2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
گرمای هوا در البرز ساعات کار ادارات را تغییر داد

گرمای هوا در البرز ساعات کار ادارات را تغییر داد

دمای هوای استان البرز به بیشترین میزان در تابستان 96 خواهد رسید، از این رو ساعات کار ادارات در روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده تغییر کرده و پنجشنبه 5 مرداد 96 دستگاه های دولتی تعطیل خواهد بود.

دوات آنلاینمسئولان استانداری البرز در حالی ناچار به کاهش ساعت کاری ادارت به دلیل گرمای شدید هوا شده‌اند، که در استان تهران هنوز گرمانی هوا باعث تعطیلی یا کم کردن از ساعت کاری ادارات نشده است. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت که با توجه به افزایش دمای استان پنجشنبه پنجم مرداد تعطیل و شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده نیز ساعات کار ادارات از 6:30 صبح تا 13.30 خواهد بود.

مهدی مهرور در جلسه شورای اضطرار استان البرز که بعد از ظهر سه‌شنبه تشکیل شد با اشاره به افزایش دما و بالا رفتن مصرف انرژی در استان، افزود: این تصمیم بر اساس گزارش دستگاه های خدمات رسان آب، برق و گاز و برای روزهای آینده اتخاذ شد.

او ادامه داد: دمای هوای استان البرز به بیشترین میزان در تابستان 96 خواهد رسید، از این رو ساعات کار ادارات در روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده تغییر کرده و پنجشنبه 5 مرداد 96 دستگاه های دولتی تعطیل خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان البرز دمای هوای استان البرز در روزهای آینده تا 44 درجه بالای صفر نیز خواهد رسید.  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.