2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
حرف های خواندنی کیسان دیباج درباره نقش سهراب سریال از سرنوشت

حرف های خواندنی کیسان دیباج درباره نقش سهراب سریال از سرنوشت

کیسان دیباج می گوید در فصل سوم سریال از سرنوشت اتفاقات جدیدی برای هاشم و سهراب رخ می دهد. حرف های او را بخوانید.

دوات آنلاین -کیسان دیباج با بازی در نقش سهراب در سریال از سرنوشت به شهرت زیادی رسید. او این نقش را به زیبایی هر چه تمام تر بازی کرده است. او درباره فصل سوم این سریال توضیحات جالبی داده که در ادامه می خوانید.

 

هاشم و سهراب تجربه کسب کرده اند

کیسان دیباج، بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت در گفت و گو با خبرگزاری فارس، با اشاره به تفاوت‌های بازی در فصل سوم نسبت به فصل قبل گفت: در فصل دوم از آنجا که نقش 18-19 سالگی را بازی می‌کردیم باید یک‌سری خامی‌ها را در بازی‌مان قرار می‌دادیم تا برای مخاطب باورپذیر باشد. در حقیقت باید همانند یک نوجوان عمل می‌کردیم و واکنش‌مان نسبت به چالش‌ها و موضوعات این‌گونه می‌بود اما در فصل سوم، هاشم و سهراب 26 ساله‌اند و علیرغم برخورد با چالش‌های بزرگتری در مسیر زندگی، تجربه بیشتری کسب کرده‌اند و پخته‌تر شده‌اند. این تفاوت در بازی تعمدی و برای نمایش این تفاوت سنی است.

 

تفاوت شخصیت هاشم و سهراب

او با اشاره به تفاوت‌های شخصیتی بین هاشم و سهراب و پررنگ‌تر شدن آن در فصل سوم گفت: همان‌طور که در فصل‌های گذشته دیدید، شخصیت هاشم از همان بچگی بازیگوش‌تر است و سهراب بیشتر فکر می‌کند و داناتر است. این اختلاف در فصل سوم پررنگ‌تر هم شده است. هاشم هنوز شوخی‌های خود را حفظ کرده و شاید در خیلی از جاها تصمیم‌ شتاب‌زده بگیرد در حالی که سهراب سعی می‌کند اتفاقات را کنترل کند.

سهراب و آرزو در سریال از سرنوشت

اتفاقات جدید در سریال از سرنوشت

دیباج با اشاره به چالش‌های فصل سوم از سرنوشت و نزدیک‌ بودن این چالش‌ها به دغدغه‌های نسل جوان گفت: در فصل سوم از سرنوشت، یک سری گره‌ها و چالش‌های اصلی از فصل اول و دوم وجود دارد که آرام آرام باز می‌شود. علاوه براین، یک سری اتفاقات جدید نیز پیش ‌روی هاشم و سهراب قرار گرفته است که تلاش می‌کنند آنها را حل و فصل کنند. این چالش‌های جدید، نگاه عمیق‌تری به مسائل روز داشته و دغدغه‌های نسل جدید را به تصویر کشیده است.

 

وی اظهارداشت: همین موضوع باعث جذابیت بیشتر داستان شده و کمک کرده است نسل جوان ارتباط بهتری با دو شخصیت اصلی داستان برقرار کنند.

هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت

نظر کیسان دیباج درباره دارا حیایی

بازیگر نقش سهراب در مورد زوج هنری خود با دارا حیایی گفت: از بازی کنار دارا لذت می‌برم. از همان روز اولی که کنار هم قرار گرفتیم، به خوبی هماهنگ شدیم و سعی کردیم به یکدیگر کمک کنیم. بازی یکدیگر را به خوبی می‌شناسیم و همین امر باعث شده است که نقش‌مان به عنوان دو رفیق صمیمی، خیلی خوب از آب دربیاید.

