2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بحران های زندگی سهراب در سریال از سرنوشت با بازی کیسان دیباج

بحران های زندگی سهراب در سریال از سرنوشت با بازی کیسان دیباج

انگار قرار نیست سهراب در سریال از سرنوشت نفسی راحت بکشد. او با بحران های زیادی مواجه است.

دوات آنلاین -سهراب در سریال از سرنوشت شخصیتی آرام و قوی دارد که سختی ها و بحران های زیادی را پشت سر گذاشته اما همچنان با مشکلات متعددی مواجه است. گویی قرار نیست این شخصیت که کیسان دیباج نقش او را به خوبی بازی کرده روی آرامش ببیند.

کیسان دیباج در نقش سهراب در سریال از سرنوشت

سهراب در جست و جوی خانواده

بزرگترین چالش زندگی سهراب یافتن خانواده اش است. او می داند مادرش فوت شده اما پدرش هنوز زنده است و دنبال ردی از او می گردد اما تاکنون هر قدر که جلو رفته به در بسته خورده است. ابتدا امیدوار بود شعبان بتواند کمکش کند اما از این مرد خلافکار چیزی نصیبش نشد.

 

سهراب در ادامه به شمال رفت تا با همبندی مادرش صحبت کند اما این زن هم به دلایل متعدد حاضر به همکاری نشد و سهراب اکنون ناامید شده و هیچ سرنخی از خانواده واقعی اش ندارد اما به تلاش برای یافتن آنها ادامه می دهد. وضعیت سهراب در این زمینه با هاشم متفاوت است چون هاشم می داند کسی را ندارد که بخواهد در جست و جویش باشد اما سهراب همیشه در نوعی امید به سر می برد و سرابی را از دور می بیند اما تاکنون نتوانسته به آنچه می خواهد دست یابد.

 

بیماری سهراب در سریال از سرنوشت

یکی از مشکلاتی که سهراب در سریال از سرنوشت پشت سر گذاشته ابتلایش به سرطان بوده که با کمک یک نیکوکار توانسته خودش را درمان کند اما نمی داند این نیکوکار چرا به او کمک کرده و خبر ندارد این فرد در واقع برادرزن پدرش است.

هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت

فراز و فرودهای شغلی در زندگی سهراب

سهراب برای این که بتواند امرار معاش کند سختی های زیادی را پشت سر گذاشته البته هاشم در تمام این مراحل کنارش بوده است. آنها بارها با در بسته مواجه شدند. پول شان را خوردند. سختی کشیدند. ناامید شدند. کمک  گرفتند تا این که بالاخره توانستند کارگاه خودشان را راه بیندازند اما هنوز بازی تمام نشده است چون هر لحظه ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که در زمینه شغلی نیز سهراب با بحران تازه ای مواجه شود.

 

بزرگترین شانس سهراب در این زمینه همراهی هاشم بوده. او می دانسته تنها نیست و دوست و برادری صادق و صمیمی دارد اما اگر در رابطه اش با هاشم دچار مشکل شود آن گاه ضربه سختی خواهد خورد که به سادگی جبران نمی شود.

 

سهراب و بحران عشقی در سریال از سرنوشت

یکی دیگر از بحران های زندگی سهراب در سریال از سرنوشت موضوع عشق است. او عاشق آرزو بود اما این دختر رهایش کرد و به خارج از کشور رفت. سهراب رنج زیادی را متحمل شد و درست زمانی که توانسته بود خودش را بازسازی کند آرزو بازگشت و به او امید تازه داد.

 

سهراب بار دیگر امیدوار شد به عشق دوران نوجوانی اش برسد اما حالا فهمیده آرزو باز هم خیالات دیگری در سر دارد. آیا این دختر بار دیگر به سهراب از پشت خنجر شده یا موضوع فقط یک برداشت اشتباه است و این دو به هم می رسند؟

 

آنچه که سریال از سرنوشت و نقش کیسان دیباج را باورپذیر می کند این است که زندگی او شبیه به زندگی انسان های عادی است. گاه موفق می شود و گاه شکست می خورد. گاهی می خندد و برخی اوقات اشک می ریزد. زندگی اش فراز و فرودهای پیاپی دارد و هرگز ساکن و راکد نیست. بیم و امید را هم زمان و توامان دارد. نکته مهم اما این است که سهراب نمی شکند بلکه هر بار محکم و استوار به مسیرش ادامه می دهد تا به خواسته هایش دست یابد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.