2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سینا مهراد سلبریتی محبوب؛ از حامد سریال پدر تا سریال آقازاده

سینا مهراد سلبریتی محبوب؛ از حامد سریال پدر تا سریال آقازاده

سینا مهراد چگونه به شهرت رسید و غیر از سریال پدر و آقازاده چه کارهایی در کارنامه هنری اش دارد.

دوات آنلاین -نام سینا مهراد از زمانی بر سر زبان ها افتاد و به یک سلبریتی محبوب تبدیل شد که او در نقش حامد در سریال پدر ظاهر شد. حامد جوانی ساده، پاک و دوست داشتنی بود که مشابه او را در فیلم ها و سریال ها کمتر دیده بودیم اما مهراد خودش شبیه همین نقش را در سریال آقازاده تکرار کرد.

سینا مهراد چگونه سلبریتی شد

خانواده هنرمند سینا مهراد

سینا مهراد پسر سعید سهیلی کارگردان معروف است. برادرش ساعد نیز بازیگر است و دو خواهرش به نام های صبا و سارا نیز در زمینه هنر فعالیت دارند اما چرا سینا ترجیح داد از فامیلی متفاوتی استفاده کند؟ خودش در این باره گفته است:" برای من کار کردن با نام سهیلی سخت بود، چون همیشه انگار زیر بار این نام بودم و یک دیدی نسبت به من بود که اجازه نمی‌داد توانایی‌هایم دیده شود."

 

بازیگری از دوران کودکی

سینا مهراد به واسطه زندگی در خانواده سینمایی خیلی زود جلوی دوربین رفت. او 4 سال بیشتر نداشت که در فیلم مردی شبیه باران در کنار ابوالفضل پورعرب قرار گرفت و بعد از آن در فیلم شب برهنه که پدرش کارگردان آن بود بازی کرد.

 

سینا درباره فیلم شب برهنه نوشته است: "یادمه اون روز مدیر مدرسه‌ام با نامه‌  تهیه کننده و گریه‌های بسیار من، اجازه حضورم را برای بازی در این فیلم قبول کرد، همان مجوز و همان گریه‌ها و همان یک روز و همان یک سکانس باعث شد...."

سینا مهراد در چه فیلم هایی بازی کرده است

حضور سینا مهراد در تئاتر و سینما

بازیگری برای سینا مهراد از 19 سالگی جدی تر شد و او در چند تئاتر بازی کرد اما هنوز شناخته شده نبود. تجربه بعدی این بازیگر به فیلم گشت ارشاد برمی‌گردد. او در قسمت اول این فیلم دستیار پدرش بود و البته بازی هم کرد.

 

بعد از آن در همان سال 1390در فیلم پنجشنبه آخر ماه بازی کرد. سینا مهراد در مجموع 13 تجربه بازیگری دارد که آثار سینمایی او شامل فیلم‌ های زیر می شود:

فیلم سالمون(1398)

فیلم ژن خوک (1397)

فیلم زار(1395)

فیلم رفتن(1395)

فیلم کلاشینکف(1392)

سینا مهراد در نقش حامد در سریال پدر

سینا مهراد در نقش حامد در سریال پدر

سینا مهراد قبل از این که نقش حامد را در سریال پدر برعهده بگیرد در سال 1396 در سریال سایه بان بازی کرد. این سریال که ساخته برادران محمودی است داستان دو جوان کارگر است که با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کنند و با هم دوستی دیرینه ای دارند اما روزگار دوستی آنها را دستخوش تغییراتی می کند.

 

حامد عنقا نویسنده و بهرنگ توفیقی کارگردان، سینا مهراد را در همین سریال دیدند و او را برای مجموعه پرطرفدار پدر انتخاب کردند.

 

سینا مهراد در نقش حامد در سریال پدر به زیبای هر چه تمام تر بازی کرد و تبدیل به چهره‌ ای محبوب و دوست داشتنی شد.

 

او درباره حامد سریال پدر گفته است:"پیش از خواندن متن اولین چیزی که مرا جذب کرد اسم نویسنده و کارگردان سریال بود، من آقای حامد عنقا و بهرنگ توفیقی را دورادور میشناختم و یکی از مخاطبین آثارشان بودم. اما پس از خواندن قصه آنچه مرا جذب کرد نقش چالش برانگیز حامد تهرانی بود که وقتی با آن مواجه شدم از خاص بودن آن هیجان زده و از سخت بودنش نگران شدم؛ دقیقا چیزی که از کودکی همیشه همراهم بود ، انجام کارهای پر ریسک و خطرناک.

 

آدم هایی شبیه حامد در جامعه هم دیده می شوند؛هر چند کم. جوان‌های مومن، مذهبی و معتقد در جامعه زیاد هستند، اما قبول دارم شبیه حامد کم است ، تفاوت او با دیگران این است که دچار افراط و تفریط نمی شود.

 

بازی کردن کاراکتر حامد مثل این بود که بر جایی داری قدم برمیداری که یک طرفت پرتگاه است و طرف دیگرت قله، اگر شما کاراکتر را یک تابلوی نقاشی فرض کنید، نویسنده و کارگردان طراح آن هستند و بازیگر باید آن را درست رنگ آمیزی و اجرا کند.طراحى بسیار درست بود و امیدوارم رنگ آمیزی و اجرای کاراکتر حامد را به خوبی انجام داده باشم."

 

یکی از موضوعاتی که سریال پدر را پرتعلیق می کرد و باعث شد مخاطبان با حساسیت زیادی تا پایان آن را دنبال کنند این بود که مشخص نبود حامد واقعا مرده یا هنوز زنده است. این سریال پایانی باز داشت و در سکانس آخر نوشت شد این داستان ادامه دارد اما هرگز ادامه آن ساخته نشد.

سینا مهراد در نقش حامد در سریال آقازاده

این بار حامد سریال آقازاده

سینا مهراد به شهرت زیادی رسید و همه منتظر بودند ببینند او چه کارهای دیگری انجام می دهد. فیلم ژن خوک چندان مورد توجه قرار نگرفت اما حضور مهراد در سریال آقازاده بار دیگر توجه ها را جلب کرد. این دومین همکاری بازیگر جوان با حامد عنقا و بهرنگ توفیقی بود.

 

حامد در سریال آقازاده شبیه حامد در سریال پدر است با شغلی متفاوت و البته چالش های تازه ، حساس تر و پیچیده تر اما بازی مهراد و حتی گریم و ظاهرش مشابه همان چیزی است که قبلا از او دیده بودیم.

هر دو نقش حامد باعث شده تصور سینا مهراد در نقش های منفی غیرممکن به نظر برسد. از سویی این انتظار را به وجود آورده که او از این پس در نقش هایی متفاوت تر بازی کند. حال باید منتظر ماند و دید این هنرمند برای ادامه کار خود چه مسیری را انتخاب می کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.