2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفی کامل فیلم ایرانی مثل یک عاشق؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم ایرانی مثل یک عاشق؛ خلاصه داستان و بازیگران

تمام اطلاعات اولیه ای را که درباره فیلم مثل یک عاشق باید بدانید می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -فیلم مثل یک عاشق اولین ساخته بهرام گوهری است و همان طور که از عنوانش مشخص است موضوعی عاشقانه دارد. با این فیلم بیشتر آشنا شوید:

بهرام گوهری کارگردان فیلم مثل یک عاشق

کارنامه بهرام گوهری

ایرنا زندگی نوشت: بهرام گوهری متولد ۱۳۶۲ پیش از این به عنوان عکاس حرفه‌ای در عرصه سینما و عکاسی هنری شناخته شده است. او ساخت چندین فیلم مستند و تالیف کتاب «چهره هنر» را در کارنامه دارد.

 

بهرام گوهری در سال 1382 دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در بازیگر فیلم برگ برنده به کارگردانی سیروس الوند شد.

 

بهرام گوهری توانست با بازی در فیلم برگ برنده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر فریبرز عرب‌نیا، باران کوثری، آتیلا پسیانی و مهرانه مهین‌ترابی او را با تجربه کرد.

 

بهرام گوهری که تاکنون تجربه برگزاری بیش از ٢٠ نمایشگاه عکس، نشر کتاب، ساخت چند فیلم مستند و تدریس عکاسی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

 

فیلم مثل یک عاشق اولین ساخته سینمایی بهرام گوهری است.

عکسی از فیلم مثل یک عاشق

خلاصه داستان فیلم مثل یک عاشق

فیلم مثل یک عاشق یک روایت عاشقانه زیبا است.

 

در خلاصه داستان این فیلم که از سمت عوامل فیلم آمده، نوشته شده است: «زنی تصمیم می‌گیرد در فراز و نشیب زندگی از دریچه قلب و دل خود فارغ از مسائل مادی به ازدواج فکر کند.» اما کارگردان فیلم که نویسنده آن نیز هست در مورد فیلم گفته است: «داستان درباره یک جوان 18 ساله است که به دلیل مشکلی که برایش به وجود می‌آید راهی زندان می‌شود. ازآنجایی‌که همواره این ذهنیت وجود دارد که زندان هتل است و اغلب جرائم نیز در سنین 18 تا 30 سال رخ می‌دهد، خواستم این را به نحوی دیگر نشان دهم. درواقع فضایی که در این فیلم نمایش داده می‌شود فضای عجیبی است و سعی کردم به‌نوعی باور این اصطلاح که زندان هتل است از بین برود و بازدارنده باشد.»

 

بازیگران فیلم مثل یک عاشق

گوهری برای باورپذیر کردن فیلم، از بازیگران چهره سینما استفاده نکرده است.

 

رویا نونهالی، امین زندگانی و لیلا زارع سه بازیگر نقش اصلی فیلم مثل یک عاشق هستند .

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.