 

بیشتر بخوانید: بحران های زندگی سهراب در سریال از سرنوشت

 

او در مورد اینکه آیا پیشنهادی برای بازی کنار یکدیگر داشته‌اند یا خیر، گفت: نقش‌هایی وجود داشته است که به هر دوتایمان پیشنهاد شده باشد اما فعلا پیشنهادی برای بازی کنار یکدیگر نداشتیم.

 

دیباج در پایان گفت: منتظر فصل چهارم هستیم و احتمالا خیلی زود آن را شروع کنیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
الهه 1399/10/09
سلام فصل دوم وسوم از سرنوشت خیلی جذاب بود من نیز یکی از بستگانم در پرورشگاه زندگی میکند یکبار که من که به پیش اورفتم بهم گفت :(اصلا از این که در پرورشگاه زندگی میکنم حالم خوب نیست )واقعا من موندم اون هایی که در پرورشگاه زندگی میکنند چه حالی دارند من در خیابان بعضی از آنها رادیده ام حتی در پرورشگاه هم با دونفر از آنها حرف زده ام و واقعا خدا راشاکرم که در پرورشگاه نیستم واقعا از این که فامیل ما در پرورشگاه است راستی باور میکنید اتفاقاتی که در از سرنوشت برای سهراب افتاد همون اتفاقات هم برای فامیل ما افتاد اما به جای اینکه مادرش بمیرد پدرش مرده بود وواقعا درد ناک است 😢😢😢
سوگل. 1399/10/07
وشما آقای دیباج.شبیه گروه ماکان بند امیر هادیان هستید.همون هم خوشتیپ .وصدای عالی دارد.
سوگل. 1399/10/07
سلام آقای دیباج . شما خیلی قشنگ وخوب وعالی بازی کردید در نقش سهراب .با آقای حیایی.خوشتیپ وخوب وقشنگ بودید عمین چهر ه هاتون وتیپتون بموند.وخیلی قشنگ بود از سرنوشت.وخوشحال که بازهم فصل دارد‌.
یه از سرنوشتی عاشق هاشم و سهراب و رفاقت بی بدیلشون 1399/09/17
این سریال محشره و امیدوارم تعداد فصلاش دو رقمی بشه مثلا 11 و 12 و ... و این ایکه هیییچ شباهتی به بچه مهنس نداره و کاملا سناریوش جداس.بچه مهندس در فصل سه جذاب شد ولی از سرنشت از اول جداب بود به خاطر رفاقت قشنگ و بی بدیل هاشم و سهراب.
F 1399/09/16
عالی تو رو خدا در فصل4 سهراب و هاشم اشتباه نکنند و همیشهههههههه کنار هم بمونن زمان پخشش تو رو خدا بگین زمان پخش فصل4 تو رو خداااااااااااااااا بگین
ناشناس 1399/09/14
لطفا فصل چهار ازسرنوشت رابسازید بی صبرانه منتظر فصل چهار هستیم
من رویای خیس 1399/09/14
مرسی فصل های بعدی رو زود استارت بزنید
Fatemh 1399/09/14
عالی من عاشق بازی آقای کیسان دیباج هستم این فیلم هیجان دارد.بچه مهندس زیاد به دنبال خانواده خود نمی‌رود و بیشتر در پی آقای سرلک است. کیسان دیباج بسیار خوب و عالی بازی می‌کند و من برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.امیدوارم از این بیماری دور بماند.
Esmat 1399/09/06
هر سه فصلش عالیه.فقط تورو خدا فصل چهارشو درست نکنید.من دیگه تحمل ندارم که دوباره یه مدت طولانی منتظر بمونم.ممنون.♥
ناشناس 1399/08/21
اصلاهم شبیه بچها مهندس نیست،حتی بازیگرا و نویسندشم گفتن که ما بعد از ساخت متوجه شدیم همچین سریالی قبلا پخش شده،بعد یه سوال کجاش شبیه همن؟؟!اینا دوتا رفیقن از بچگی ولی بچه مهندس درهر مرحله از زندگیش با افرادی دوست میشد بچه مهندس اصلا همچین مشکلات و دغدغه هایی نداشت که سریال از سرنوشت پر از چالشه، هردوتاشون خوبن ولی هیچ ربطی بهم ندارن💜

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.