسی با پلیس تماس گرفت واطلاعاتی را در اختیار ما قرار داد.با پیگیری های انجام شده مأموران درآن محل حاضر و نفر اول را دستگیر کردند که او در بازجویی ها مدعی شد سرقت کار فرد دیگری است.

وی ادامه داد: ماموران برای دستگیری فرد دوم وارد عمل شدند اما اومتواری شده بود. سرانجام ساعت 22سه شنبه شب محل اختفای این فرد پیدا شد. پس از ورود ماموران به محل آنها با پوشک بچه و شیر خشک رو به رو شدند که ما امیدوار شدیم کودک زنده باشد اما این وسایل متعلق به نوزاد پسری بود که برادرزاده متهم بود.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه متهم در همان محل دستگیر اما منکر ربودن بنیتا شد، افزود: سرانجام این فرد لب به اعتراف گشود و محل رها کردن خودرو را اعلام کرد.با حضور ماموران مشخص شد شیشه های خودرو بالا است وا ین کودک جانش را از دست داده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ما ابتدا باخبر شدیم متهم پوشک خریده است به همین دلیل امیدوار شدیم بچه زنده باشد اما وقتی متهم را دستگیر کردیم فهمیدیم پوشک را برای پسر 9 ماهه برادرش خریده بود. 

رئیس پلیس تهران در مورد اینکه گفته می شود عامل اصلی این حادثه با وثیقه آزاد بوده است، گفت: ازاتهام این فرد اطلاعی نداریم چرا که پرونده‌اش در پاکدشت مورد رسیدگی قرار گرفته است.

در ادامه یکی از متهمان مدعی شد: من محل رهاکردن ماشین را در تماس تلفنی به پلیس اعلام کردم.

او در ادامه گفت: حتی اگر یک پیچ از ماشین دزدیده باشم من را اعدام کنید.

پدربزرگ بنیتا نیز خطاب به متهم گفت: تو همه زندگی ما را نابود کردی مال دنیا ارزشی ندارد می توانستی بچه را جلوی یک آژانس بگذاری و ماشین را ببری در آن صورت تو را می‌بخشیدیم اما الان امکان ندارد ببخشیمت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.