2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معضل ناپدیدشدن کودکان مهاجر در انگلیس

معضل ناپدیدشدن کودکان مهاجر در انگلیس

حامیان پناهجویان هشدار داده‌اند، کودکان مفقود شده در معرض سو استفاده‌های جنسی و بهره‌کشی باندهای قاچاق انسانهستند و برخی از آنها کودکان را وادار می‌کنند تا با کار کردن پولی بابت انتقال پرداخت کنند

دوات آنلایندست‌کم ۱۰۴ کودک بدون همراه که سال گذشته از اردوگاه جنگل کاله در شمال فرانسه قاچاقی وارد انگلیس شده بودند، ناپدید شده‌اند. نگرانی‌ها بابت استثمار کودکان از سوی قاچاقچیان در انگلیس افزایش یافته است.

روزنامه ایندیپندنت در گزارشی در همین زمینه نوشت، ده‌ها کودک پناهجوی زیر ۱۳ سال طی سال گذشته مفقود شده‌اند؛ این کودکان توسط قاچاقچیان انسانی که در کاله فعالیت می‌کردند، به انگلیس آورده شده بودند. از ۱۶۷ کودکی که به عنوان قربانی بالقوه قاچاق انسان به آژانس‌های انگلیس ارجاع شده بودند، ۱۰۴ کودک مفقود شده‌اند. احتمال می‌رود آمار واقعی بسیار بالاتر و صدها مورد باشد. از طرف دیگر کودکان صغیر بدون همراه از دست آژانس‌های حفاظت از کودکان هم در فرانسه و هم در انگلیس پنهان می‌شوند و گاهی از سوی قاچاقچیان به آنها دستور داده می‌شود تا با مقام‌ها همکاری نکنند.

خیریه‌ها و حامیان پناهجویان هشدار داده‌اند، کودکان مفقود شده در معرض سو استفاده‌های جنسی و بهره‌کشی باندهای قاچاق انسانهستند و برخی از آنها کودکان را وادار می‌کنند تا با کار کردن پولی بابت انتقال پرداخت کنند.در همین حال دولت‌های اسکاتلند و ولز وزیر مهاجرت انگلیس را به عدم برنامه‌ریزی برای اسکان مجدد کودکان بدون همراه متهم می‌کنند و تاکید دارند تلاش‌های بیشتری در راستای تامین امنیت کودکان تنها باید انجام شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.