2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
دارا حیایی؛ شهرت زیر سایه نام پدر

دارا حیایی؛ شهرت زیر سایه نام پدر

دارا حیایی در رسیدن به شهرت چقدر مدیون پدرش است و خودش چه تلاشی در این مسیر انجام داده است؟

دوات آنلاین -نام دارا حیایی با نقش هاشم در سریال از سرنوشت بر سر زبان ها افتاد اما او این شهرت را تا چه حد مدیون پدرش است و چقدر خودش برای رسیدن به این جایگاه تلاش کرده است؟ اگر او فرزند امین حیایی نبود باز هم می توانست این گونه بدرخشد؟ این سوالی است که پاسخ آن را می توان در توانایی ها و هنر خود دارا یافت، هر چند داشتن چنین پدری نیز در موفقیت او بی تاثیر نبوده است.

دارا و امین حیایی در فیلم شعله ور

شروع کار حرفه ای دارا حیایی

دارا حیایی به صورت جدی از فیلم شعله ور وارد عرصه بازیگری شد. این فیلم ساخته حمید نعمت ا... و محصول سال 1395 است. این فیلم داستان زندگی مردی است که احساس می‌کند به جایگاهی که باید، نرسیده است و همین احساس زندگی ‌او را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

دارا در این فیلم با پدرش هم‌بازی بود اما آیا او به واسطه رابطه پدر و فرزندی برای بازی در شعله ور انتخاب شد؟ واقعیت این است که دارا برای به دست آوردن این نقش تست داد. او دو هفته مرتب به دفتر حمید نعمت ا... می رفت تا بتواند در تست ها شرکت و توانایی اش را ثابت کند و بالاخره بعد از گذشت این دوره توانست نقش را به دست بیاورد.

 

با این حال شاید خیلی ها تصوری غیر از این داشتند اما به گفته خود دارا او با نام حیایی به دنیا آمده و این انتخاب خودش نبوده و هر چند به چنین خانواده ای افتخار می کند اما تلاشش این است که شخصیت مستقل خودش را داشته باشد.

دارا حیایی چگونه به شهرت رسید

تاثیر پدر بر بازیگری دارا حیایی

امین حیایی در انتخاب شدن دارا برای نقش هاشم در سریال از سرنوشت نیز نقشی نداشت اما تاثیر پررنگ دیگری را بر زندگی حرفه ای پسرش گذاشت. دارا به گفته خودش هنگام بازی در فیلم شعله ور متوجه ضعف هایش شد. همان موقع بود که پدرش به او گفت کلاس بازیگری راه انداخته و او هم می تواند در این کلاس ها شرکت کند و بر دانش و تجربه اش بیفزاید. دارا از این پیشنهاد استقبال کرد و همین کلاس ها باعث شد این بازیگر جوان نکات مهمی را فرا بگیرد؛ نکاتی که در بازی در سریال از سرنوشت به او بسیار کمک کرد.

 

یک هدف بزرگ

دارا حیایی می داند با پدرش فاصله زیادی دارد. امین حیایی یک بازیگر کامل و هنرمند واقعی است که در هر کاری درخشیده و توانایی هایش را علاوه بر بازیگری حتی در موسیقی و خوانندگی هم نشان داده است. دارا می گوید پدرش به او انگیزه می دهد تا پیشرفت کند و به چنین جایگاهی برسد.

 

او این فرصت را نیز دارد که از امین بیشتر بپرسد و یاد بگیرد و از مشورت های پدر بهره ببرد تا بتواند قدم های بعدی اش را محکم تر بردارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
نفس 1399/08/20
خیلی خوبی من که خودم فقط از سرنوشت را به خاطر دارا می بینم مطمئن هستم مثل پدرت می درخشی با اینکه الانم تونستی خودت را ثابت کنی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.