2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
قتل زن جوان بعد از دوستی اینستاگرامی

قتل زن جوان بعد از دوستی اینستاگرامی

مقتول یکی از استوری های مراکه باگوسفندانم گرفته بودم لایک کرد و بعد از آن ارتباطمان شروع شد و ...

دوات آنلاین -پرونده مرد چوپان که بعد از دوستی اینستاگرامی با زن جوان او را به قتل رسانده بود، برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

 

به گزارش  جام جم، شهرام ۲۴ساله که چوپان بود متهم است که شامگاه سی و یکم اردیبهشت امسال زن مورد علاقه اش را بعد از دعوا و درگیری در خانه اجاره‌ای شان در تهرانپارس با چاقو به قتل رسانده بود.

 

اعتراف در جلسه بازپرسی

او دو روز پیش برای شرکت در آخرین جلسه تحقیقات قضایی از زندان به نزد ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: پشیمان از جنایت هستم. در روستایمان چوپانی می کردم، گوشی هوشمند خریده و در اینستاگرام مطلب و عکس می گذاشتم. سه ماه قبل از قتل، مقتول یکی از استوری های مراکه باگوسفندانم گرفته بودم لایک کرد و بعد از آن ارتباطمان شروع شد، آن شب با هم رفتیم خرید. هر مردی را در خیابان میدید به او لبخند میزد که رفتارش باعث ناراحتی ام شد و آمدیم خانه که گفتم با من ازدواج یا مرا ترک كن. دعوایمان شد و به دامادشان پیامک زد تا بیاید و مرا تنبیه کند. خواستم بروم که نگذاشت. با چاقو چند ضربه به وی زدم و با برداشتن وسایلم فرار کردم و به روستایمان رفتم.

 

پرونده متهم باتوجه به درخواست قصاص خانواده مقتول برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.